Kansloze aanpak van Hummiequote:Op maandag 28 augustus 2006 21:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar mag ze dus blijkbaar niet meer mee praten dit seizoen. Nieuwe keiharde aanpak. Geen contact.. ook niet met Bridget.
Als het goed is leer je dat op school alquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:57 schreef BBoon het volgende:
[..]
HUH??? Staat er ergens in de fok regels dat we correct nederlands moeten schrijven (PUNT)
Wat je niet kan moet je niet doen inderdaad.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:57 schreef BBoon het volgende:
[..]
HUH??? Staat er ergens in de fok regels dat we correct nederlands moeten schrijven (PUNT)
zucht oh nee Zucht Puntquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:58 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Als het goed is leer je dat op school al
Is zie ze zo zitten rond die ronde tafel.quote:
Lekker bezig weer.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:59 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wat je niet kan moet je niet doen inderdaad.
En de pijn weer op te nemen in der handen zekerquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:59 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Om weer
Coooooooonsentrassieeeeeeeeeeeee te roepen
ik hoop het niet. hoe later hoe bereoder ik gha sgreivequote:Op maandag 28 augustus 2006 21:57 schreef BBoon het volgende:
[..]
Kan ook zo zijn dat het op tv lijkt dat ze echt de tijd niet weten.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is zie ze zo zitten rond die ronde tafel.
"Wie heeft er nog een goed idee?"
"Nou, misschien als we het concept van BB1 nou eens nog verder doortrekken en dat ze berichten krijgen via de tv en niet eens meer met de presentator praten tijdens de live"
"Jaaaa, goed idee!!!"
![]()
quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:00 schreef BBoon het volgende:
Sorry ben nieuw hier. Wist niet dat daar zo op gelet werd. Is al de tweede keer dat het gezegt gezegd wordt. Zal er beter op letten ok?? .
Hij zei dat ie hem nooit meer oppakt, maar dat zei hij voor de eerste keer ook, dus zie hem dat wel doen ja.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:00 schreef cpuntb het volgende:
Zal Egbert weer als eerste de telefoon aantikken bij een volgend belletje? Onder het mom van het kan vast niet twee x achter elkaar slecht nieuws zijn...
Ik vind het niet erg hoorquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:00 schreef BBoon het volgende:
Sorry ben nieuw hier. Wist niet dat daar zo op gelet werd. Is al de tweede keer dat het gezegt wordt. Zal er beter op letten ok?? .
Buurman! Ik reageerde alleen op haar reactie, misschien zou je die ook moeten lezen. Kap nou s met dat gezoek man.quote:
Vrienden voor het levenquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:02 schreef arneaux het volgende:
[..]
Buurman! Ik reageerde alleen op haar reactie, misschien zou je die ook moeten lezen. Kap nou s met dat gezoek man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |