Dit shirt kan ik dan wel weer waarderen..quote:
Darn, je was me net voorquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:37 schreef Zhenar het volgende:
Tijn heeft echt een briljant T-shirt aan trouwens![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Heb ik nog niet geheel doorgelezen maar ik vermoed dat het pas morgen wordt, waarschijnlijk werd dat gedacht omdat aan het begin van de middag tijdelijk de lounge dicht ging
Ahhh... bedankt !quote:Dat hoopten we ja, omdat de bewoners een tijdje niet in de buurt van het zwembad mochten komen. Maar helaas was dat alleen om het zwembad schoon te maken en om de zonnenbank weer mee te nemen. Maar met een beetje geluk krijgen ze snel de tuin
haha preciesquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:44 schreef scanman01 het volgende:
Niemand kent Orwell daar???
Laat dat nou eensquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:43 schreef Mike1964 het volgende:
Maar weer eens eentje van het "supermodel"
[afbeelding]
Tja, dan zijn we weer terug bij het niveau van de groep...Volgens mij waren we al tot de conclusie gekomen dat dat niet al te hoog ligt (en dan druk ik me nog mild uit denk ik)quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:47 schreef scanman01 het volgende:
Alleen Semih en Micheline kennen Orwell
Sjors?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:46 schreef Tazmaniac het volgende:
kent niemand orwell?
Het boek was er iets eerder.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:49 schreef scanman01 het volgende:
Dan kennen ze de film '1984' waarschijnlijk ook niet
Kan ik het helpen dat dat mens er ook inzit?quote:
of het is de server van E10quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:54 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Kan ik het helpen dat dat mens er ook inzit?![]()
Ik had vanmorgen een serie douchecaps van d'r gemaakt en die waren binnen een uur verwijderd van xs.to. De andere (naakt) caps hebben ze wel laten staan. Waarschijnlijk is het plaatsen van naaktcaps met hangtietjes daar verboden of zo...
Etienne is duidelijk niet goed in dingen verwijderen van internet.quote:
Ik moest grinnikenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:54 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het plaatsen van naaktcaps met hangtietjes daar verboden of zo...
digitaal aborteren????quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:58 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Etienne is duidelijk niet goed in dingen verwijderen van internet.
![]()
Cynisme is de geslaagde poging om de dingen goed te zienquote:
ja.. maar dat is ook niet vreemd... homo's werken toch vaak met hints???quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:00 schreef Canisfire het volgende:
Rik is wel origineel met zijn hints trouwens.
juistquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:00 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Cynisme is de geslaagde poging om de dingen goed te zien![]()
Ik eerst ook nu vind ik het wel schattig.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:01 schreef riri het volgende:
wordt knettergek van die zeurstem van micheline![]()
![]()
![]()
en wie zeurt krijgt ....?????? Tijn werk aan de winkelquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:01 schreef riri het volgende:
wordt knettergek van die zeurstem van micheline![]()
![]()
![]()
]quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:59 schreef scanman01 het volgende:
Semih: "Hebben jullie de deksels op de pannen, want ik hoor daar mensen nagels knippen"
Transformers logoquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:04 schreef demins het volgende:
Wat staat er eigenlijk op dat vette T-shirt van Tijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |