Haha nou... als je elkaar maar begrijpt tochquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:06 schreef BBoon het volgende:
[..]
Thnx , gelukkig nog mensen die een nieuwkomer een warm welkom geven...Het lijkt het BBhuis wel dit forum whahahahhaa.
![]()
![]()
![]()
Precies. En daar reageerde ik op. Maar ja, dan loop ik te zoeken en draaien en ben een penis.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:08 schreef BBoon het volgende:
[..]
Relax boys...en dat alleen omdat ik een punt vergeet. Kom op he we zijn met BB bezig en niet met punten en komma's.![]()
![]()
![]()
Ik ben het met je eens. Al was het alleen maar om Scan te zieken.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:09 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hè gelukkig, we zijn het weer oneens.![]()
Ik vind Tijn een hele leuke gozer, wél van de normen en waarden maar ook een grote bek à la Hans Teeuwen, dat soort humor. Klein hartje ook.
Dat dus.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:08 schreef BBoon het volgende:
[..]
Relax boys...en dat alleen omdat ik een punt vergeet. Kom op he we zijn met BB bezig en niet met punten en komma's.![]()
![]()
![]()
Jij bent ook gewoon een lul...ik ben het met scan eensquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:10 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. Al was het alleen maar om Scan te zieken..
quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies. En daar reageerde ik op. Maar ja, dan loop ik te zoeken en draaien en ben een penis.
Nou ja, moet dan maar. Volgende keer doe ik hetzelfde weer, helaas.
Ik vind dit ook wel leuk moet ik zeggen. Het haar van Marcia is ook echt heel cool. Doet Rik goed, hij zet zichzelf zeker in de picture zo, ik kan me namelijk niet voorstellen dat Brigit er niets over gaat zeggen de komende uitzendingen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:11 schreef Tamaartje het volgende:
Ik Vind Micheline haar haar zo wel leuk.. maar dat andere leuker
quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:12 schreef egmo het volgende:
Briljant...de zusjes weten nu de naam van die "" vogel"" bij Van der VAlk.....OOOOOHHHHHH het is een Toekan....ik dacht aan een valk of een albatros .......echt briljant
ik hoop dat ze er tot in de finale in blijven
exactelamundoquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:11 schreef Tamaartje het volgende:
Ik Vind Micheline haar haar zo wel leuk.. maar dat andere leuker
Same here. En geloof me nou maar, ze zijn echt niet dom.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:12 schreef egmo het volgende:
Briljant...de zusjes weten nu de naam van die "" vogel"" bij Van der VAlk.....OOOOOHHHHHH het is een Toekan....ik dacht aan een valk of een albatros .......echt briljant
tijn: een toekan is wat anders dan een reiger, meer snavel dan vogeltje...quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:12 schreef egmo het volgende:
Ik zie in je profiel dat ik slechts 23 jaar ouder ben dan jou.... Hahah geweldig. Op mn nummer gezet door zo'n jong broekie. Geweldig... doet mn zoon ook regelmatig hoor. En dan leg ik ook in een deuk. ( uh lig ik in een deuk is het geloof ik ) Kom uit Rotterdam en zo schrijf ik ook. Zou een zus van de zusjes kunnen zijn. Dom maar oooooooooooooooooo zo leuk.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:13 schreef arneaux het volgende:
[..]
Same here. En geloof me nou maar, ze zijn echt niet dom.
Misschien wel een reiskosten vergoedingquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:14 schreef witste het volgende:
Toch krijgen de familie/vrienden die van ver komen voor de liveuitzending niet echt veel waar voor hun geld....
quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:15 schreef BBoon het volgende:
[..]
Ik zie in je profiel dat ik slechts 23 jaar ouder ben dan jou jij....
Wil jij de Rotterdammers niet zo beschamenquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:15 schreef BBoon het volgende:
[..]
Ik zie in je profiel dat ik slechts 23 jaar ouder ben dan jou.... Hahah geweldig. Op mn nummer gezet door zo'n jong broekie. Geweldig... doet mn zoon ook regelmatig hoor. En dan leg ik ook in een deuk. ( uh lig ik in een deuk is het geloof ik ) Kom uit Rotterdam en zo schrijf ik ook. Zou een zus van de zusjes kunnen zijn. Dom maar oooooooooooooooooo zo leuk.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:15 schreef BBoon het volgende:
[..]
Ik zie in je profiel dat ik slechts 23 jaar ouder ben dan jou.... Hahah geweldig. Op mn nummer gezet door zo'n jong broekie. Geweldig... doet mn zoon ook regelmatig hoor. En dan leg ik ook in een deuk. ( uh lig ik in een deuk is het geloof ik ) Kom uit Rotterdam en zo schrijf ik ook. Zou een zus van de zusjes kunnen zijn. Dom maar oooooooooooooooooo zo leuk.![]()
![]()
![]()
Dat laatste is sarcasme tochquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:17 schreef Marrije het volgende:
Ik vind het wel leuk dat er geen contact is met Bridget. Beter.
En Tijn, die mag er meteen na Etienne uit. En als Tijn bij de laatste 3 komt, laat m dan 2e worden![]()
Als Sjaan maar wint![]()
wel triest om te zien hoe de ex van eggie reageerde, alsof ze nog getrouwd warenquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:16 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Misschien wel een reiskosten vergoeding![]()
Ik voel een nieuw topic aankomen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:11 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij bent ook gewoon een lul...ik ben het met scan eens
Maar dan wordt ik nog drukker. Zou niet goed zijn.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:17 schreef arneaux het volgende:
[..]
. Laat de Ritalin staan voortaan.
.
Helemaal eens over Tijn. Zomogelijk nog meer oneens over Janinequote:Op maandag 28 augustus 2006 22:17 schreef Marrije het volgende:
Ik vind het wel leuk dat er geen contact is met Bridget. Beter.
En Tijn, die mag er meteen na Etienne uit. En als Tijn bij de laatste 3 komt, laat m dan 2e worden![]()
Als Sjaan maar wint![]()
Dát vond ik ook al zo vreemd.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:17 schreef toxikon het volgende:
[..]
wel triest om te zien hoe de ex van eggie reageerde, alsof ze nog getrouwd waren
Das toch keigezellig!quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:18 schreef BBoon het volgende:
[..]
Maar dan wordt ik nog drukker. Zou niet goed zijn.
Wat hij zegt.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:19 schreef scanman01 het volgende:
Coos bedankt
Zijn ze niet allemaal zo dom?quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:17 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Wil jij de Rotterdammers niet zo beschamen![]()
Dat dacht ik wel. Trouwens leuke site heb je. Gave muziek. (zat ff te loeren met wie ik te maken heb)quote:
Als goede vrienden omgaan is ook een optie voor de kinderen, maar zover kan jij nog niet denken zeker?quote:
Nee, hij penetreerde haar gewilligquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:20 schreef egmo het volgende:
zoende Jeroen nou Milica op haar hoofd ?
Thx. Altijd leuk om te horen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:20 schreef BBoon het volgende:
[..]
Dat dacht ik wel. Trouwens leuke site heb je. Gave muziek. (zat ff te loeren met wie ik te maken heb)
![]()
Ik meende dat het daar helemaal niet goed mee ging. Ik hoorde iets over drie dubbele hersenbloeding en nog iets anders volgens mij. Is ze toch heel knap weer goed uitgekomen dan.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:17 schreef toxikon het volgende:
[..]
wel triest om te zien hoe de ex van eggie reageerde, alsof ze nog getrouwd waren
Die niet van voetballen houden zijn zeker slimmerquote:
Zie je wel dat ik gezocht word.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:20 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Als goede vrienden omgaan is ook een optie voor de kinderen, maar zover kan jij nog niet denken zeker?![]()
onder sab der neus, denkt ie dat die twee vrouwen helemaal achterlijk zijn ofzo?quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:20 schreef cpuntb het volgende:
Oh E10 zit alweer Milica te bewrijven alsof er een geest uit moet komen!
als je goed opgelet had, zou je nu weten dat die vrouw twee zware hersenbloedingen heeft gehadquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:17 schreef toxikon het volgende:
[..]
Ja zo iets was het wel inderdaad. En dat kon Egbert toch niet aan ofzo en die is daardoor toch bij haar weggegaan?quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik meende dat het daar helemaal niet goed mee ging. Ik hoorde iets over drie dubbele hersenbloeding en nog iets anders volgens mij. Is ze toch heel knap weer goed uitgekomen dan.
ja dat wist ik, maar dat maakt het niet minder triestquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:22 schreef natronic het volgende:
[..]
als je goed opgelet had, zou je nu weten dat die vrouw twee zware hersenbloedingen heeft gehad
Mijn idee. Nu had hij voor zichzelf waarschijnlijk nog zoiets van; de bewoners willen dat ik blijf. Als diezelfde bewoners hem gaan nomineren is het einde zoek.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:23 schreef BBoon het volgende:
Als Egbert nu al zo reageert, hoe gaat hij het dan met al zn nominaties doen. Want ik ben bang dat hij regelmatig genomineerd gaat worden. Die man krijgt wat aan zn hart als dat gaat gebeuren.
Inderdaad. Het klonk dus alsof het niet echt is goedgekomen. Als dat zo is, dan was daar vanavond in ieder geval niets van te merken.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:23 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ja zo iets was het wel inderdaad. En dat kon Egbert toch niet aan ofzo en die is daardoor toch bij haar weggegaan?
En dat maakt het nòg erger.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:19 schreef egmo het volgende:
De winst van vanavond is dat Egbert nu denkt dat hij razend populair is....en vervolgens nog meer de vader-rol van de groep op zich gaat nemen![]()
gemistquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:24 schreef Koen66 het volgende:
hahaha Jeroen deed een E10 imitatie bij Sabrina
Doei.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:26 schreef BBoon het volgende:
Ik ga afhaken mensen. Het was leuk weer even en ik heb weer heel wat geleerd vanavond. Tot morgen zou ik zeggen en voor de late kijkers veel plezier nog.
Welterusten voor straks.
Ze hebben wel al door dat de live-uitzending niks voorsteld...quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:28 schreef the_hunter het volgende:
Haha ze denken dat de live uitzending nog moet beginnen
Marcia verheugt zich erop.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:28 schreef the_hunter het volgende:
cyaquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:26 schreef BBoon het volgende:
Ik ga afhaken mensen. Het was leuk weer even en ik heb weer heel wat geleerd vanavond. Tot morgen zou ik zeggen en voor de late kijkers veel plezier nog.
Welterusten voor straks.
Lolquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:28 schreef the_hunter het volgende:
quote:
Maar zijn moeder is een schatjequote:Op maandag 28 augustus 2006 22:17 schreef toxikon het volgende:
[..]
gaat die dan?quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:31 schreef arneaux het volgende:
[..]. Die blijven dus tot in de treurigheid zitten wachten. En dan gaat de gong en komt er op het beeld : "Het is 12 uur, slaap lekker". Kijk das mooie tv stream.
Ja toch? Om 12 uur dacht ik.quote:
Nee da's mooi kut want dan lig ik al op bed.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:31 schreef arneaux het volgende:
[..]. Die blijven dus tot in de treurigheid zitten wachten. En dan gaat de gong en komt er op het beeld : "Het is 12 uur, slaap lekker". Kijk das mooie tv stream.
Op Talpa komt vast nog de herhaling van de live-uitzending... misschien wachten ze daar op...quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:33 schreef matar het volgende:
hoelang zal het duren voordat ze erachter komen dat de
live uitzending al geweest is...?
en laat BB AUB kappen met de melding te geven dat het middernacht is......
als het echt middernacht is, toch de bedoeling dat ze de tijd niet weten..?
Ik denk dat je zonder enige tijdsindicatie na een week gillend door het huis je haar uit je hoofd loopt te trekken.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:33 schreef matar het volgende:
Ik vond de moeder van Janine een hele mooie vrouw.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:33 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Dat vond ik ook een leuke vrouw ja
hahaha dan een bericht op de TV '' de herhaling van de uitzending is op internet''quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:35 schreef cpuntb het volgende:
[..]
Op Talpa komt vast nog de herhaling van de live-uitzending... misschien wachten ze daar op...
Ben ik het wel mee eensquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:33 schreef matar het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |