Trek het je niet aan...het was een lange dagquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL.. er was één heel kort topless shot, vrij close in beeld. Maar ging mij te snel op m'n 42e.
Bij Janine heb ik nog het idee dat ze écht zo is, dat ze geen rol speelt. Bij Hilde heb ik dat wel heel sterk. Die is er voortdurend mee bezig hoe ze overkomt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:24 schreef rubstar het volgende:
Janine stelt zich gewoon aan.. ze kan overdrijven als de beste.. ze had die pil nog niet ingenomen of ze zei al ja ik voel het tintelen.. hou toch op! ik zou kotsmisselijk worden van zo'n.. vrouw
Dat voel je niet... ik voelde het pas na een half uurtje... dan word je slaperig en alles wordt een beetje vaag enzo...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:24 schreef rubstar het volgende:
Janine stelt zich gewoon aan.. ze kan overdrijven als de beste.. ze had die pil nog niet ingenomen of ze zei al ja ik voel het tintelen.. hou toch op! ik zou kotsmisselijk worden van zo'n.. vrouw
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:25 schreef Apache4U het volgende:
tjonge, voor je het weet [parkeert de methadon-bus voor het BB-huis... het moet niet triester worden.
Maar qua effect helaas niet.quote:
Overdrijven is ook een vak. Zeker niets gewend.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:25 schreef Apache4U het volgende:
tjonge, voor je het weet [parkeert de methadon-bus voor het BB-huis... het moet niet triester worden.
Doe ik ook niet. Er zijn ook mensen die de hele dag de streams opnemen (getuige de filmpjes die al zijn geplaatst), dus die capture komt nog wel een keerquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:25 schreef SkeeZ het volgende:
[..]
Trek het je niet aan...het was een lange dag![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:28 schreef natronic het volgende:
E10 voelt zich gewonn gepasseerd de stakker
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:25 schreef Apache4U het volgende:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Bij Janine heb ik nog het idee dat ze écht zo is, dat ze geen rol speelt. Bij Hilde heb ik dat wel heel sterk. Die is er voortdurend mee bezig hoe ze overkomt.
Ach voor 'n tepel?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Doe ik ook niet. Er zijn ook mensen die de hele dag de streams opnemen (getuige de filmpjes die al zijn geplaatst), dus die capture komt nog wel een keer
Hetzelfde effect hoor. Je moet er alleen wat meer van innemen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar qua effect helaas niet.
Anders had ik hier wat lekkere pillen liggen.![]()
Vooral gebruikt om de hoest te dempen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:28 schreef Stereotomy het volgende:
Nou jongens, je kunt ook overdrijven
Codeine is met de juiste hoeveelheden niet verslavend en is een zeer mainstream medicinaal product.
Kijk maar eens naar het aantal views in het tieten topic.quote:
Ik hoop voor haar dat het toneel is, anders heeft ze echt een klotelevenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:29 schreef rubstar het volgende:
[..]
het kan dan wel echt zijn, maar dan is het, in mijn ogen, echt een vervelend persoon..
Wat het naveltruitje is voor de dames...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:28 schreef Wickedangel het volgende:
Ik moet zó lachen dat Etienne al zijn truien tot aan z'n navel laat openstaan![]()
het kan nog veel erger.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:28 schreef natronic het volgende:
E10 voelt zich gewonn gepasseerd de stakker
Wat opwindendquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:30 schreef Flujas het volgende:
Tijn gelooft het verhaal van E10 van vannacht ook niet, en Rik krijgt een beetje een dikke lul van hem
Whehehequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:29 schreef rubstar het volgende:
[..]
begin je net met streams kijken?
Ze is irritant, dat geef ik zo toe. Doet niets af aan het feit dat ze op mij authentiek overkomt.quote:in het begin van BB was ze echt niet te genieten, ze maakt overal een olifant van en bespreekt dat dan het liefst achter de rug van iedereen om.. het kan dan wel echt zijn, maar dan is het, in mijn ogen, echt een vervelend persoon..
Ook ordinair.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:31 schreef demins het volgende:
[..]
Wat het naveltruitje is vboor de dames...
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:31 schreef demins het volgende:
[..]
Wat het naveltruitje is vboor de dames...
Maar niet ontstekingsremmend. Terwijl andere pijnstillers die werking wel hebben. Niet helemaal willekeur dat die dokter Janine juist dit middel voorschrijft imo.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:28 schreef Stereotomy het volgende:
Nou jongens, je kunt ook overdrijven
Codeine is met de juiste hoeveelheden niet verslavend en is een zeer mainstream medicinaal product.
ok dat kan natuurlijkquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Whehehe![]()
[..]
Ze is irritant, dat geef ik zo toe. Doet niets af aan het feit dat ze op mij authentiek overkomt.
Hmmm... dan zie ik ordinair toch iets anders.quote:
Liever niet...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:34 schreef rubstar het volgende:
we zien wel hoe ze zich na verloop van tijd gedraagt...
Ze zei toch al dat ze daarnaast Ibuprofen sliktequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:34 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Maar niet ontstekingsremmend. Terwijl andere pijnstillers die werking wel hebben. Niet helemaal willekeur dat die dokter Janine juist dit middel voorschrijft imo.
Denk je dat daar spannende dingen gebeuren?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:36 schreef Maurisico het volgende:
Jammer dat de streams in de tuin het niet doen...
ff niet gevolgd.... hoezo??quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:36 schreef BorTheWolf het volgende:
Hahaha Tijn heef de zusjes door.
Ik denk dat captain Rob in het bad zit.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denk je dat daar spannende dingen gebeuren?
Daar zit Roel stiekem te roken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:36 schreef Maurisico het volgende:
Jammer dat de streams in de tuin het niet doen...
Wat een miep is het toch ook... die vreet pillen bij het leven volgens mijquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze zei toch al dat ze daarnaast Iboprufen slikte
Ach veel minder spannend dan in huis zal het niet zijn...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
roken ?? zeiken !!!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Daar zit Roel stiekem te roken.
Alles wat groeit en bloeit en ons telkens weer boeit!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tijn vertelde aan marlies dat de zusjes echt niet zo dom zijn als ze doen voorkomen, ze weten gewoon mensen voor hun karretje te spannen als het hun uitkomt (E10). het is een soort van charisma war de zusjes uitstralen.quote:
nou.... dit is voor Monique misschien zo, maar Sabrina zie ik daar echt niet voor aan.. of ze speelt het wel heeeeel erg goedquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:42 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Tijn vertelde aan marlies dat de zusjes echt niet zo dom zijn als ze doen voorkomen, ze weten gewoon mensen voor hun karretje te spannen als het hun uitkomt (E10). het is een soort van charisma war de zusjes uitstralen.
Captain Obvious. Dat had iedereen toch al weel door mag ik hopen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:42 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Tijn vertelde aan marlies dat de zusjes echt niet zo dom zijn als ze doen voorkomen, ze weten gewoon mensen voor hun karretje te spannen als het hun uitkomt (E10). het is een soort van charisma war de zusjes uitstralen.
dat hoef je marlies niet te vertellen die is heel erg met het spel bezig volgens mijquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:42 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:43 schreef demins het volgende:
OMG Ik zit naar 'Nederland in Beweging' te kijken! Zonder muziek!![]()
Och jezus, doet die ook weer mee.quote:
Zeker als er vissen in zitten!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:44 schreef LudoSanders het volgende:
Een aquarium is intressanter om naar te kijken eigenlijk..
Hoe is het met de tuin? Kan ie gebruikt worden of wordt het 3 maanden binnen zitten voor de bewoners?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:46 schreef Coraatje het volgende:
ik ben vanavond nog langs het bb huis gereden toch vind ik het er anders uitzien dan vorig jaar
Ik reed er gisteren nog pal langs, er is echt niets te zien hè. Echt een bunker.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:46 schreef Coraatje het volgende:
ik ben vanavond nog langs het bb huis gereden toch vind ik het er anders uitzien dan vorig jaar
mwah.. hij probeert het wel, dat telt ookquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Och jezus, doet die ook weer mee.
Hij is te bang dat het in de uitzending komt en dat hij er dan niet bij zit.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Och jezus, doet die ook weer mee.
Die tuin ziet er niet uit en tegen de buitenkant van de ruiten zitten gewoon spaanplaten getimmerd. Dus nah, voorlopig geen tuin voor de happy campers.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:47 schreef Apache4U het volgende:
[..]
Hoe is het met de tuin? Kan ie gebruikt worden of wordt het 3 maanden binnen zitten voor de bewoners?
We hebben al beelden gezien van de tuin. Die is echt helemaal afquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:47 schreef Apache4U het volgende:
[..]
Hoe is het met de tuin? Kan ie gebruikt worden of wordt het 3 maanden binnen zitten voor de bewoners?
whahahahahahahaha.... JA MAN!!!!!!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:48 schreef Apache4U het volgende:
Hilde doet mij denken aan dat varken in George Orwell's "Animal Farm".
jup heb extra op de tuin en dakterras zitten letten maar niks te zienquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik reed er gisteren nog pal langs, er is echt niets te zien hè. Echt een bunker.
en dan alleen de vrouwen ervan laten drinkenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:44 schreef BONG4002 het volgende:
Tijn wil o.a. van zijn gewonnen ¤ 50 een fles sterke drank voor de groep bestellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |