Volgens mij is dat echt zoquote:
Doet me denken aan een leuk idee voor de bewoners.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:02 schreef SkeeZ het volgende:
Dat gestoei en gedraai met die stoelen hebben we vorig jaar al gehad toch...toch?????
Dat hij denkt dat hij een kans maakt, is lachwekkend.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat echt zoMarcel is vaak bij Milica in de buurt te vinden.
"Men neme een theelepel ...." een ander voorbeeldquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Had het niet 'wendde tot' moeten zijn dan?Met dubbel D dus.
Maar nevermind. Was alleen maar een dom geintje, verder niets.
Nee, want het is geen verleden tijd.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Had het niet 'wendde tot' moeten zijn dan?Met dubbel D dus.
Twisterquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Doet me denken aan een leuk idee voor de bewoners.
![]()
Stoelendans
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:03 schreef demins het volgende:
[..]
"Men neme een theelepel ...." een ander voorbeeld
Ik heb toch écht de streams aan staan hoor.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, want het is geen verleden tijd.
Men neme 1 ei en een snufje zout.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:04 schreef Gert het volgende:
[..]
LOL.. en hij zei 'een theelepel'quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Zie ze eens samen in bad zittenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Marcel is meer op Jeroen, en andersom
dat zit er dik in jaquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:05 schreef Kinga het volgende:
wtf... sabrina krijgt daar zo een waarschuweing voor wedden
wat gebeuerde er dan? Ik kijk badkamerstreamquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:06 schreef NorthernStar het volgende:
Oh nu gaat iemand flink op zijn kop krijgen
Wij bekijken de streams hier ook!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:05 schreef Gert het volgende:
[..]
[..]
Ik heb toch écht de streams aan staan hoor.![]()
Jij ook, demins?![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:05 schreef Apache4U het volgende:
Tijn hangt veel om Monique..ik geef hem geen ongelijk..kvind haar de leukste. Vooral toen ik gisteren die kerel van haar zag.. ik had bij haar meer zo'n sportschooltype verwacht..zat daar zo'n dokus in t publiek haar man te wezen.
quote:
Ik heb de streams wel aan, maar geen geluid. Die gaan wel weer aan als ik hier iets leuks leesquote:
Ik viel er precies in toen inhoud van de kluis van Monique door de lucht vloog.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat gebeuerde er dan? Ik kijk badkamerstream
Tja, wat zou het nou zijn?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL.. en hij zei 'een theelepel'
Jij en Scanwoman?quote:
Kluisje...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:08 schreef GJVH het volgende:
Waar kwam dat geld vandaan dat ze oprapen in de woonkamer?
Ja, ondanks dat hij erg nerveus leek.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook. Leek me wel een aardige vent.
Ik dacht eik dat het een gladde gast zou zijn, maar was niet echt...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook. Leek me wel een aardige vent.
Waarschijnlijk bang dat zijn toch niet zo slimme blonde vrouw enigszins in de zeik zou worden gezet misschien. Maar Bridget is zelf ook blond, dus...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, ondanks dat hij erg nerveus leek.
Helemaal NIETS!!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:11 schreef Tazmaniac het volgende:
kom net thuis!! wat is er gebeurd!!!
Volgens mij word je vanzelf weer kinds als je in zo'n huis zit en helemaal niets meer hebt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:11 schreef SkeeZ het volgende:
...volgens mij hebben ze de opdracht om zich als pubers te gedragen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |