Trek het je niet aan...het was een lange dagquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL.. er was één heel kort topless shot, vrij close in beeld. Maar ging mij te snel op m'n 42e.
Bij Janine heb ik nog het idee dat ze écht zo is, dat ze geen rol speelt. Bij Hilde heb ik dat wel heel sterk. Die is er voortdurend mee bezig hoe ze overkomt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:24 schreef rubstar het volgende:
Janine stelt zich gewoon aan.. ze kan overdrijven als de beste.. ze had die pil nog niet ingenomen of ze zei al ja ik voel het tintelen.. hou toch op! ik zou kotsmisselijk worden van zo'n.. vrouw
Dat voel je niet... ik voelde het pas na een half uurtje... dan word je slaperig en alles wordt een beetje vaag enzo...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:24 schreef rubstar het volgende:
Janine stelt zich gewoon aan.. ze kan overdrijven als de beste.. ze had die pil nog niet ingenomen of ze zei al ja ik voel het tintelen.. hou toch op! ik zou kotsmisselijk worden van zo'n.. vrouw
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:25 schreef Apache4U het volgende:
tjonge, voor je het weet [parkeert de methadon-bus voor het BB-huis... het moet niet triester worden.
Maar qua effect helaas niet.quote:
Overdrijven is ook een vak. Zeker niets gewend.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:25 schreef Apache4U het volgende:
tjonge, voor je het weet [parkeert de methadon-bus voor het BB-huis... het moet niet triester worden.
Doe ik ook niet. Er zijn ook mensen die de hele dag de streams opnemen (getuige de filmpjes die al zijn geplaatst), dus die capture komt nog wel een keerquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:25 schreef SkeeZ het volgende:
[..]
Trek het je niet aan...het was een lange dag![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:28 schreef natronic het volgende:
E10 voelt zich gewonn gepasseerd de stakker
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:25 schreef Apache4U het volgende:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Bij Janine heb ik nog het idee dat ze écht zo is, dat ze geen rol speelt. Bij Hilde heb ik dat wel heel sterk. Die is er voortdurend mee bezig hoe ze overkomt.
Ach voor 'n tepel?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Doe ik ook niet. Er zijn ook mensen die de hele dag de streams opnemen (getuige de filmpjes die al zijn geplaatst), dus die capture komt nog wel een keer
Hetzelfde effect hoor. Je moet er alleen wat meer van innemen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar qua effect helaas niet.
Anders had ik hier wat lekkere pillen liggen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |