Jaren 80 hoor.quote:
Ken ik ook niet.... en iets zegt me dat dat ook helemaal niet erg isquote:
Tekenfilm uit de jaren 80 met robots die in auto's konden veranderen en andersom.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ken ik ook niet.... en iets zegt me dat dat ook helemaal niet erg is
.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:09 schreef Verida het volgende:
Ik begrijp nu net dat Janine op bed ligt omdat ze last heeft van een 'ingegroeide haar', ze heeft aan bb om een dokter gevraagd, maar die komt niet. volgens mij is het gewoon een steenpuist of zo, want de anderen hadden het over een bult en een ontsteking.
tja....quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:10 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Tekenfilm uit de jaren 80 met robots die in auto's konden veranderen en andersom.
Cult tv als je rond de 20 bent.
* 25 meldt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:12 schreef witste het volgende:
Ook cult als je 35 bent....
Toen was ik rond de 20 en keek dus al geen tekenfilms meer.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:10 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Tekenfilm uit de jaren 80 met robots die in auto's konden veranderen en andersom.
Cult tv als je rond de 20 bent.
je gaat niet door voor de wachmachinequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ken ik ook niet.... en iets zegt me dat dat ook helemaal niet erg is
Er zijn wel meer tekenfilms..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Toen was ik rond de 20 en keek dus al geen tekenfilms meer.
(hoewel er nu nogsteeds volwassenen zijn die naar lionking kijken enzo)
Die kijk ik al helemaal niet.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:16 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Er zijn wel meer tekenfilms..![]()
http://www.happyhentai.com/
Ik heb ook al moeite om alle 4 draaiende te krijgenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:17 schreef nodisch18 het volgende:
Doet bij jullie stream 2 en 4 het ook niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |