Maar daar hebben ze zelf voor gekozen...quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:36 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik denk dat je zonder enige tijdsindicatie na een week gillend door het huis je haar uit je hoofd loopt te trekken.
dat vond ik ook alquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:36 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik vond de moeder van Janine een hele mooie vrouw.
Laat die man even genieten.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:34 schreef Canisfire het volgende:
Egbert irriteert me nu een beetje moet ik toegeven![]()
Donderslag bij heldere hemel. No offence.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:36 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eensmss dat ze na verloop van tijd denken dat het bv. nog woensdag is terwijl het al donderdag is.. lijkt me wel grappig als dan op een maandag de live uitzending als slag bij heldere hemel komt (of hoe gaat dat spreekwoord)
![]()
Kan best zijn maar hij is wel irri op het momentquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Laat die man even genieten.
Hij had er voor geen cent meer op gerekend dat die mocht blijven.
Het is zijn avond
True, maar als ze doordraaien wordt het een hele korte BB.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:37 schreef matar het volgende:
[..]
Maar daar hebben ze zelf voor gekozen...![]()
Als het een grapje is, begrijp ik dat grapje nietquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:37 schreef scanman01 het volgende:
Egbert denkt dat ie populair is nu. Heeft vorig jaar dus niet gezien, toen Rob hetzelfde overkwam blijkbaar.
Of maakte Egbert een grapje?
Nee hij is bloedserieusquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:37 schreef scanman01 het volgende:
Egbert denkt dat ie populair is nu. Heeft vorig jaar dus niet gezien, toen Rob hetzelfde overkwam blijkbaar.
Alleen hebben ze dan ook niet door dat ze in de live uitzending zittenquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:36 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eensmss dat ze na verloop van tijd denken dat het bv. nog woensdag is terwijl het al donderdag is.. lijkt me wel grappig als dan op een maandag de live uitzending als donder slag bij heldere hemel komt (of hoe gaat dat spreekwoord)
![]()
Ja de schoonheid heeft Sjaan van haar moeder. Dat was duidelijkquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:36 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik vond de moeder van Janine een hele mooie vrouw.
Het been werd toch in een ander gedeelte van het huis verstopt? Wat een leuke dochter heeft die trouwensquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:37 schreef scanman01 het volgende:
Blij toe... en nu wachten op de tranenquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:38 schreef toxikon het volgende:
gut E10 snapt er niks meer van, sabje en milica gaan niet in op zn toenaderings pogingen .![]()
true.. maja dan krijg je dat de bewoners midden in de nacht gaan leven ipv overdag en dan kunnen wij het niet meer zo volgen via de stream dus das weer minder..quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:37 schreef arneaux het volgende:
[..]
Donderslag bij heldere hemel. No offence.
Dat denk ik niet.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:37 schreef scanman01 het volgende:
Nee, dat meent 'ie volgens mij, hij is wel het type wat gevoelig is voor grootheidswaanzin.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:37 schreef scanman01 het volgende:
Gaat Egbert dus eigenlijk steeds meer op Rob lijken ?quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:39 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nee, dat meent 'ie volgens mij, hij is wel het type wat gevoelig is voor grootheidswaanzin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |