Oh, ik dacht dat jij liep te zoeken (naar andermans fouten). Maar ga gerust door.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:02 schreef arneaux het volgende:
[..]
Buurman! Ik reageerde alleen op haar reactie, misschien zou je die ook moeten lezen. Kap nou s met dat gezoek man.
Te wachten op de live uitzendingquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:03 schreef cpuntb het volgende:
En vervolgens zaten ze weer als zoutzakken op de bank niks te doen...![]()
Er hadden naar verluid maar 4 mensen gebeld.. 3 op blijven 1 op exitquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:58 schreef eborn het volgende:
Het was trouwens wel weer een mooi getal met het stemmen, precies 75%
Ik wil zo'n redactievergadering 's ochtends wel eens meemaken:
Piet: "Welk percentage zullen we voor vanavond verzinnen?"
Henk: "72,5% ?"
Piet: "Nee, te ingewikkeld voor onze kijkers, laten we er lekker 75% van maken"
Juist nietquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:03 schreef scanman01 het volgende:
Leuk stelletje zo
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB280890.jpg]afbeelding][/URL]
Daar heb ik niet naar hoeven zoeken. Wat ben je af en toe ook een penis he.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij liep te zoeken (naar andermans fouten). Maar ga gerust door.
Ik ook niet. Anders kun je op fok wel aan de gang blijven.quote:
Vond ik ook, helaas ziet Tijn haar als 'one of the guys'.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:04 schreef Mikiej15 het volgende:
[..]
Juist niet! Marlies past wel bij Tijn ofzo
Leuk hoe jij de situatie om probeert te draaienquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:05 schreef arneaux het volgende:
[..]
Daar heb ik niet naar hoeven zoeken. Wat ben je af en toe ook een penis he.
Thnx , gelukkig nog mensen die een nieuwkomer een warm welkom geven...Het lijkt het BBhuis wel dit forum whahahahhaa.quote:
Ik kan je nu al wel verzekeren dat Tijn sowieso bij de laatste 3 gaat komen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:05 schreef Canisfire het volgende:
Wat staat tijn trouwens verbazend hoog in al peilingen.
Jij bent hier degene die loopt de draaien hoor. Ik had je toch hoger ingeschat dan dit Scan.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Leuk hoe jij de situatie om probeert te draaien
Maar ik vind het goed jongen. Mijn fout.
Mits hij de telefoon niet oppakt,quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik kan je nu al wel verzekeren dat Tijn sowieso bij de laatste 3 gaat komen.
OMG dat is Mich niet eens !quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:06 schreef cpuntb het volgende:
Jeroen zit ook gezellig tussen Semmie en Mich in...
Relax boys...en dat alleen omdat ik een punt vergeet. Kom op he we zijn met BB bezig en niet met punten en komma's.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:07 schreef arneaux het volgende:
[..]
Jij bent hier degene die loopt de draaien hoor. Ik had je toch hoger ingeschat dan dit Scan.
Ok.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:07 schreef arneaux het volgende:
[..]
Jij bent hier degene die loopt de draaien hoor. Ik had je toch hoger ingeschat dan dit Scan.
Hè gelukkig, we zijn het weer oneens.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik kan je nu al wel verzekeren dat Tijn sowieso bij de laatste 3 gaat komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |