Zie je wel dat ik gezocht word.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:20 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Als goede vrienden omgaan is ook een optie voor de kinderen, maar zover kan jij nog niet denken zeker?![]()
onder sab der neus, denkt ie dat die twee vrouwen helemaal achterlijk zijn ofzo?quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:20 schreef cpuntb het volgende:
Oh E10 zit alweer Milica te bewrijven alsof er een geest uit moet komen!
als je goed opgelet had, zou je nu weten dat die vrouw twee zware hersenbloedingen heeft gehadquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:17 schreef toxikon het volgende:
[..]
wel triest om te zien hoe de ex van eggie reageerde, alsof ze nog getrouwd waren
Ja zo iets was het wel inderdaad. En dat kon Egbert toch niet aan ofzo en die is daardoor toch bij haar weggegaan?quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik meende dat het daar helemaal niet goed mee ging. Ik hoorde iets over drie dubbele hersenbloeding en nog iets anders volgens mij. Is ze toch heel knap weer goed uitgekomen dan.
ja dat wist ik, maar dat maakt het niet minder triestquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:22 schreef natronic het volgende:
[..]
als je goed opgelet had, zou je nu weten dat die vrouw twee zware hersenbloedingen heeft gehad
Mijn idee. Nu had hij voor zichzelf waarschijnlijk nog zoiets van; de bewoners willen dat ik blijf. Als diezelfde bewoners hem gaan nomineren is het einde zoek.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:23 schreef BBoon het volgende:
Als Egbert nu al zo reageert, hoe gaat hij het dan met al zn nominaties doen. Want ik ben bang dat hij regelmatig genomineerd gaat worden. Die man krijgt wat aan zn hart als dat gaat gebeuren.
Inderdaad. Het klonk dus alsof het niet echt is goedgekomen. Als dat zo is, dan was daar vanavond in ieder geval niets van te merken.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:23 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ja zo iets was het wel inderdaad. En dat kon Egbert toch niet aan ofzo en die is daardoor toch bij haar weggegaan?
En dat maakt het nòg erger.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:19 schreef egmo het volgende:
De winst van vanavond is dat Egbert nu denkt dat hij razend populair is....en vervolgens nog meer de vader-rol van de groep op zich gaat nemen![]()
gemistquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:24 schreef Koen66 het volgende:
hahaha Jeroen deed een E10 imitatie bij Sabrina
Doei.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:26 schreef BBoon het volgende:
Ik ga afhaken mensen. Het was leuk weer even en ik heb weer heel wat geleerd vanavond. Tot morgen zou ik zeggen en voor de late kijkers veel plezier nog.
Welterusten voor straks.
Ze hebben wel al door dat de live-uitzending niks voorsteld...quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:28 schreef the_hunter het volgende:
Haha ze denken dat de live uitzending nog moet beginnen
Marcia verheugt zich erop.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:28 schreef the_hunter het volgende:
cyaquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:26 schreef BBoon het volgende:
Ik ga afhaken mensen. Het was leuk weer even en ik heb weer heel wat geleerd vanavond. Tot morgen zou ik zeggen en voor de late kijkers veel plezier nog.
Welterusten voor straks.
Lolquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:28 schreef the_hunter het volgende:
quote:
Maar zijn moeder is een schatjequote:Op maandag 28 augustus 2006 22:17 schreef toxikon het volgende:
[..]
wel triest om te zien hoe de ex van eggie reageerde, alsof ze nog getrouwd waren
gaat die dan?quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:31 schreef arneaux het volgende:
[..]. Die blijven dus tot in de treurigheid zitten wachten. En dan gaat de gong en komt er op het beeld : "Het is 12 uur, slaap lekker". Kijk das mooie tv stream.
Ja toch? Om 12 uur dacht ik.quote:
Nee da's mooi kut want dan lig ik al op bed.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:31 schreef arneaux het volgende:
[..]. Die blijven dus tot in de treurigheid zitten wachten. En dan gaat de gong en komt er op het beeld : "Het is 12 uur, slaap lekker". Kijk das mooie tv stream.
Op Talpa komt vast nog de herhaling van de live-uitzending... misschien wachten ze daar op...quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:33 schreef matar het volgende:
hoelang zal het duren voordat ze erachter komen dat de
live uitzending al geweest is...?
en laat BB AUB kappen met de melding te geven dat het middernacht is......
als het echt middernacht is, toch de bedoeling dat ze de tijd niet weten..?
Ik denk dat je zonder enige tijdsindicatie na een week gillend door het huis je haar uit je hoofd loopt te trekken.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:33 schreef matar het volgende:
Ik vond de moeder van Janine een hele mooie vrouw.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:33 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Dat vond ik ook een leuke vrouw ja
hahaha dan een bericht op de TV '' de herhaling van de uitzending is op internet''quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:35 schreef cpuntb het volgende:
[..]
Op Talpa komt vast nog de herhaling van de live-uitzending... misschien wachten ze daar op...
Ben ik het wel mee eensquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:33 schreef matar het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |