Dan moeten ze het met vaten hebben aangevoerdquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:32 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Of ze drinkt zich zelf een vergifteging![]()
Jij hebt een nieuwe goocheldoos?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:33 schreef Canisfire het volgende:
Zwarte magie
Een andere tovenaarsleerling gaat naar de gang. In de groep wordt een voorwerp uitgezocht. Als de leerling binnenkomt, kan deze feilloos aangeven welk voorwerp is uitgekozen. De leerling komt binnen. De voorwerpen worden door de spelleider opgenoemd: is het de lamp?, is het de asbak? En ja hoor, na een aantal voorwerpen wordt de goede geraden.
De oplossing: Met de leerling wordt afgesproken, dat het eerstvolgende voorwerp dat wordt genoemd na een zwart voorwerp het juiste is. Zwarte magie
heb toch liever een kale doosquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:38 schreef arneaux het volgende:
Ho-ho. Ik ben hier degene met een trukendoos.
Nee dat is het spelletje van Rikquote:
Ik kan me daar dus echt niets bij voorstellen - een lekker lichaam ja, maar dat hoofd?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:33 schreef natronic het volgende:
en toch heeft die lange rooie en lekker geil bekkie
ben ik niet met je eensquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:41 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Ik kan me daar dus echt niets bij voorstellen - een lekker lichaam ja, maar dat hoofd?Dat schaar ik toch wel in de Janine/Hilde categorie hoor
![]()
Wil je Marlies niet zo beledigen!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:41 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Ik kan me daar dus echt niets bij voorstellen - een lekker lichaam ja, maar dat hoofd?Dat schaar ik toch wel in de Janine/Hilde categorie hoor
![]()
je bedoeld formatteren?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:43 schreef toxikon het volgende:
eigenlijk moet ik formatten maar : te lui
Je hoeft er zelfs niks voor te doen lamzak.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:43 schreef toxikon het volgende:
eigenlijk moet ik formatten maar : te lui
Ja sorry, ik vind haar gewoon een eng gezicht hebben.. dan eigenlijk nog liever zo'n olijk skippybal hoofd als Hildequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:44 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Wil je Marlies niet zo beledigen!
klasse ze beginnen aan de stoel poten van plofkop te zagen, nu alleen nog effe wachten tot ie snoeihard op zn arrogante slappe karakterloze muil gaatquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:54 schreef natronic het volgende:
wat ik al zei... Jeroen maakt nu gekscherend een opmerking over het hop gedrag van E10, maar weet haast wel zeker dat het aan hem knaagd
yeah..slap in the face en dan huilend naar papaquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:55 schreef toxikon het volgende:
[..]
klasse ze beginnen aan de stoel poten van plofkop te zagen, nu alleen nog effe wachten tot ie snoeihard op zn arrogante slappe karakterloze muil gaat![]()
![]()
![]()
formatere is correct nederlands, formatten is spreektaal, maarreh je wist iig wat ik bedoeldequote:
Nee, ze vinden het allemaal maar wat prettigquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:56 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Heeft een van die dames eigenlijk al gklaagd dat E10 handtastelijk is?
dat nog niet maar dat is een kwestie van tijdquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:56 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Heeft een van die dames eigenlijk al gklaagd dat E10 handtastelijk is?
nou echt blij kijkt ze nietquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:58 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB2908113.jpg]afbeelding][/URL]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |