Ah, ben jij er ook weer.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zou een stunt zijn als de red-phone gaat. Neemt ze op... "NU EVEN NIET!!!! We zijn verstoppertje aan het spelen..." En dan gewoon weer ophangen.
[afbeelding]
Vrouwen schijnen dat gekriebel wel lekker te vinden. De vraag is of ze dan ook ooit toestaan als hij een keer wat verder wil gaan. Dat moet nog blijkenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:05 schreef toxikon het volgende:
![]()
wat moet ik kotsen van die kampsjaak gadverdamme, als zijn hand vrouwenvlees voelt gaan ze vingers automatisch kriebelen. waarom in godsnaam doet / zegt niemand er wat van?
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:09 schreef Canisfire het volgende:
Sabrina heeft het over dat ze graag naar Belle en het Beest wil.
Zou ze door hebben dat ze er nu zelf in mee speelt?
Als Belle wel teverstaan.
Verstoppertje spelen is über idd.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:08 schreef itsme het volgende:
Ik vind het wel schattig dat verstoppertje.
(Ik houd er zelf ook nog van)
die spanningquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:10 schreef arneaux het volgende:
[..]
Verstoppertje spelen is über idd.
quote:
Ik ook. Hij lijkt me nog redelijk normaal in ieder geval. Maar hij moet wel eens actie ondernemen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:13 schreef Canisfire het volgende:
En toch vind ik Jeroen wel tof.
eerst haar knippen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook. Hij lijkt me nog redelijk normaal in ieder geval. Maar hij moet wel eens actie ondernemen.
even die kampsjaak buitenspel zettenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook. Hij lijkt me nog redelijk normaal in ieder geval. Maar hij moet wel eens actie ondernemen.
Dochtertje?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:15 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Kunnen ze geen doctertje spelen?![]()
Dat bedoel ik jaquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:17 schreef toxikon het volgende:
[..]
even die kampsjaak buitenspel zetten
Kan zo mee doen bij die bel spelletjes.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:20 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB2908117.jpg]afbeelding][/URL]
Een beetje in het midden.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:23 schreef itsme het volgende:
Bij welke groep horen die zusjes?
Bij de kampers of bij die andere bende?
Meer richting de Egbertgang.quote:
kampsjaak dat je bentquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:24 schreef Tazmaniac het volgende:
back from bad... ik ben ook een kriebelaar..wat nu??
Noem het dan de Rik en Tijn Gang ofzoquote:
Rik!!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:28 schreef itsme het volgende:
OK even verivieren
Kampers: (6?)
E10,
Marcel
Hilde
Milicia
Janine hoort hier ook bij
Jeroen
andere groep: (6)
Micheline