Hmm minder!! Kijk ze eens een lol hebben in de badkamer "het nomineren wordt steeds makkelijker, de lijst wordt steeds langer" wat een kut groepjequote:
Tijn had de sleutel van Monique afgepakt. Die deed hij uiteindelijk in het slot van de kluis en vertelde dat Monique daar de sleutel kon vinden. Monique zo van "Ja haal jij hem maar op, je hebt hem ook gepikt". Niemand ging dus, tot Sabrina, maar die kwam met de hele inhoud terug die ze in de kamer uitstrooide.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:08 schreef GJVH het volgende:
Waar kwam dat geld vandaan dat ze oprapen in de woonkamer?
De meisjes vinden het niet leuk als E10 met ze omgaat... en daar zijn wij het over eens..!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:12 schreef Bloody_Hell het volgende:
Etienne vind het niet leuk dat tijn met de meisjes omgaat![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij word je vanzelf weer kinds als je in zo'n huis zit en helemaal niets meer hebt.
Dan ga je hints doen en andere idiote spelletjes.
Marcia heeft vast de winnares van BB3 gezien en denkt 'dat kan ik ook'quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:13 schreef Wickedangel het volgende:
Marcia daarentegen... zodra ze gaat praten...![]()
[afbeelding]
maar er komt ook een van hum op de bankquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:13 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Hmm minder!! Kijk ze eens een lol hebben in de badkamer "het nomineren wordt steeds makkelijker, de lijst wordt steeds langer" wat een kut groepje
als er een goser met een kippie praat dan weet ie niet hoe snel hij erbij moet gaan staan om de boel te verziekenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:12 schreef Bloody_Hell het volgende:
Etienne vind het niet leuk dat tijn met de meisjes omgaat![]()
Precies, dat verwachtte ik ook.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:10 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Ik dacht eik dat het een gladde gast zou zijn, maar was niet echt...![]()
Tijn is coolquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:14 schreef Bloody_Hell het volgende:
En janine heeft nu al zeker 50x gezegd dat tijn een etter is. Word nog leuk binnenkort.
Sandy was een schatje. En zo onzichtbaar vond ik haar niet, noch had ze een irritant accent.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Marcia heeft vast de winnares van BB3 gezien en denkt 'dat kan ik ook'
Goed toch.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:13 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Hmm minder!! Kijk ze eens een lol hebben in de badkamer "het nomineren wordt steeds makkelijker, de lijst wordt steeds langer" wat een kut groepje
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:18 schreef Apache4U het volgende:
Ik vind die Hilde echt een vreselijk mens.. Die haalt de 60 niet als ik die zo zie zitten
Is ze dat dan nog nietquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:18 schreef Apache4U het volgende:
Ik vind die Hilde echt een vreselijk mens.. Die haalt de 60 niet als ik die zo zie zitten
Ja. Helpt dus geen infecties of wonden tegen te gaan.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:19 schreef Bloody_Hell het volgende:
Janine heeft trouwens codeine gekregen als ik me niet vergis? Kan ze tenminste een beetje slapenmaar gaat dat helpen tegen haar "abces"? Codeine is toch een pijnstiller?
Ja, ze is akelig. Een aanstelster die altijd oplet waar de camera's staan. En zogenaamd in zichzelf praatquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:18 schreef Apache4U het volgende:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:19 schreef Bloody_Hell het volgende:
Janine heeft trouwens codeine gekregen als ik me niet vergis? Kan ze tenminste een beetje slapenmaar gaat dat helpen tegen haar "abces"? Codeine is toch een pijnstiller?
dat wordt vast een keer pompen....quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:20 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind Jeroen en Marcel net iets te knus daar zitten eigenlijk
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:19 schreef Bloody_Hell het volgende:
ja ik hoop het echt hoor! Ik begin me steeds meer aan bepaalde personen te irriteren (over de manier waarop ze over andere praten)quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:20 schreef natronic het volgende:
camping & co is gewoon ook bij de kijker al in de minderheid, kunnen ze wel lekker zeggen dat het nomineren makkelijker wordt...hehehehe maar er komt ook ongetwijfeld een van hun op de bank en die vliegt er gelijk uit
laten we beginnen dat ze in ieder geval zeker niet het einde van Bb haaltquote:
Dat is toch gewoon het spel? Het is smalltalk to please.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:19 schreef Tazmaniac het volgende:
Milica: Zo lekker ben ik niet hoor
wat een achterbaks kutwijf...serieus!! ze wil zoooo graag dat dan iemand zegt tuurlijk ben je lekker enz enz..
Is verwant aan morfinequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:19 schreef Bloody_Hell het volgende:
LOL.. er was één heel kort topless shot, vrij close in beeld. Maar ging mij te snel op m'n 42e.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:23 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
Teaser eerste klas
Yab-Yum
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon het spel? Het is smalltalk to please.
Ander voorbeeldje: Milica vraagt om de shampoo. Marcel geeft die vervolgens niet aan Milica maar aan Jeroen. En Milica zegt dan quasi-verontwaardigd: "Ooooh, jullie zijn écht erg!" Niet omdat ze het zo'n geweldige grap vindt, maar omdat ze weet dat de "jongens" zich graag boefjes voelen.
Gezellige groepsbonding.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |