dan kan het niet anders dan dat mijn tv stuk is, ik zag heel wat andersquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:39 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ja de schoonheid heeft Sjaan van haar moeder. Dat was duidelijk![]()
Dat is of nú of anders heel snel afgelopen, dat gefrummel zitten ze echt niet op te wachten, Milica sowieso niet.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:38 schreef toxikon het volgende:
gut E10 snapt er niks meer van, sabje en milica gaan niet in op zn toenaderings pogingen .![]()
Dat is gewoon iemand naar de bek slijmen dus, dat kan niet anders.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:41 schreef BONG4002 het volgende:
Egbert vind dat Marcel ook veel leven in de brouwerij brengt
waar spelen ze mee?quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:40 schreef Canisfire het volgende:
Wat een keuze qua streams.
Gelul van Hilde en Egbert aanhoren of drie mensen te zien hooghouden.
Zover wil ik nog niet gaan, als ik nu aan Rob denk kan ik nog onpasselijk worden, heb ik bij Egbert (nog) niet. Rob was op alle fronten een engerd.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gaat Egbert dus eigenlijk steeds meer op Rob lijken ?
ik vond die moeder van sjaan helemaal niet zo lelijk hooor....quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:41 schreef toxikon het volgende:
[..]
dan kan het niet anders dan dat mijn tv stuk is, ik zag heel wat anders![]()
Ik vond haar niet mooi, maar ze zag er niet oud uit iigquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:43 schreef -Myrt- het volgende:
[..]
ik vond die moeder van sjaan helemaal niet zo lelijk hooor....
Ze zullen toch wel in de gaten moeten hebben dat de Live weleens voorbij kan zijn?quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:43 schreef Napster het volgende:
waarom zuipen ze niet? Ze hebben toch drank?
O wachten ze tot na de live uitzending?![]()
quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:43 schreef -Myrt- het volgende:
[..]
Ik wel!quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:43 schreef -Myrt- het volgende:
[..]
Vond ik ook niet, best een mooie vrouw. Heel anders dan ik me had voorgesteld na een weekje Janine ''meegemaakt'' te hebbenquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:43 schreef -Myrt- het volgende:
[..]
Eerst met een shuttltje nu geen idee.quote:
Agree.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:41 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat is of nú of anders heel snel afgelopen, dat gefrummel zitten ze echt niet op te wachten, Milica sowieso niet.
idd... ze heeft moooiere contouren dan janine heeft... mooiere uitstraling... en opt grijze haar na zag ze er idd niet oud uit...quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:45 schreef Flujas het volgende:
[..]
Vond ik ook niet, best een mooie vrouw. Heel anders dan ik me had voorgesteld na een weekje Janine ''meegemaakt'' te hebben
ik hoop zoooo dat je gelijk hebt. IMO heeft hij een paar fouten gemaakt; je zit 24 uur op elkaars lip dus alles valt op en deze kippetjes zijn niet dronken,quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:41 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat is of nú of anders heel snel afgelopen, dat gefrummel zitten ze echt niet op te wachten, Milica sowieso niet.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:45 schreef Flujas het volgende:
[..]
Vond ik ook niet, best een mooie vrouw. Heel anders dan ik me had voorgesteld na een weekje Janine ''meegemaakt'' te hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |