Andersom he. Eggie geeft Rik 10 sigaretten als hij zijn pakje vloei mag.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:44 schreef toxikon het volgende:
hij ruilt wel een pakkie vloe tegen 10 peuken dus zo rot is eggie niet.
btw nosg steeds 2 op zwart
Idd, hij gedraagd zich irritant, heeft een irritant blij hoofd en praat vervelend.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:56 schreef arneaux het volgende:
Wat kan ik me ergeren aan Egbert zeg.
Nope er is echt helemaal niks aan op het moment.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:07 schreef Marrije het volgende:
Laatste anderhalf uur niks gebeurd? Staat ook niks in het streamverslag. . .
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:09 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Nope er is echt helemaal niks aan op het moment.
ik dacht dat jij de streams uitgedaan hadquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:12 schreef arneaux het volgende:
Geef die mensen wat te doen.
Toppertje! Jammer van dat glas alleen...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:06 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB290886.jpg]afbeelding][/URL]
Ze zullen het ongetwijfeld gezellig hebben. Ik vind het er op het moment even geen flikker aan.quote:
Jepquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:29 schreef pullup het volgende:
Zijn ze hutspot aan het maken ?
Echte hollandersquote:
Ben benieuwd of ze het dan vanavond weer zo laat makenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:30 schreef the_hunter het volgende:
Ze gaan vandaag een keer vroeg eten zo te zien
Kan goed kloppen ja, is al een tijdje zoquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:34 schreef Mike1964 het volgende:
Stream 2 en 4 zwart?
Heb ik nog niet geheel doorgelezen maar ik vermoed dat het pas morgen wordt, waarschijnlijk werd dat gedacht omdat aan het begin van de middag tijdelijk de lounge dicht gingquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:35 schreef Tamaartje het volgende:
Ik schakel net weer in
Wat ik begreep uit het SV topic is dat er waarschijnlijk weer een opdracht aan komt?
Dat hoopten we ja, omdat de bewoners een tijdje niet in de buurt van het zwembad mochten komen. Maar helaas was dat alleen om het zwembad schoon te maken en om de zonnenbank weer mee te nemen. Maar met een beetje geluk krijgen ze snel de tuinquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:35 schreef Tamaartje het volgende:
Ik schakel net weer in
Wat ik begreep uit het SV topic is dat er waarschijnlijk weer een opdracht aan komt?
Dit shirt kan ik dan wel weer waarderen..quote:
Darn, je was me net voorquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:37 schreef Zhenar het volgende:
Tijn heeft echt een briljant T-shirt aan trouwens![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Heb ik nog niet geheel doorgelezen maar ik vermoed dat het pas morgen wordt, waarschijnlijk werd dat gedacht omdat aan het begin van de middag tijdelijk de lounge dicht ging
Ahhh... bedankt !quote:Dat hoopten we ja, omdat de bewoners een tijdje niet in de buurt van het zwembad mochten komen. Maar helaas was dat alleen om het zwembad schoon te maken en om de zonnenbank weer mee te nemen. Maar met een beetje geluk krijgen ze snel de tuin
haha preciesquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:44 schreef scanman01 het volgende:
Niemand kent Orwell daar???
Laat dat nou eensquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:43 schreef Mike1964 het volgende:
Maar weer eens eentje van het "supermodel"
[afbeelding]
Tja, dan zijn we weer terug bij het niveau van de groep...Volgens mij waren we al tot de conclusie gekomen dat dat niet al te hoog ligt (en dan druk ik me nog mild uit denk ik)quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:47 schreef scanman01 het volgende:
Alleen Semih en Micheline kennen Orwell
Sjors?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:46 schreef Tazmaniac het volgende:
kent niemand orwell?
Het boek was er iets eerder.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:49 schreef scanman01 het volgende:
Dan kennen ze de film '1984' waarschijnlijk ook niet
Kan ik het helpen dat dat mens er ook inzit?quote:
of het is de server van E10quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:54 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Kan ik het helpen dat dat mens er ook inzit?![]()
Ik had vanmorgen een serie douchecaps van d'r gemaakt en die waren binnen een uur verwijderd van xs.to. De andere (naakt) caps hebben ze wel laten staan. Waarschijnlijk is het plaatsen van naaktcaps met hangtietjes daar verboden of zo...
Etienne is duidelijk niet goed in dingen verwijderen van internet.quote:
Ik moest grinnikenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:54 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het plaatsen van naaktcaps met hangtietjes daar verboden of zo...
digitaal aborteren????quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:58 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Etienne is duidelijk niet goed in dingen verwijderen van internet.
![]()
Cynisme is de geslaagde poging om de dingen goed te zienquote:
ja.. maar dat is ook niet vreemd... homo's werken toch vaak met hints???quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:00 schreef Canisfire het volgende:
Rik is wel origineel met zijn hints trouwens.
juistquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:00 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Cynisme is de geslaagde poging om de dingen goed te zien![]()
Ik eerst ook nu vind ik het wel schattig.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:01 schreef riri het volgende:
wordt knettergek van die zeurstem van micheline![]()
![]()
![]()
en wie zeurt krijgt ....?????? Tijn werk aan de winkelquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:01 schreef riri het volgende:
wordt knettergek van die zeurstem van micheline![]()
![]()
![]()
]quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:59 schreef scanman01 het volgende:
Semih: "Hebben jullie de deksels op de pannen, want ik hoor daar mensen nagels knippen"
Transformers logoquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:04 schreef demins het volgende:
Wat staat er eigenlijk op dat vette T-shirt van Tijn?
Jaren 80 hoor.quote:
Ken ik ook niet.... en iets zegt me dat dat ook helemaal niet erg isquote:
Tekenfilm uit de jaren 80 met robots die in auto's konden veranderen en andersom.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ken ik ook niet.... en iets zegt me dat dat ook helemaal niet erg is
.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:09 schreef Verida het volgende:
Ik begrijp nu net dat Janine op bed ligt omdat ze last heeft van een 'ingegroeide haar', ze heeft aan bb om een dokter gevraagd, maar die komt niet. volgens mij is het gewoon een steenpuist of zo, want de anderen hadden het over een bult en een ontsteking.
tja....quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:10 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Tekenfilm uit de jaren 80 met robots die in auto's konden veranderen en andersom.
Cult tv als je rond de 20 bent.
* 25 meldt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:12 schreef witste het volgende:
Ook cult als je 35 bent....
Toen was ik rond de 20 en keek dus al geen tekenfilms meer.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:10 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Tekenfilm uit de jaren 80 met robots die in auto's konden veranderen en andersom.
Cult tv als je rond de 20 bent.
je gaat niet door voor de wachmachinequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ken ik ook niet.... en iets zegt me dat dat ook helemaal niet erg is
Er zijn wel meer tekenfilms..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Toen was ik rond de 20 en keek dus al geen tekenfilms meer.
(hoewel er nu nogsteeds volwassenen zijn die naar lionking kijken enzo)
Die kijk ik al helemaal niet.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:16 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Er zijn wel meer tekenfilms..![]()
http://www.happyhentai.com/
Ik heb ook al moeite om alle 4 draaiende te krijgenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:17 schreef nodisch18 het volgende:
Doet bij jullie stream 2 en 4 het ook niet?
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:19 schreef natronic het volgende:
Zo nu moet melicia ff een vette scheet in de bek van die wannabee pimp laten
Ja nu doen ze het alle 4quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:21 schreef Gast_op_afstand het volgende:
http://www.hanff.nl/bbstreams.php
Werkt hier al de hele dag prima.
ja zo'n lekkere spetterende gasbomquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:19 schreef natronic het volgende:
Zo nu moet melicia ff een vette scheet in de bek van die wannabee pimp laten
Kan ik me wat bij voorstellen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:22 schreef natronic het volgende:
dat kan ook nog wel leuk worden tussen Jeroen en E10, want hij kijkt nou niet echt amused
Of Marcel ff met zn Atoomanus* ingrijpen!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:23 schreef toxikon het volgende:
[..]
ja zo'n lekkere spetterende gasbom![]()
fuck...die doen het wél allevier...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:21 schreef Gast_op_afstand het volgende:
http://www.hanff.nl/bbstreams.php
Werkt hier al de hele dag prima.
Die E10 probeert zich echt overal tussen te wringen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:22 schreef natronic het volgende:
dat kan ook nog wel leuk worden tussen Jeroen en E10, want hij kijkt nou niet echt amused
Ze heeft een jongen die ze leuk vind.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:25 schreef lissette72 het volgende:
Ben niet helemaal up to date..maar had die milicia nou een vriend of niet??
weet niet maar denk niet dat het haar zou kunnen schelenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:25 schreef lissette72 het volgende:
Ja, maar nog niet echt heel serieus. Soort vakantieliefde ofzo.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:25 schreef lissette72 het volgende:
Bij jou zijn bij alle schermpjes de kleuren allemaal goed, bij mij zijn er standaard bij 3 schermpjes vage en onjuiste kleuren.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:25 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
fuck...die doen het wél allevier...![]()
[afbeelding]
Brengt leuke tv op tochquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:28 schreef Mike1964 het volgende:
Zal Etienne leuk vinden als zijn vader verkering met haar krijgt...
[afbeelding]
En die jongen mist een been, had hij dat been nog gehad had hij zeker mee kunnen voetballen met Gullit.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:26 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ze heeft een jongen die ze leuk vind.
En hij heet Rob.
Geen idee, misschien je resolutie even aanpassen van je beeldscherm?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:28 schreef arneaux het volgende:
[..]
Bij jou zijn bij alle schermpjes de kleuren allemaal goed, bij mij zijn er standaard bij 3 schermpjes vage en onjuiste kleuren.. Hoe maak ik dat?
Laten we hopen dat het niet dezelfde is.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:29 schreef arneaux het volgende:
[..]
En die jongen mist een been, had hij dat been nog gehad had hij zeker mee kunnen voetballen met Gullit.
Ik kijk niet, ik vind t té saai.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:30 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het niet dezelfde is.
Spelletje is trouwens simpel het volgende voorwerp na het zwarte voorwerp is het.
Of ze drinkt zich zelf een vergiftegingquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:32 schreef natronic het volgende:
geef Hilde een paar flessen wijn..komt ze lekker los![]()
Dan moeten ze het met vaten hebben aangevoerdquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:32 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Of ze drinkt zich zelf een vergifteging![]()
Jij hebt een nieuwe goocheldoos?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:33 schreef Canisfire het volgende:
Zwarte magie
Een andere tovenaarsleerling gaat naar de gang. In de groep wordt een voorwerp uitgezocht. Als de leerling binnenkomt, kan deze feilloos aangeven welk voorwerp is uitgekozen. De leerling komt binnen. De voorwerpen worden door de spelleider opgenoemd: is het de lamp?, is het de asbak? En ja hoor, na een aantal voorwerpen wordt de goede geraden.
De oplossing: Met de leerling wordt afgesproken, dat het eerstvolgende voorwerp dat wordt genoemd na een zwart voorwerp het juiste is. Zwarte magie
heb toch liever een kale doosquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:38 schreef arneaux het volgende:
Ho-ho. Ik ben hier degene met een trukendoos.
Nee dat is het spelletje van Rikquote:
Ik kan me daar dus echt niets bij voorstellen - een lekker lichaam ja, maar dat hoofd?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:33 schreef natronic het volgende:
en toch heeft die lange rooie en lekker geil bekkie
ben ik niet met je eensquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:41 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Ik kan me daar dus echt niets bij voorstellen - een lekker lichaam ja, maar dat hoofd?Dat schaar ik toch wel in de Janine/Hilde categorie hoor
![]()
Wil je Marlies niet zo beledigen!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:41 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Ik kan me daar dus echt niets bij voorstellen - een lekker lichaam ja, maar dat hoofd?Dat schaar ik toch wel in de Janine/Hilde categorie hoor
![]()
je bedoeld formatteren?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:43 schreef toxikon het volgende:
eigenlijk moet ik formatten maar : te lui
Je hoeft er zelfs niks voor te doen lamzak.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:43 schreef toxikon het volgende:
eigenlijk moet ik formatten maar : te lui
Ja sorry, ik vind haar gewoon een eng gezicht hebben.. dan eigenlijk nog liever zo'n olijk skippybal hoofd als Hildequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:44 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Wil je Marlies niet zo beledigen!
klasse ze beginnen aan de stoel poten van plofkop te zagen, nu alleen nog effe wachten tot ie snoeihard op zn arrogante slappe karakterloze muil gaatquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:54 schreef natronic het volgende:
wat ik al zei... Jeroen maakt nu gekscherend een opmerking over het hop gedrag van E10, maar weet haast wel zeker dat het aan hem knaagd
yeah..slap in the face en dan huilend naar papaquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:55 schreef toxikon het volgende:
[..]
klasse ze beginnen aan de stoel poten van plofkop te zagen, nu alleen nog effe wachten tot ie snoeihard op zn arrogante slappe karakterloze muil gaat![]()
![]()
![]()
formatere is correct nederlands, formatten is spreektaal, maarreh je wist iig wat ik bedoeldequote:
Nee, ze vinden het allemaal maar wat prettigquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:56 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Heeft een van die dames eigenlijk al gklaagd dat E10 handtastelijk is?
dat nog niet maar dat is een kwestie van tijdquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:56 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Heeft een van die dames eigenlijk al gklaagd dat E10 handtastelijk is?
nou echt blij kijkt ze nietquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:58 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB2908113.jpg]afbeelding][/URL]
Ah, ben jij er ook weer.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zou een stunt zijn als de red-phone gaat. Neemt ze op... "NU EVEN NIET!!!! We zijn verstoppertje aan het spelen..." En dan gewoon weer ophangen.
[afbeelding]
Vrouwen schijnen dat gekriebel wel lekker te vinden. De vraag is of ze dan ook ooit toestaan als hij een keer wat verder wil gaan. Dat moet nog blijkenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:05 schreef toxikon het volgende:
![]()
wat moet ik kotsen van die kampsjaak gadverdamme, als zijn hand vrouwenvlees voelt gaan ze vingers automatisch kriebelen. waarom in godsnaam doet / zegt niemand er wat van?
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:09 schreef Canisfire het volgende:
Sabrina heeft het over dat ze graag naar Belle en het Beest wil.
Zou ze door hebben dat ze er nu zelf in mee speelt?
Als Belle wel teverstaan.
Verstoppertje spelen is über idd.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:08 schreef itsme het volgende:
Ik vind het wel schattig dat verstoppertje.
(Ik houd er zelf ook nog van)
die spanningquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:10 schreef arneaux het volgende:
[..]
Verstoppertje spelen is über idd.
quote:
Ik ook. Hij lijkt me nog redelijk normaal in ieder geval. Maar hij moet wel eens actie ondernemen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:13 schreef Canisfire het volgende:
En toch vind ik Jeroen wel tof.
eerst haar knippen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook. Hij lijkt me nog redelijk normaal in ieder geval. Maar hij moet wel eens actie ondernemen.
even die kampsjaak buitenspel zettenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook. Hij lijkt me nog redelijk normaal in ieder geval. Maar hij moet wel eens actie ondernemen.
Dochtertje?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:15 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Kunnen ze geen doctertje spelen?![]()
Dat bedoel ik jaquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:17 schreef toxikon het volgende:
[..]
even die kampsjaak buitenspel zetten
Kan zo mee doen bij die bel spelletjes.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:20 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB2908117.jpg]afbeelding][/URL]
Een beetje in het midden.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:23 schreef itsme het volgende:
Bij welke groep horen die zusjes?
Bij de kampers of bij die andere bende?
Meer richting de Egbertgang.quote:
kampsjaak dat je bentquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:24 schreef Tazmaniac het volgende:
back from bad... ik ben ook een kriebelaar..wat nu??
Noem het dan de Rik en Tijn Gang ofzoquote:
Rik!!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:28 schreef itsme het volgende:
OK even verivieren
Kampers: (6?)
E10,
Marcel
Hilde
Milicia
Janine hoort hier ook bij
Jeroen
andere groep: (6)
Micheline