quote:
Nominaties zijn pas komende week, dus die blijven gewoon staanquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:47 schreef -Myrt- het volgende:
snap der niks meer van....
maar heb al hele tijd een vraag dus vraag uhm maar wederom hopelijk in nu het goede topic
we hebben niks over nominaties gehooord he? over semmig of marlies... althans bedoel de bewoners hebben er niks over gehoord... hoe zou dat zitten?
Nee niets over gehoord.. dat komt nog van de weekquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:47 schreef -Myrt- het volgende:
we hebben niks over nominaties gehooord he? over semmig of marlies... althans bedoel de bewoners hebben er niks over gehoord... hoe zou dat zitten?
Gaat het wel helemaal goed met je?quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:49 schreef flugeltje het volgende:
sorry jongens, ik ben een beetje wappy
ja snap dat van egbert... maar had life uitzending niet gezien maar half...quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er waren geen nominaties. Egbert was niet genomineerd. Marlies en Semih staan genomineerd zodra er een keer genomineerd gaat worden. Dat duurt nog wel een week.
hahaha vond het wel een goeiequote:Op maandag 28 augustus 2006 21:50 schreef Kinga het volgende:
Janine al geflipt dat ze die 50 euro niet heeft gewonnen? Of nog erger, verloren aan Tijn? Muhaha.
Wij ook van die saaie uitzending dus ik kan je wel vergeven.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:49 schreef flugeltje het volgende:
sorry jongens, ik ben een beetje wappy
Dit topic.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:50 schreef BBoon het volgende:
grrrrrrrrrrrrr welk topic is het nou ik zie steeds een ander nummer....
Jaquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:51 schreef BorTheWolf het volgende:
Wat zien ze er allemaal mooi uit he voor de LIVE uitzending he.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:51 schreef BorTheWolf het volgende:
Wat zien ze er allemaal mooi uit he voor de LIVE uitzending he.
Tijn moet gewoon tijdens het noodrantsoen pizza bestellen voor 50 euro die hij alleen met zijn vrienden gaat opeten.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:52 schreef Tazmaniac het volgende:
egbert mag blijven en tijn wint 50 euro...mooie avond! Zou tijn ook iets pakken voor de groep.. ik gok op ja![]()
Tegen wie moet ze feller en harder zijn dan? Tegen die familieledenquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:53 schreef BBoon het volgende:
Ik vond Bridget een doetje vanavond Normaal is ze veel feller en harder
Volgens Egbert moet de liveuitzending nog beginnen.quote:
haha das een goeie Sandman!!quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:53 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Tijn moet gewoon tijdens het noodrantsoen pizza bestellen voor 50 euro die hij alleen met zijn vrienden gaat opeten.
Tegen Egbertquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tegen wie moet ze feller en harder zijn dan? Tegen die familieleden
nou normaal kan ze zo leuk uit de hoek komen Vond haar maar tam vanavondquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tegen wie moet ze feller en harder zijn Dan?
Daar mag ze dus blijkbaar niet meer mee praten dit seizoen. Nieuwe keiharde aanpak. Geen contact.. ook niet met Bridget.quote:
Punten en hoofdletters enzo.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:54 schreef BBoon het volgende:
[..]
nou normaal kan ze zo leuk uit de hoek komen Vond haar maar tam vanavond
Nee maar ze hadden hem er wel uit kunnen halenquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar mag ze dus blijkbaar niet meer mee praten dit seizoen. Nieuwe keiharde aanpak. Geen contact.. ook niet met Bridget.
Janine zou alleen maar sigaretten kopen volgens mij. Voor zichzelf.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:52 schreef Tazmaniac het volgende:
egbert mag blijven en tijn wint 50 euro...mooie avond! Zou tijn ook iets pakken voor de groep.. ik gok op ja![]()
quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:56 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Nee maar ze hadden hem er wel uit kunnen halen
Kansloze aanpak van Hummiequote:Op maandag 28 augustus 2006 21:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar mag ze dus blijkbaar niet meer mee praten dit seizoen. Nieuwe keiharde aanpak. Geen contact.. ook niet met Bridget.
Als het goed is leer je dat op school alquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:57 schreef BBoon het volgende:
[..]
HUH??? Staat er ergens in de fok regels dat we correct nederlands moeten schrijven (PUNT)
Wat je niet kan moet je niet doen inderdaad.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:57 schreef BBoon het volgende:
[..]
HUH??? Staat er ergens in de fok regels dat we correct nederlands moeten schrijven (PUNT)
zucht oh nee Zucht Puntquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:58 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Als het goed is leer je dat op school al
Is zie ze zo zitten rond die ronde tafel.quote:
Lekker bezig weer.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:59 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wat je niet kan moet je niet doen inderdaad.
En de pijn weer op te nemen in der handen zekerquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:59 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Om weer
Coooooooonsentrassieeeeeeeeeeeee te roepen
ik hoop het niet. hoe later hoe bereoder ik gha sgreivequote:Op maandag 28 augustus 2006 21:57 schreef BBoon het volgende:
[..]
Kan ook zo zijn dat het op tv lijkt dat ze echt de tijd niet weten.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is zie ze zo zitten rond die ronde tafel.
"Wie heeft er nog een goed idee?"
"Nou, misschien als we het concept van BB1 nou eens nog verder doortrekken en dat ze berichten krijgen via de tv en niet eens meer met de presentator praten tijdens de live"
"Jaaaa, goed idee!!!"
![]()
quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:00 schreef BBoon het volgende:
Sorry ben nieuw hier. Wist niet dat daar zo op gelet werd. Is al de tweede keer dat het gezegt gezegd wordt. Zal er beter op letten ok?? .
Hij zei dat ie hem nooit meer oppakt, maar dat zei hij voor de eerste keer ook, dus zie hem dat wel doen ja.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:00 schreef cpuntb het volgende:
Zal Egbert weer als eerste de telefoon aantikken bij een volgend belletje? Onder het mom van het kan vast niet twee x achter elkaar slecht nieuws zijn...
Ik vind het niet erg hoorquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:00 schreef BBoon het volgende:
Sorry ben nieuw hier. Wist niet dat daar zo op gelet werd. Is al de tweede keer dat het gezegt wordt. Zal er beter op letten ok?? .
Buurman! Ik reageerde alleen op haar reactie, misschien zou je die ook moeten lezen. Kap nou s met dat gezoek man.quote:
Vrienden voor het levenquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:02 schreef arneaux het volgende:
[..]
Buurman! Ik reageerde alleen op haar reactie, misschien zou je die ook moeten lezen. Kap nou s met dat gezoek man.
Oh, ik dacht dat jij liep te zoeken (naar andermans fouten). Maar ga gerust door.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:02 schreef arneaux het volgende:
[..]
Buurman! Ik reageerde alleen op haar reactie, misschien zou je die ook moeten lezen. Kap nou s met dat gezoek man.
Te wachten op de live uitzendingquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:03 schreef cpuntb het volgende:
En vervolgens zaten ze weer als zoutzakken op de bank niks te doen...![]()
Er hadden naar verluid maar 4 mensen gebeld.. 3 op blijven 1 op exitquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:58 schreef eborn het volgende:
Het was trouwens wel weer een mooi getal met het stemmen, precies 75%
Ik wil zo'n redactievergadering 's ochtends wel eens meemaken:
Piet: "Welk percentage zullen we voor vanavond verzinnen?"
Henk: "72,5% ?"
Piet: "Nee, te ingewikkeld voor onze kijkers, laten we er lekker 75% van maken"
Juist nietquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:03 schreef scanman01 het volgende:
Leuk stelletje zo
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB280890.jpg]afbeelding][/URL]
Daar heb ik niet naar hoeven zoeken. Wat ben je af en toe ook een penis he.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij liep te zoeken (naar andermans fouten). Maar ga gerust door.
Ik ook niet. Anders kun je op fok wel aan de gang blijven.quote:
Vond ik ook, helaas ziet Tijn haar als 'one of the guys'.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:04 schreef Mikiej15 het volgende:
[..]
Juist niet! Marlies past wel bij Tijn ofzo
Leuk hoe jij de situatie om probeert te draaienquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:05 schreef arneaux het volgende:
[..]
Daar heb ik niet naar hoeven zoeken. Wat ben je af en toe ook een penis he.
Thnx , gelukkig nog mensen die een nieuwkomer een warm welkom geven...Het lijkt het BBhuis wel dit forum whahahahhaa.quote:
Ik kan je nu al wel verzekeren dat Tijn sowieso bij de laatste 3 gaat komen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:05 schreef Canisfire het volgende:
Wat staat tijn trouwens verbazend hoog in al peilingen.
Jij bent hier degene die loopt de draaien hoor. Ik had je toch hoger ingeschat dan dit Scan.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Leuk hoe jij de situatie om probeert te draaien
Maar ik vind het goed jongen. Mijn fout.
Mits hij de telefoon niet oppakt,quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik kan je nu al wel verzekeren dat Tijn sowieso bij de laatste 3 gaat komen.
OMG dat is Mich niet eens !quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:06 schreef cpuntb het volgende:
Jeroen zit ook gezellig tussen Semmie en Mich in...
Relax boys...en dat alleen omdat ik een punt vergeet. Kom op he we zijn met BB bezig en niet met punten en komma's.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:07 schreef arneaux het volgende:
[..]
Jij bent hier degene die loopt de draaien hoor. Ik had je toch hoger ingeschat dan dit Scan.
Ok.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:07 schreef arneaux het volgende:
[..]
Jij bent hier degene die loopt de draaien hoor. Ik had je toch hoger ingeschat dan dit Scan.
Hè gelukkig, we zijn het weer oneens.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik kan je nu al wel verzekeren dat Tijn sowieso bij de laatste 3 gaat komen.
Haha nou... als je elkaar maar begrijpt tochquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:06 schreef BBoon het volgende:
[..]
Thnx , gelukkig nog mensen die een nieuwkomer een warm welkom geven...Het lijkt het BBhuis wel dit forum whahahahhaa.
![]()
![]()
![]()
Precies. En daar reageerde ik op. Maar ja, dan loop ik te zoeken en draaien en ben een penis.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:08 schreef BBoon het volgende:
[..]
Relax boys...en dat alleen omdat ik een punt vergeet. Kom op he we zijn met BB bezig en niet met punten en komma's.![]()
![]()
![]()
Ik ben het met je eens. Al was het alleen maar om Scan te zieken.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:09 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hè gelukkig, we zijn het weer oneens.![]()
Ik vind Tijn een hele leuke gozer, wél van de normen en waarden maar ook een grote bek à la Hans Teeuwen, dat soort humor. Klein hartje ook.
Dat dus.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:08 schreef BBoon het volgende:
[..]
Relax boys...en dat alleen omdat ik een punt vergeet. Kom op he we zijn met BB bezig en niet met punten en komma's.![]()
![]()
![]()
Jij bent ook gewoon een lul...ik ben het met scan eensquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:10 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. Al was het alleen maar om Scan te zieken..
quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies. En daar reageerde ik op. Maar ja, dan loop ik te zoeken en draaien en ben een penis.
Nou ja, moet dan maar. Volgende keer doe ik hetzelfde weer, helaas.
Ik vind dit ook wel leuk moet ik zeggen. Het haar van Marcia is ook echt heel cool. Doet Rik goed, hij zet zichzelf zeker in de picture zo, ik kan me namelijk niet voorstellen dat Brigit er niets over gaat zeggen de komende uitzendingen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:11 schreef Tamaartje het volgende:
Ik Vind Micheline haar haar zo wel leuk.. maar dat andere leuker
quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:12 schreef egmo het volgende:
Briljant...de zusjes weten nu de naam van die "" vogel"" bij Van der VAlk.....OOOOOHHHHHH het is een Toekan....ik dacht aan een valk of een albatros .......echt briljant
ik hoop dat ze er tot in de finale in blijven
exactelamundoquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:11 schreef Tamaartje het volgende:
Ik Vind Micheline haar haar zo wel leuk.. maar dat andere leuker
Same here. En geloof me nou maar, ze zijn echt niet dom.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:12 schreef egmo het volgende:
Briljant...de zusjes weten nu de naam van die "" vogel"" bij Van der VAlk.....OOOOOHHHHHH het is een Toekan....ik dacht aan een valk of een albatros .......echt briljant
tijn: een toekan is wat anders dan een reiger, meer snavel dan vogeltje...quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:12 schreef egmo het volgende:
Ik zie in je profiel dat ik slechts 23 jaar ouder ben dan jou.... Hahah geweldig. Op mn nummer gezet door zo'n jong broekie. Geweldig... doet mn zoon ook regelmatig hoor. En dan leg ik ook in een deuk. ( uh lig ik in een deuk is het geloof ik ) Kom uit Rotterdam en zo schrijf ik ook. Zou een zus van de zusjes kunnen zijn. Dom maar oooooooooooooooooo zo leuk.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:13 schreef arneaux het volgende:
[..]
Same here. En geloof me nou maar, ze zijn echt niet dom.
Misschien wel een reiskosten vergoedingquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:14 schreef witste het volgende:
Toch krijgen de familie/vrienden die van ver komen voor de liveuitzending niet echt veel waar voor hun geld....
quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:15 schreef BBoon het volgende:
[..]
Ik zie in je profiel dat ik slechts 23 jaar ouder ben dan jou jij....
Wil jij de Rotterdammers niet zo beschamenquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:15 schreef BBoon het volgende:
[..]
Ik zie in je profiel dat ik slechts 23 jaar ouder ben dan jou.... Hahah geweldig. Op mn nummer gezet door zo'n jong broekie. Geweldig... doet mn zoon ook regelmatig hoor. En dan leg ik ook in een deuk. ( uh lig ik in een deuk is het geloof ik ) Kom uit Rotterdam en zo schrijf ik ook. Zou een zus van de zusjes kunnen zijn. Dom maar oooooooooooooooooo zo leuk.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:15 schreef BBoon het volgende:
[..]
Ik zie in je profiel dat ik slechts 23 jaar ouder ben dan jou.... Hahah geweldig. Op mn nummer gezet door zo'n jong broekie. Geweldig... doet mn zoon ook regelmatig hoor. En dan leg ik ook in een deuk. ( uh lig ik in een deuk is het geloof ik ) Kom uit Rotterdam en zo schrijf ik ook. Zou een zus van de zusjes kunnen zijn. Dom maar oooooooooooooooooo zo leuk.![]()
![]()
![]()
Dat laatste is sarcasme tochquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:17 schreef Marrije het volgende:
Ik vind het wel leuk dat er geen contact is met Bridget. Beter.
En Tijn, die mag er meteen na Etienne uit. En als Tijn bij de laatste 3 komt, laat m dan 2e worden![]()
Als Sjaan maar wint![]()
wel triest om te zien hoe de ex van eggie reageerde, alsof ze nog getrouwd warenquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:16 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Misschien wel een reiskosten vergoeding![]()
Ik voel een nieuw topic aankomen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:11 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij bent ook gewoon een lul...ik ben het met scan eens
Maar dan wordt ik nog drukker. Zou niet goed zijn.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:17 schreef arneaux het volgende:
[..]
. Laat de Ritalin staan voortaan.
.
Helemaal eens over Tijn. Zomogelijk nog meer oneens over Janinequote:Op maandag 28 augustus 2006 22:17 schreef Marrije het volgende:
Ik vind het wel leuk dat er geen contact is met Bridget. Beter.
En Tijn, die mag er meteen na Etienne uit. En als Tijn bij de laatste 3 komt, laat m dan 2e worden![]()
Als Sjaan maar wint![]()
Dát vond ik ook al zo vreemd.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:17 schreef toxikon het volgende:
[..]
wel triest om te zien hoe de ex van eggie reageerde, alsof ze nog getrouwd waren
Das toch keigezellig!quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:18 schreef BBoon het volgende:
[..]
Maar dan wordt ik nog drukker. Zou niet goed zijn.
Wat hij zegt.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:19 schreef scanman01 het volgende:
Coos bedankt
Zijn ze niet allemaal zo dom?quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:17 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Wil jij de Rotterdammers niet zo beschamen![]()
Dat dacht ik wel. Trouwens leuke site heb je. Gave muziek. (zat ff te loeren met wie ik te maken heb)quote:
Als goede vrienden omgaan is ook een optie voor de kinderen, maar zover kan jij nog niet denken zeker?quote:
Nee, hij penetreerde haar gewilligquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:20 schreef egmo het volgende:
zoende Jeroen nou Milica op haar hoofd ?
Thx. Altijd leuk om te horen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:20 schreef BBoon het volgende:
[..]
Dat dacht ik wel. Trouwens leuke site heb je. Gave muziek. (zat ff te loeren met wie ik te maken heb)
![]()
Ik meende dat het daar helemaal niet goed mee ging. Ik hoorde iets over drie dubbele hersenbloeding en nog iets anders volgens mij. Is ze toch heel knap weer goed uitgekomen dan.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:17 schreef toxikon het volgende:
[..]
wel triest om te zien hoe de ex van eggie reageerde, alsof ze nog getrouwd waren
Die niet van voetballen houden zijn zeker slimmerquote:
Zie je wel dat ik gezocht word.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:20 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Als goede vrienden omgaan is ook een optie voor de kinderen, maar zover kan jij nog niet denken zeker?![]()
onder sab der neus, denkt ie dat die twee vrouwen helemaal achterlijk zijn ofzo?quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:20 schreef cpuntb het volgende:
Oh E10 zit alweer Milica te bewrijven alsof er een geest uit moet komen!
als je goed opgelet had, zou je nu weten dat die vrouw twee zware hersenbloedingen heeft gehadquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:17 schreef toxikon het volgende:
[..]
Ja zo iets was het wel inderdaad. En dat kon Egbert toch niet aan ofzo en die is daardoor toch bij haar weggegaan?quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik meende dat het daar helemaal niet goed mee ging. Ik hoorde iets over drie dubbele hersenbloeding en nog iets anders volgens mij. Is ze toch heel knap weer goed uitgekomen dan.
ja dat wist ik, maar dat maakt het niet minder triestquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:22 schreef natronic het volgende:
[..]
als je goed opgelet had, zou je nu weten dat die vrouw twee zware hersenbloedingen heeft gehad
Mijn idee. Nu had hij voor zichzelf waarschijnlijk nog zoiets van; de bewoners willen dat ik blijf. Als diezelfde bewoners hem gaan nomineren is het einde zoek.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:23 schreef BBoon het volgende:
Als Egbert nu al zo reageert, hoe gaat hij het dan met al zn nominaties doen. Want ik ben bang dat hij regelmatig genomineerd gaat worden. Die man krijgt wat aan zn hart als dat gaat gebeuren.
Inderdaad. Het klonk dus alsof het niet echt is goedgekomen. Als dat zo is, dan was daar vanavond in ieder geval niets van te merken.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:23 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ja zo iets was het wel inderdaad. En dat kon Egbert toch niet aan ofzo en die is daardoor toch bij haar weggegaan?
En dat maakt het nòg erger.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:19 schreef egmo het volgende:
De winst van vanavond is dat Egbert nu denkt dat hij razend populair is....en vervolgens nog meer de vader-rol van de groep op zich gaat nemen![]()
gemistquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:24 schreef Koen66 het volgende:
hahaha Jeroen deed een E10 imitatie bij Sabrina
Doei.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:26 schreef BBoon het volgende:
Ik ga afhaken mensen. Het was leuk weer even en ik heb weer heel wat geleerd vanavond. Tot morgen zou ik zeggen en voor de late kijkers veel plezier nog.
Welterusten voor straks.
Ze hebben wel al door dat de live-uitzending niks voorsteld...quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:28 schreef the_hunter het volgende:
Haha ze denken dat de live uitzending nog moet beginnen
Marcia verheugt zich erop.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:28 schreef the_hunter het volgende:
cyaquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:26 schreef BBoon het volgende:
Ik ga afhaken mensen. Het was leuk weer even en ik heb weer heel wat geleerd vanavond. Tot morgen zou ik zeggen en voor de late kijkers veel plezier nog.
Welterusten voor straks.
Lolquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:28 schreef the_hunter het volgende:
quote:
Maar zijn moeder is een schatjequote:Op maandag 28 augustus 2006 22:17 schreef toxikon het volgende:
[..]
gaat die dan?quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:31 schreef arneaux het volgende:
[..]. Die blijven dus tot in de treurigheid zitten wachten. En dan gaat de gong en komt er op het beeld : "Het is 12 uur, slaap lekker". Kijk das mooie tv stream.
Ja toch? Om 12 uur dacht ik.quote:
Nee da's mooi kut want dan lig ik al op bed.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:31 schreef arneaux het volgende:
[..]. Die blijven dus tot in de treurigheid zitten wachten. En dan gaat de gong en komt er op het beeld : "Het is 12 uur, slaap lekker". Kijk das mooie tv stream.
Op Talpa komt vast nog de herhaling van de live-uitzending... misschien wachten ze daar op...quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:33 schreef matar het volgende:
hoelang zal het duren voordat ze erachter komen dat de
live uitzending al geweest is...?
en laat BB AUB kappen met de melding te geven dat het middernacht is......
als het echt middernacht is, toch de bedoeling dat ze de tijd niet weten..?
Ik denk dat je zonder enige tijdsindicatie na een week gillend door het huis je haar uit je hoofd loopt te trekken.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:33 schreef matar het volgende:
Ik vond de moeder van Janine een hele mooie vrouw.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:33 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Dat vond ik ook een leuke vrouw ja
hahaha dan een bericht op de TV '' de herhaling van de uitzending is op internet''quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:35 schreef cpuntb het volgende:
[..]
Op Talpa komt vast nog de herhaling van de live-uitzending... misschien wachten ze daar op...
Ben ik het wel mee eensquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:33 schreef matar het volgende:
Maar daar hebben ze zelf voor gekozen...quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:36 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik denk dat je zonder enige tijdsindicatie na een week gillend door het huis je haar uit je hoofd loopt te trekken.
dat vond ik ook alquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:36 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik vond de moeder van Janine een hele mooie vrouw.
Laat die man even genieten.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:34 schreef Canisfire het volgende:
Egbert irriteert me nu een beetje moet ik toegeven![]()
Donderslag bij heldere hemel. No offence.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:36 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eensmss dat ze na verloop van tijd denken dat het bv. nog woensdag is terwijl het al donderdag is.. lijkt me wel grappig als dan op een maandag de live uitzending als slag bij heldere hemel komt (of hoe gaat dat spreekwoord)
![]()
Kan best zijn maar hij is wel irri op het momentquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Laat die man even genieten.
Hij had er voor geen cent meer op gerekend dat die mocht blijven.
Het is zijn avond
True, maar als ze doordraaien wordt het een hele korte BB.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:37 schreef matar het volgende:
[..]
Maar daar hebben ze zelf voor gekozen...![]()
Als het een grapje is, begrijp ik dat grapje nietquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:37 schreef scanman01 het volgende:
Egbert denkt dat ie populair is nu. Heeft vorig jaar dus niet gezien, toen Rob hetzelfde overkwam blijkbaar.
Of maakte Egbert een grapje?
Nee hij is bloedserieusquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:37 schreef scanman01 het volgende:
Egbert denkt dat ie populair is nu. Heeft vorig jaar dus niet gezien, toen Rob hetzelfde overkwam blijkbaar.
Alleen hebben ze dan ook niet door dat ze in de live uitzending zittenquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:36 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eensmss dat ze na verloop van tijd denken dat het bv. nog woensdag is terwijl het al donderdag is.. lijkt me wel grappig als dan op een maandag de live uitzending als donder slag bij heldere hemel komt (of hoe gaat dat spreekwoord)
![]()
Ja de schoonheid heeft Sjaan van haar moeder. Dat was duidelijkquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:36 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik vond de moeder van Janine een hele mooie vrouw.
Het been werd toch in een ander gedeelte van het huis verstopt? Wat een leuke dochter heeft die trouwensquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:37 schreef scanman01 het volgende:
Blij toe... en nu wachten op de tranenquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:38 schreef toxikon het volgende:
gut E10 snapt er niks meer van, sabje en milica gaan niet in op zn toenaderings pogingen .![]()
true.. maja dan krijg je dat de bewoners midden in de nacht gaan leven ipv overdag en dan kunnen wij het niet meer zo volgen via de stream dus das weer minder..quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:37 schreef arneaux het volgende:
[..]
Donderslag bij heldere hemel. No offence.
Dat denk ik niet.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:37 schreef scanman01 het volgende:
Nee, dat meent 'ie volgens mij, hij is wel het type wat gevoelig is voor grootheidswaanzin.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:37 schreef scanman01 het volgende:
Gaat Egbert dus eigenlijk steeds meer op Rob lijken ?quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:39 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nee, dat meent 'ie volgens mij, hij is wel het type wat gevoelig is voor grootheidswaanzin.
dan kan het niet anders dan dat mijn tv stuk is, ik zag heel wat andersquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:39 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ja de schoonheid heeft Sjaan van haar moeder. Dat was duidelijk![]()
Dat is of nú of anders heel snel afgelopen, dat gefrummel zitten ze echt niet op te wachten, Milica sowieso niet.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:38 schreef toxikon het volgende:
gut E10 snapt er niks meer van, sabje en milica gaan niet in op zn toenaderings pogingen .![]()
Dat is gewoon iemand naar de bek slijmen dus, dat kan niet anders.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:41 schreef BONG4002 het volgende:
Egbert vind dat Marcel ook veel leven in de brouwerij brengt
waar spelen ze mee?quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:40 schreef Canisfire het volgende:
Wat een keuze qua streams.
Gelul van Hilde en Egbert aanhoren of drie mensen te zien hooghouden.
Zover wil ik nog niet gaan, als ik nu aan Rob denk kan ik nog onpasselijk worden, heb ik bij Egbert (nog) niet. Rob was op alle fronten een engerd.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gaat Egbert dus eigenlijk steeds meer op Rob lijken ?
ik vond die moeder van sjaan helemaal niet zo lelijk hooor....quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:41 schreef toxikon het volgende:
[..]
dan kan het niet anders dan dat mijn tv stuk is, ik zag heel wat anders![]()
Ik vond haar niet mooi, maar ze zag er niet oud uit iigquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:43 schreef -Myrt- het volgende:
[..]
ik vond die moeder van sjaan helemaal niet zo lelijk hooor....
Ze zullen toch wel in de gaten moeten hebben dat de Live weleens voorbij kan zijn?quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:43 schreef Napster het volgende:
waarom zuipen ze niet? Ze hebben toch drank?
O wachten ze tot na de live uitzending?![]()
quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:43 schreef -Myrt- het volgende:
[..]
Ik wel!quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:43 schreef -Myrt- het volgende:
[..]
Vond ik ook niet, best een mooie vrouw. Heel anders dan ik me had voorgesteld na een weekje Janine ''meegemaakt'' te hebbenquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:43 schreef -Myrt- het volgende:
[..]
Eerst met een shuttltje nu geen idee.quote:
Agree.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:41 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat is of nú of anders heel snel afgelopen, dat gefrummel zitten ze echt niet op te wachten, Milica sowieso niet.
idd... ze heeft moooiere contouren dan janine heeft... mooiere uitstraling... en opt grijze haar na zag ze er idd niet oud uit...quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:45 schreef Flujas het volgende:
[..]
Vond ik ook niet, best een mooie vrouw. Heel anders dan ik me had voorgesteld na een weekje Janine ''meegemaakt'' te hebben
ik hoop zoooo dat je gelijk hebt. IMO heeft hij een paar fouten gemaakt; je zit 24 uur op elkaars lip dus alles valt op en deze kippetjes zijn niet dronken,quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:41 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat is of nú of anders heel snel afgelopen, dat gefrummel zitten ze echt niet op te wachten, Milica sowieso niet.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:45 schreef Flujas het volgende:
[..]
Vond ik ook niet, best een mooie vrouw. Heel anders dan ik me had voorgesteld na een weekje Janine ''meegemaakt'' te hebben
Tuurlijk wel, je moet niet alles gelovenquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:45 schreef -Myrt- het volgende:
hebben ze seriues niet door dat de life uitzending al geweest is?
Wat die moeder? die is 27 jaar ouder dan Janine,quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:47 schreef Tovaho het volgende:
[..]
![]()
Durf overigens geen schatting te maken naar hun leeftijden....
Ik denk dat hij zich ook niet populair heeft gemaakt door vannacht zo ontzettend krampachtig bij Sabrina te blijven liggen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:47 schreef toxikon het volgende:
[..]
ik hoop zoooo dat je gelijk hebt. IMO heeft hij een paar fouten gemaakt; je zit 24 uur op elkaars lip dus alles valt op en deze kippetjes zijn niet dronken,
Yep, da's een week opgeschoven.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:47 schreef Tazmaniac het volgende:
heeej uhmm mensen.. hoe zit dat nu dan met Sem en Marlies??? staan die nog genomineerd of hoe zie ik dat???
Nee, die staan pas genomineerd zodra er een nominatieronde is. Zal volgende week wel zijn denk ik.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:47 schreef Tazmaniac het volgende:
heeej uhmm mensen.. hoe zit dat nu dan met Sem en Marlies??? staan die nog genomineerd of hoe zie ik dat???
quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:43 schreef -Myrt- het volgende:
[..]
dat kan best zijn , maar als ik aan het karakter van sjaan denk en dan haar ouders zie, dan denk ik dat moeders ook vrij aanwezig is , netjes uitgedrukt dan![]()
Ik mag toch hopen dat er snel genomineerd wordt. Eindelijk was leven in het huis. Wat een dooie zooi is hetquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, die staan pas genomineerd zodra er een nominatieronde is. Zal volgende week wel zijn denk ik.
Over 90 dagen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:50 schreef Tovaho het volgende:
stomme vraag misschien, en misschien niet helemaal op de juiste plek, maar wanneer is het afgelopen ????
Staat in haar eentje te afwassen. Lekker groepje daar.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:51 schreef Canisfire het volgende:
Eindelijk eens wat leuks op stream 3 zegt Michellene niets .
Normaal duurt BB tot voor de kerst, dus nog een dag of 110 ofzo. Geen idee of het dit jaar eerder wordt.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:50 schreef Tovaho het volgende:
stomme vraag misschien, en misschien niet helemaal op de juiste plek, maar wanneer is het afgelopen ????
De Live begint zo, snap dat dan.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Staat in haar eentje te afwassen. Lekker groepje daar.
Bridget zei dat het nog 90 dagen zou duren.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Normaal duurt BB tot voor de kerst, dus nog een dag of 110 ofzo. Geen idee of het dit jaar eerder wordt.
Ja inderdaad erg mee levend zijn ze niet.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Staat in haar eentje te afwassen. Lekker groepje daar.
Moeten we allemaal nog achter komenquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:54 schreef piemelpap het volgende:
- er is wel een tuin, zou er dan mss ergens een geheime deur zitten?
- en op tv zag je voor de deur na de dagboekkamer ook een trap naboven, wat zit daar dan?
Met een pen misschien?quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:55 schreef Tovaho het volgende:
'ik wist niets eens hoe je alexandra schreef' sili-zusje....
Niks.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:54 schreef piemelpap het volgende:
- er is wel een tuin, zou er dan mss ergens een geheime deur zitten?
- en op tv zag je voor de deur na de dagboekkamer ook een trap naboven, wat zit daar dan?
haha ja leker vaag...quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:55 schreef Bluezz het volgende:
Echt een beetje rare uitzending trouwens, ze moeten echt op gang komen.
Bij Egbert heet de hele familie Egbert
Klaar ben je ermee, geeft ie zijn zoon ook nog als 2e naam Egbert
Roep je Egbert, staan er meerdere generaties bij je....quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:55 schreef Bluezz het volgende:
Bij Egbert heet de hele familie Egbert
mss wel koppels nominerenquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:57 schreef scanman01 het volgende:
Als BB nog 90 dagen duurt, wat ongeveer 13 weken is... dan moeten ze toch haast gaan maken met de exits![]()
Dan moet er vanaf nu wel iedere week iemand uit. OF ze moeten voor het eerst beginnen van dubbele exits ofzo
Zou een enorme fout zijn, want het levert juist leuke streams op als koppels uit elkaar vallen.quote:
Er zitten waarschijnlijk 3 in de finale, dus die gaan niet per week eruit.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:57 schreef scanman01 het volgende:
Als BB nog 90 dagen duurt, wat ongeveer 13 weken is... dan moeten ze toch haast gaan maken met de exits![]()
Dan moet er vanaf nu wel iedere week iemand uit. OF ze moeten voor het eerst beginnen van dubbele exits ofzo
Welke is niet te cappen dan? Ik kan alle 4 gewoon cappen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:00 schreef henk.jansen het volgende:
De enige stream met close-ups is niet te cappen, staat zeker nog in de live uitzending stand![]()
![]()
Ze hebben al van Belgie gejat van die koffer en dubbele exits zijn in ander elanden ook al geweest.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:57 schreef scanman01 het volgende:
Klopt... en de laatste week telt niet mee. Dus 15 - 3 is 12.... terwijl ze nu dus totaan de laatste week dan ook nog maar 12 weken hebben.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:01 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Er zitten waarschijnlijk 3 in de finale, dus die gaan niet per week eruit.
We zijn briljantquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt... en de laatste week telt niet mee. Dus 15 - 3 is 12.... terwijl ze nu dus totaan de laatste week dan ook nog maar 12 weken hebben.
Zou ik wel jammer vinden. Komt nog bij dat het talpa geld kost als ze met dubbele exits gaan werken. Ik hoop (en denk) nog steeds dat het gewoon tot vlak voor de kerst duurt, net als vorig jaar.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:02 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ze hebben al van Belgie gejat van die koffer en dubbele exits zijn in ander elanden ook al geweest.
Lekker goedkoop, je verkoopt een programma format en kijkt vervolgens wat je kan gebruiken van hun ideeen![]()
Wij wel, maar talpa niet. Want dan had er vanavond dus iemand uit gemoeten. Nu klopt het dus al niet meer.quote:
Stream 1quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Welke is niet te cappen dan? Ik kan alle 4 gewoon cappen.
De weekis nog niet om.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wij wel, maar talpa niet. Want dan had er vanavond dus iemand uit gemoeten. Nu klopt het dus al niet meer.
Of niks beslissen. koffers pakken en opzouten !quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:05 schreef puntoortje het volgende:
waarschijnlijk komen er nog wel meer van die telefoontjes dat de kijken kan beslissen of je mag blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |