Jaren 80 hoor.quote:
Ken ik ook niet.... en iets zegt me dat dat ook helemaal niet erg isquote:
Tekenfilm uit de jaren 80 met robots die in auto's konden veranderen en andersom.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ken ik ook niet.... en iets zegt me dat dat ook helemaal niet erg is
.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:09 schreef Verida het volgende:
Ik begrijp nu net dat Janine op bed ligt omdat ze last heeft van een 'ingegroeide haar', ze heeft aan bb om een dokter gevraagd, maar die komt niet. volgens mij is het gewoon een steenpuist of zo, want de anderen hadden het over een bult en een ontsteking.
tja....quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:10 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Tekenfilm uit de jaren 80 met robots die in auto's konden veranderen en andersom.
Cult tv als je rond de 20 bent.
* 25 meldt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:12 schreef witste het volgende:
Ook cult als je 35 bent....
Toen was ik rond de 20 en keek dus al geen tekenfilms meer.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:10 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Tekenfilm uit de jaren 80 met robots die in auto's konden veranderen en andersom.
Cult tv als je rond de 20 bent.
je gaat niet door voor de wachmachinequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ken ik ook niet.... en iets zegt me dat dat ook helemaal niet erg is
Er zijn wel meer tekenfilms..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Toen was ik rond de 20 en keek dus al geen tekenfilms meer.
(hoewel er nu nogsteeds volwassenen zijn die naar lionking kijken enzo)
Die kijk ik al helemaal niet.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:16 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Er zijn wel meer tekenfilms..![]()
http://www.happyhentai.com/
Ik heb ook al moeite om alle 4 draaiende te krijgenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:17 schreef nodisch18 het volgende:
Doet bij jullie stream 2 en 4 het ook niet?
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:19 schreef natronic het volgende:
Zo nu moet melicia ff een vette scheet in de bek van die wannabee pimp laten
Ja nu doen ze het alle 4quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:21 schreef Gast_op_afstand het volgende:
http://www.hanff.nl/bbstreams.php
Werkt hier al de hele dag prima.
ja zo'n lekkere spetterende gasbomquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:19 schreef natronic het volgende:
Zo nu moet melicia ff een vette scheet in de bek van die wannabee pimp laten
Kan ik me wat bij voorstellen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:22 schreef natronic het volgende:
dat kan ook nog wel leuk worden tussen Jeroen en E10, want hij kijkt nou niet echt amused
Of Marcel ff met zn Atoomanus* ingrijpen!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:23 schreef toxikon het volgende:
[..]
ja zo'n lekkere spetterende gasbom![]()
fuck...die doen het wél allevier...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:21 schreef Gast_op_afstand het volgende:
http://www.hanff.nl/bbstreams.php
Werkt hier al de hele dag prima.
Die E10 probeert zich echt overal tussen te wringen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:22 schreef natronic het volgende:
dat kan ook nog wel leuk worden tussen Jeroen en E10, want hij kijkt nou niet echt amused
Ze heeft een jongen die ze leuk vind.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:25 schreef lissette72 het volgende:
Ben niet helemaal up to date..maar had die milicia nou een vriend of niet??
weet niet maar denk niet dat het haar zou kunnen schelenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:25 schreef lissette72 het volgende:
Ja, maar nog niet echt heel serieus. Soort vakantieliefde ofzo.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:25 schreef lissette72 het volgende:
Bij jou zijn bij alle schermpjes de kleuren allemaal goed, bij mij zijn er standaard bij 3 schermpjes vage en onjuiste kleuren.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:25 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
fuck...die doen het wél allevier...![]()
[afbeelding]
Brengt leuke tv op tochquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:28 schreef Mike1964 het volgende:
Zal Etienne leuk vinden als zijn vader verkering met haar krijgt...
[afbeelding]
En die jongen mist een been, had hij dat been nog gehad had hij zeker mee kunnen voetballen met Gullit.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:26 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ze heeft een jongen die ze leuk vind.
En hij heet Rob.
Geen idee, misschien je resolutie even aanpassen van je beeldscherm?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:28 schreef arneaux het volgende:
[..]
Bij jou zijn bij alle schermpjes de kleuren allemaal goed, bij mij zijn er standaard bij 3 schermpjes vage en onjuiste kleuren.. Hoe maak ik dat?
Laten we hopen dat het niet dezelfde is.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:29 schreef arneaux het volgende:
[..]
En die jongen mist een been, had hij dat been nog gehad had hij zeker mee kunnen voetballen met Gullit.
Ik kijk niet, ik vind t té saai.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:30 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het niet dezelfde is.
Spelletje is trouwens simpel het volgende voorwerp na het zwarte voorwerp is het.
Of ze drinkt zich zelf een vergiftegingquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:32 schreef natronic het volgende:
geef Hilde een paar flessen wijn..komt ze lekker los![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |