ff niet gevolgd.... hoezo??quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:36 schreef BorTheWolf het volgende:
Hahaha Tijn heef de zusjes door.
Ik denk dat captain Rob in het bad zit.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denk je dat daar spannende dingen gebeuren?
Daar zit Roel stiekem te roken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:36 schreef Maurisico het volgende:
Jammer dat de streams in de tuin het niet doen...
Wat een miep is het toch ook... die vreet pillen bij het leven volgens mijquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze zei toch al dat ze daarnaast Iboprufen slikte
Ach veel minder spannend dan in huis zal het niet zijn...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
roken ?? zeiken !!!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Daar zit Roel stiekem te roken.
Alles wat groeit en bloeit en ons telkens weer boeit!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tijn vertelde aan marlies dat de zusjes echt niet zo dom zijn als ze doen voorkomen, ze weten gewoon mensen voor hun karretje te spannen als het hun uitkomt (E10). het is een soort van charisma war de zusjes uitstralen.quote:
nou.... dit is voor Monique misschien zo, maar Sabrina zie ik daar echt niet voor aan.. of ze speelt het wel heeeeel erg goedquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:42 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Tijn vertelde aan marlies dat de zusjes echt niet zo dom zijn als ze doen voorkomen, ze weten gewoon mensen voor hun karretje te spannen als het hun uitkomt (E10). het is een soort van charisma war de zusjes uitstralen.
Captain Obvious. Dat had iedereen toch al weel door mag ik hopen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:42 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Tijn vertelde aan marlies dat de zusjes echt niet zo dom zijn als ze doen voorkomen, ze weten gewoon mensen voor hun karretje te spannen als het hun uitkomt (E10). het is een soort van charisma war de zusjes uitstralen.
dat hoef je marlies niet te vertellen die is heel erg met het spel bezig volgens mijquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:42 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:43 schreef demins het volgende:
OMG Ik zit naar 'Nederland in Beweging' te kijken! Zonder muziek!![]()
Och jezus, doet die ook weer mee.quote:
Zeker als er vissen in zitten!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:44 schreef LudoSanders het volgende:
Een aquarium is intressanter om naar te kijken eigenlijk..
Hoe is het met de tuin? Kan ie gebruikt worden of wordt het 3 maanden binnen zitten voor de bewoners?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:46 schreef Coraatje het volgende:
ik ben vanavond nog langs het bb huis gereden toch vind ik het er anders uitzien dan vorig jaar
Ik reed er gisteren nog pal langs, er is echt niets te zien hè. Echt een bunker.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:46 schreef Coraatje het volgende:
ik ben vanavond nog langs het bb huis gereden toch vind ik het er anders uitzien dan vorig jaar
mwah.. hij probeert het wel, dat telt ookquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Och jezus, doet die ook weer mee.
Hij is te bang dat het in de uitzending komt en dat hij er dan niet bij zit.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Och jezus, doet die ook weer mee.
Die tuin ziet er niet uit en tegen de buitenkant van de ruiten zitten gewoon spaanplaten getimmerd. Dus nah, voorlopig geen tuin voor de happy campers.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:47 schreef Apache4U het volgende:
[..]
Hoe is het met de tuin? Kan ie gebruikt worden of wordt het 3 maanden binnen zitten voor de bewoners?
We hebben al beelden gezien van de tuin. Die is echt helemaal afquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:47 schreef Apache4U het volgende:
[..]
Hoe is het met de tuin? Kan ie gebruikt worden of wordt het 3 maanden binnen zitten voor de bewoners?
whahahahahahahaha.... JA MAN!!!!!!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:48 schreef Apache4U het volgende:
Hilde doet mij denken aan dat varken in George Orwell's "Animal Farm".
jup heb extra op de tuin en dakterras zitten letten maar niks te zienquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik reed er gisteren nog pal langs, er is echt niets te zien hè. Echt een bunker.
en dan alleen de vrouwen ervan laten drinkenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:44 schreef BONG4002 het volgende:
Tijn wil o.a. van zijn gewonnen ¤ 50 een fles sterke drank voor de groep bestellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |