Trek het je niet aan...het was een lange dagquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL.. er was één heel kort topless shot, vrij close in beeld. Maar ging mij te snel op m'n 42e.
Bij Janine heb ik nog het idee dat ze écht zo is, dat ze geen rol speelt. Bij Hilde heb ik dat wel heel sterk. Die is er voortdurend mee bezig hoe ze overkomt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:24 schreef rubstar het volgende:
Janine stelt zich gewoon aan.. ze kan overdrijven als de beste.. ze had die pil nog niet ingenomen of ze zei al ja ik voel het tintelen.. hou toch op! ik zou kotsmisselijk worden van zo'n.. vrouw
Dat voel je niet... ik voelde het pas na een half uurtje... dan word je slaperig en alles wordt een beetje vaag enzo...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:24 schreef rubstar het volgende:
Janine stelt zich gewoon aan.. ze kan overdrijven als de beste.. ze had die pil nog niet ingenomen of ze zei al ja ik voel het tintelen.. hou toch op! ik zou kotsmisselijk worden van zo'n.. vrouw
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:25 schreef Apache4U het volgende:
tjonge, voor je het weet [parkeert de methadon-bus voor het BB-huis... het moet niet triester worden.
Maar qua effect helaas niet.quote:
Overdrijven is ook een vak. Zeker niets gewend.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:25 schreef Apache4U het volgende:
tjonge, voor je het weet [parkeert de methadon-bus voor het BB-huis... het moet niet triester worden.
Doe ik ook niet. Er zijn ook mensen die de hele dag de streams opnemen (getuige de filmpjes die al zijn geplaatst), dus die capture komt nog wel een keerquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:25 schreef SkeeZ het volgende:
[..]
Trek het je niet aan...het was een lange dag![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:28 schreef natronic het volgende:
E10 voelt zich gewonn gepasseerd de stakker
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:25 schreef Apache4U het volgende:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Bij Janine heb ik nog het idee dat ze écht zo is, dat ze geen rol speelt. Bij Hilde heb ik dat wel heel sterk. Die is er voortdurend mee bezig hoe ze overkomt.
Ach voor 'n tepel?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Doe ik ook niet. Er zijn ook mensen die de hele dag de streams opnemen (getuige de filmpjes die al zijn geplaatst), dus die capture komt nog wel een keer
Hetzelfde effect hoor. Je moet er alleen wat meer van innemen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar qua effect helaas niet.
Anders had ik hier wat lekkere pillen liggen.![]()
Vooral gebruikt om de hoest te dempen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:28 schreef Stereotomy het volgende:
Nou jongens, je kunt ook overdrijven
Codeine is met de juiste hoeveelheden niet verslavend en is een zeer mainstream medicinaal product.
Kijk maar eens naar het aantal views in het tieten topic.quote:
Ik hoop voor haar dat het toneel is, anders heeft ze echt een klotelevenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:29 schreef rubstar het volgende:
[..]
het kan dan wel echt zijn, maar dan is het, in mijn ogen, echt een vervelend persoon..
Wat het naveltruitje is voor de dames...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:28 schreef Wickedangel het volgende:
Ik moet zó lachen dat Etienne al zijn truien tot aan z'n navel laat openstaan![]()
het kan nog veel erger.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:28 schreef natronic het volgende:
E10 voelt zich gewonn gepasseerd de stakker
Wat opwindendquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:30 schreef Flujas het volgende:
Tijn gelooft het verhaal van E10 van vannacht ook niet, en Rik krijgt een beetje een dikke lul van hem
Whehehequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:29 schreef rubstar het volgende:
[..]
begin je net met streams kijken?
Ze is irritant, dat geef ik zo toe. Doet niets af aan het feit dat ze op mij authentiek overkomt.quote:in het begin van BB was ze echt niet te genieten, ze maakt overal een olifant van en bespreekt dat dan het liefst achter de rug van iedereen om.. het kan dan wel echt zijn, maar dan is het, in mijn ogen, echt een vervelend persoon..
Ook ordinair.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:31 schreef demins het volgende:
[..]
Wat het naveltruitje is vboor de dames...
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:31 schreef demins het volgende:
[..]
Wat het naveltruitje is vboor de dames...
Maar niet ontstekingsremmend. Terwijl andere pijnstillers die werking wel hebben. Niet helemaal willekeur dat die dokter Janine juist dit middel voorschrijft imo.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:28 schreef Stereotomy het volgende:
Nou jongens, je kunt ook overdrijven
Codeine is met de juiste hoeveelheden niet verslavend en is een zeer mainstream medicinaal product.
ok dat kan natuurlijkquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Whehehe![]()
[..]
Ze is irritant, dat geef ik zo toe. Doet niets af aan het feit dat ze op mij authentiek overkomt.
Hmmm... dan zie ik ordinair toch iets anders.quote:
Liever niet...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:34 schreef rubstar het volgende:
we zien wel hoe ze zich na verloop van tijd gedraagt...
Ze zei toch al dat ze daarnaast Ibuprofen sliktequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:34 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Maar niet ontstekingsremmend. Terwijl andere pijnstillers die werking wel hebben. Niet helemaal willekeur dat die dokter Janine juist dit middel voorschrijft imo.
Denk je dat daar spannende dingen gebeuren?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:36 schreef Maurisico het volgende:
Jammer dat de streams in de tuin het niet doen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |