quote:
Nominaties zijn pas komende week, dus die blijven gewoon staanquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:47 schreef -Myrt- het volgende:
snap der niks meer van....
maar heb al hele tijd een vraag dus vraag uhm maar wederom hopelijk in nu het goede topic
we hebben niks over nominaties gehooord he? over semmig of marlies... althans bedoel de bewoners hebben er niks over gehoord... hoe zou dat zitten?
Nee niets over gehoord.. dat komt nog van de weekquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:47 schreef -Myrt- het volgende:
we hebben niks over nominaties gehooord he? over semmig of marlies... althans bedoel de bewoners hebben er niks over gehoord... hoe zou dat zitten?
Gaat het wel helemaal goed met je?quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:49 schreef flugeltje het volgende:
sorry jongens, ik ben een beetje wappy
ja snap dat van egbert... maar had life uitzending niet gezien maar half...quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er waren geen nominaties. Egbert was niet genomineerd. Marlies en Semih staan genomineerd zodra er een keer genomineerd gaat worden. Dat duurt nog wel een week.
hahaha vond het wel een goeiequote:Op maandag 28 augustus 2006 21:50 schreef Kinga het volgende:
Janine al geflipt dat ze die 50 euro niet heeft gewonnen? Of nog erger, verloren aan Tijn? Muhaha.
Wij ook van die saaie uitzending dus ik kan je wel vergeven.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:49 schreef flugeltje het volgende:
sorry jongens, ik ben een beetje wappy
Dit topic.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:50 schreef BBoon het volgende:
grrrrrrrrrrrrr welk topic is het nou ik zie steeds een ander nummer....
Jaquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:51 schreef BorTheWolf het volgende:
Wat zien ze er allemaal mooi uit he voor de LIVE uitzending he.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:51 schreef BorTheWolf het volgende:
Wat zien ze er allemaal mooi uit he voor de LIVE uitzending he.
Tijn moet gewoon tijdens het noodrantsoen pizza bestellen voor 50 euro die hij alleen met zijn vrienden gaat opeten.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:52 schreef Tazmaniac het volgende:
egbert mag blijven en tijn wint 50 euro...mooie avond! Zou tijn ook iets pakken voor de groep.. ik gok op ja![]()
Tegen wie moet ze feller en harder zijn dan? Tegen die familieledenquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:53 schreef BBoon het volgende:
Ik vond Bridget een doetje vanavond Normaal is ze veel feller en harder
Volgens Egbert moet de liveuitzending nog beginnen.quote:
haha das een goeie Sandman!!quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:53 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Tijn moet gewoon tijdens het noodrantsoen pizza bestellen voor 50 euro die hij alleen met zijn vrienden gaat opeten.
Tegen Egbertquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tegen wie moet ze feller en harder zijn dan? Tegen die familieleden
nou normaal kan ze zo leuk uit de hoek komen Vond haar maar tam vanavondquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tegen wie moet ze feller en harder zijn Dan?
Daar mag ze dus blijkbaar niet meer mee praten dit seizoen. Nieuwe keiharde aanpak. Geen contact.. ook niet met Bridget.quote:
Punten en hoofdletters enzo.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:54 schreef BBoon het volgende:
[..]
nou normaal kan ze zo leuk uit de hoek komen Vond haar maar tam vanavond
Nee maar ze hadden hem er wel uit kunnen halenquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar mag ze dus blijkbaar niet meer mee praten dit seizoen. Nieuwe keiharde aanpak. Geen contact.. ook niet met Bridget.
Janine zou alleen maar sigaretten kopen volgens mij. Voor zichzelf.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:52 schreef Tazmaniac het volgende:
egbert mag blijven en tijn wint 50 euro...mooie avond! Zou tijn ook iets pakken voor de groep.. ik gok op ja![]()
quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:56 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Nee maar ze hadden hem er wel uit kunnen halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |