Ik weet wel een leuk nieuw spel: Wie pakt als eerste de telefoon op.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:49 schreef BONG4002 het volgende:
Egbert stelt voor om een nieuw spel te bedenken, dat dammen heeft hij ook wel gezien
De wanhoop van iemand die vrijwel de hele godganse dag streams heeft gekeken en nu vindt dat-ie "recht" heeft op aktie.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:50 schreef scanman01 het volgende:
Kom op luitjes in dat huis... DOE IETS.
Roddel het behang van de muur, zuip je helemaal klem, treiter elkaar het huis uit... maar doe iets!
Het herhalen van het BB1 idee zonder tuin en live uitzending was leuk, maar werkt dus niet.
Hoho... Ik heb ook nog gewerktquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:51 schreef Gert het volgende:
[..]
De wanhoop van iemand die vrijwel de hele godganse dag streams heeft gekeken en nu vindt dat-ie "recht" heeft op aktie.![]()
Hij wende zich tot mevrouw Scanman.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:51 schreef Gert het volgende:
[..]
De wanhoop van iemand die vrijwel de hele godganse dag streams heeft gekeken en nu vindt dat-ie "recht" heeft op aktie.![]()
Maar hij heeft wel gelijkquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Je maakt wel erg veel reclame voor je site...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:53 schreef HiDiHo het volgende:
edit
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:56 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Je maakt wel erg veel reclame voor je site...![]()
Ik weet niet of ik ooit aan mevrouw Scanman zou willen wennen, maar het is echt goed zoals het er staat. Toevoegende wijs of iets dergelijks. Wel archaisch.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is toch 'hij wende AAN mevrouw Scanman' ?
sorry, deze kon ik niet laten schieten
Marcel heeft wel een beetje het Scanman syndroom hequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:58 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat Marcel ook wel een beetje gek is op Milica eigenlijk
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:58 schreef scanman01 het volgende:
Marcel is meer op Jeroen, en andersomquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:58 schreef scanman01 het volgende:
Had het niet 'wendde tot' moeten zijn dan?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:58 schreef demins het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik ooit aan mevrouw Scanman zou willen wennen, maar het is echt goed zoals het er staat. Toevoegende wijs of iets dergelijks. Wel archaisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |