Jullie mogen skypenquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:31 schreef pussydeluxe het volgende:
Besteed je nog aandacht aan de Onzin Meet Nolius.
Bagger/ONZ meet vrijdag 29 september UTRECHT
Paultjuhhh zou het ook fijn vinden als je weer komt met je opname apparatuur enzo.
Skypen is voor mannen die zittend plassen. En staand poepen. En zich aftrekken.quote:
Leuk dat je gaat bellen, Bioquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Skypen is voor mannen die zittend plassen. En staand poepen. En zich aftrekken.
Misschien wel ffquote:
Dan ben jij de telefoonmiep!quote:
Wat loop je nou te blaffen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:57 schreef Renesite het volgende:
Als ik niet naar het feescht van Bommen Berend hoef kom ik ook luustern
quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat word luisteren dus, al is het voor Fles zn mooie stem.
Had je zijn nummer niet?quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:14 schreef flugeltje het volgende:
Het is zonder Fluugs
Ik heb een uur voor m'n werk op TL staan wachten, maar hij kwam niet en ik kreeg het koud, ben dus maar terug naar huis gegaan.
Zo stom waren we dan ook wel weer, we hebben geen nummers uitgewisseldquote:
Dat is het eerste wat je moet doen bij een meet.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zo stom waren we dan ook wel weer, we hebben geen nummers uitgewisseld
Dat liep ik mezelf ook te bedenken ja, maar toen was het al te laat.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat is het eerste wat je moet doen bij een meet.
Met een lekker wijf ja, niet met jou hoor Renequote:Op maandag 28 augustus 2006 19:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat is het eerste wat je moet doen bij een meet.
Wie vroeg om mijn nummer voor het rondje NL.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met een lekker wijf ja, niet met jou hoor Rene
Ik nietquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wie vroeg om mijn nummer voor het rondje NL.
he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he?
En wat had ik eraan? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he?quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wie vroeg om mijn nummer voor het rondje NL.
he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he?
Mijn aanwezigheid is al toffig genoeg he! altijd 1 keer meer dan/als [doorstrepen-wat-van-toepassing-is] jou!quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En wat had ik eraan? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he? he?
Tilburg - Utrecht is in een uurtje te doen dus je kunt nog voor 21:00 binnen zijnquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:38 schreef flugeltje het volgende:
Maar goed, ik baal er wél van... Had zelfs speciaal voor Nolius nieuwe lippenstift opgedaan enzo
Ik zou met TL meerijden...quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:47 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Tilburg - Utrecht is in een uurtje te doen dus je kunt nog voor 21:00 binnen zijn![]()
Neequote:Op maandag 28 augustus 2006 19:47 schreef flugeltje het volgende:
Nolius, is TL wél in de studio verschenen?
quote:
De trein?quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zou met TL meerijden...
De Alto redt het niet tot Utrecht.
Ik durf 's avonds niet alleen terugquote:
Maastricht, normaal gesproken een uurtje rijden dus. Dit keer 3,5 uurquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:02 schreef Martijn_77 het volgende:
waar moet TL dan vandaan komen?
Hoe mailt ie dan daar?quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik durf 's avonds niet alleen terug
TL mailt trouwens net, die is nú pas in Tilburg
Heeft er 3,5 uur over gedaan.... Hij draait ook maar om naar huis.
Volgens mij heeft ie zo'n stoer PDA-ding. Hij mailde vanuit de auto...quote:
Issie niet bij jou langsgekomen dan?quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie zo'n stoer PDA-ding. Hij mailde vanuit de auto...
Aanwezigheid?quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn aanwezigheid is al toffig genoeg he! altijd 1 keer meer dan/als [doorstrepen-wat-van-toepassing-is] jou!
Ik heb 'm meteen m'n nummer gemaild om te bellen zodat ie langs kon komen voor koffie, maar ik heb nog niets teruggehoord. Ik denk dus dat ie omgekeerd is....quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:09 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Issie niet bij jou langsgekomen dan?
quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:38 schreef flugeltje het volgende:
Maar goed, ik baal er wél van... Had zelfs speciaal voor Nolius nieuwe lippenstift opgedaan enzo
Ja, hoiquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:14 schreef Cynix ® het volgende:
Ah, allemaal boeiende gasten die níet komen.
Zit jij levend in de studio?quote:
Dan moet je een 'gewone' zender opzetten. This is Fokking Radio!quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:20 schreef eQuaL het volgende:
Zwets toch niet zo gasten
Ik wil muziek
Ik weetquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:21 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dan moet je een 'gewone' zender opzetten. This is Fokking Radio!
Nee, ik kom nietquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:21 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zit jij levend in de studio?
Hoi.
Bewijs het maar.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:23 schreef nixxx het volgende:
Dan zal ik maar de rol van Q. overnemen
Ik luister niet
Ik had me zo op je verheugd.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:25 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga een warme choco nemen denk ik, heb het nog steeds koud...
Een uur buiten in het midden van augustus en het gewoon koud hebben
Misschien nog aan de foon vanavond. Ik denk niet dat TL nog een keer zin heeft om die hele rit te makenquote:
quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:27 schreef flugeltje het volgende:
En er dan gewoon doorheen gaan zitten ratelen
Ik heb geen idee, dat is muziek die krakend uit je casettespeler in je Lada Niva hoort te komenquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Uiteraard.
Hebben ze ook George Baker?
quote:
true, truequote:Op maandag 28 augustus 2006 20:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, dat is muziek die krakend uit je casettespeler in je Lada Niva hoort te komen
Watskeburt?quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Misschien nog aan de foon vanavond. Ik denk niet dat TL nog een keer zin heeft om die hele rit te maken
quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of je dronken bent.
TL zou me ophalen bij m'n werk en daar kwam ie niet opdagen, ik heb een uur in de kou op 'm staan wachten. Achteraf blijkt dat hij er 3.5 uur over gedaan heeft om van Maastricht naar Tilburg te komen. Ik heb écht medelijden met 'm...quote:
Het mietjequote:Op maandag 28 augustus 2006 20:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
TL zou me ophalen bij m'n werk en daar kwam ie niet opdagen, ik heb een uur in de kou op 'm staan wachten. Achteraf blijkt dat hij er 3.5 uur over gedaan heeft om van Maastricht naar Tilburg te komen. Ik heb écht medelijden met 'm...![]()
Het had toch geen zin meer om nog verder te rijden, ik zat al thuis in m'n pyama en na 3.5 uur rijden ben je behoorlijk gaar geloof ik...quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:41 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Het mietje. Ik deed er 3,5 uur over om van Utrecht naar huis te komen
Dan moet je alleen niet met TL meerijden. Dan kom je zéker als laatste binnenquote:
Alleen ThaFreak past er inquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ook. Maar niet in jou auto
(pas ik niet in)
Ach, als je het zonder ongelukken redt heb je in ieder geval een verdacht goede navigator nodig, want dat loopt ook allemaal nog niet vlekkeloos natuurlijkquote:
Ik neem de TomTom wel mee danquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ach, als je het zonder ongelukken redt heb je in ieder geval een verdacht goede navigator nodig, want dat loopt ook allemaal nog niet vlekkeloos natuurlijk
Dan maak ik allemaal van die diepe groeven in het asfalt, precies 1,435 meter naast elkaar, zeg maarquote:
Als een trein over de snelweg gaat, staat hij meestal op een diepladerquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan maak ik allemaal van die diepe groeven in het asfalt, precies 1,435 meter naast elkaar, zeg maarMag vast niet
De Suuz is heilig, die mag geen auwa hebben.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan nog die ongelukken hè.
Je laat je rijden voortaan?quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
De Suuz is heilig, die mag geen auwa hebben.
Op een dieplader kan je geen 330quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als een trein over de snelweg gaat, staat hij meestal op een dieplader
Truequote:Op maandag 28 augustus 2006 20:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het had toch geen zin meer om nog verder te rijden, ik zat al thuis in m'n pyama en na 3.5 uur rijden ben je behoorlijk gaar geloof ik...
quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:59 schreef ijsmeis het volgende:
[20:57] <Messenga> Tofje bent een schat
.
Als er nu eens wat meer op The Doors werd getemd.....quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:04 schreef Daffodil31LE het volgende:
En weer kutmuziek...
Dit lijkt mij nou het voorbeeld van een stem, van een 'nerd' welke nooit buiten komt, en nooit langer dan 5 minuten per 3 dagen met mensen spreekt en daarom zulks een taalgebruik heeft, met stotters en verlegen.quote:
Dat ik dat ooit nog zou zeggen op FOK!.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:59 schreef ijsmeis het volgende:
[20:57] <Messenga> Tofje bent een schat
.
zoiets had ik ook in gedachte jaquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:06 schreef legermen het volgende:
[..]
Dit lijkt mij nou het voorbeeld van een stem, van een 'nerd' welke nooit buiten komt, en nooit langer dan 5 minuten per 3 dagen met mensen spreekt en daarom zulks een taalgebruik heeft, met stotters en verlegen.
Woppa dat is mijn verslag over deze patient.
Gelijk heb je. DJ Triesto is wel echt triest zo.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als er nu eens wat meer op The Doors werd getemd.....
Ik ben al lang blij dat die kut Tiesto niet word gedraaid
Doe ik!quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:31 schreef nixxx het volgende:
En geef je Blinky nog een dikke zoen van me?![]()
Tiesto is goed.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:11 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Gelijk heb je. DJ Triesto is wel echt triest zo.
Arme Fles.quote:
Is dit tiesto ?quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:14 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Tiesto is goed.. Vooral deze track
![]()
Ach, dit soort muziek is wel tof opzich.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat een takkeherrie. Bijn anet zo erg als wat ik op het pauperstrafkamp aan moet horen als ze Slam FM draaien
Heeft ie gedaan!quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:31 schreef nixxx het volgende:
En geef je Blinky nog een dikke zoen van me?![]()
stem jij eens op The Doors voor mijquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:18 schreef donnahvh het volgende:
garoetjes van moi!
zo das weer een best tvptje![]()
SkypeOut is helemaal niet zo slecht hoorquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:20 schreef Hugster het volgende:
Kutpaupers met jullie SkypeOut.
Is een telefoonlijn nou echt te duur voor jullie?
Nee, maar als je pas de telefoonlijn erbij pakt nadat het 3x live fout gaat op SkypeOut dan ben je gewoon een prutser.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:21 schreef legermen het volgende:
[..]
SkypeOut is helemaal niet zo slecht hoor
quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:19 schreef GSMboy het volgende:
Woahaha, wat ik nu hoor van Geen Stijl...
Om 22. uur willen ze het logo van Geen Stijl over FOK plaatsen...
Vele man hebben al aangemeld...
Daaag Fok! :w
Integendeelquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:21 schreef legermen het volgende:
[..]
SkypeOut is helemaal niet zo slecht hoor
Minstens 2 keer bellen per persoonquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:20 schreef Hugster het volgende:
Kutpaupers met jullie SkypeOut.
Is een telefoonlijn nou echt te duur voor jullie?
GSquote:
Dit valt inderdaad redelijk goed mee. Afgezet tegen de herrie die ze normaal draaien toch zeker.quote:
Outfield - Your lovequote:
Dus tóch de zware Van Nelle?quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:35 schreef flugeltje het volgende:
Het is een gewone telefoon hoor....
Drumquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dus tóch de zware Van Nelle?
waar waar?quote:
Kut Realplayer... die spoelt gewoon spontaan terug naar het begin van dat gare flugel-interview...quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:48 schreef Daffodil31LE het volgende:
Waarom hoor ik nou ineens een of andere gare remix?
Fok!radio kun je terug luisteren. Wees blij dat je nog een opa hebtquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:49 schreef Piles het volgende:
Heb ik nog wat gemist![]()
M'n opa stond om exact 20.00 uur op de stoep. Weg avond Fok!-radio![]()
Ik weet het, maar ik had me er zo op verheugdquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:50 schreef Blinky het volgende:
[..]
Fok!radio kun je terug luisteren. Wees blij dat je nog een opa hebt
De Snoop Dogg versie is beterquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:50 schreef --Christiaan-- het volgende:
Riders on the storm.
Je avatar.quote:
Waar slaat hij op?quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:55 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Het vuurwerk-seizoen is weer aangebroken![]()
toch welquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:00 schreef Brammie1 het volgende:
je krijgt toch niet zomaar een digitale tv decoder thuisgestuurd zonder dat je die aanvraagt?
upc helaas wel, heb hem zelf al 3x geweigerd....quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:00 schreef Brammie1 het volgende:
je krijgt toch niet zomaar een digitale tv decoder thuisgestuurd zonder dat je die aanvraagt?
quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:04 schreef nikky het volgende:
Even voor Teamlead een bakkie wamre choc met slagroom en een koekje. De arme ziel
Tnxquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:05 schreef eQuaL het volgende:
Snow Patrol - Chasing Cars
Ipaqquote:
Janknummer zegt yvonnequote:Op maandag 28 augustus 2006 22:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Tnx
Ik kende het helemaal niet, maar zit hier wel met kippenvel. Heerlijk om heel hard te zetten...
Dat magquote:
Zolang ze daar zin in hebben. Eerst 2*48 uur, daarna een paar keer verlengen met een maand... Komt helemaal goed.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:17 schreef flugeltje het volgende:
Politie -> hoelang mogen ze je vasthouden?
Rijdt heerlijk. En de mensen achter je krijgen spontaan honger.quote:
super mario toch?quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:34 schreef zaans_boefje het volgende:
dat muziekje![]()
zitten ze pacman te spelen ofzo?![]()
Da's Mario, barbaar,quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:34 schreef zaans_boefje het volgende:
dat muziekje![]()
zitten ze pacman te spelen ofzo?![]()
Zeker ik heb 5 minuten gehoordquote:
Ruim voldoende?quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zeker ik heb 5 minuten gehoord
Doen we het stiekempjesquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:16 schreef Blinky het volgende:
Heeft ie gedaan!
Op mijn mond nog wel. Toen ik vroeg of jij mij ook op mijn mond mag zoenen IRL zei hij dat als je dat zou doen, hij je de tanden uit je mond zou slaan
mp3 was vastgelopen ofzo. Maar hij doet het nu weerquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:17 schreef dubidub het volgende:
AR plat?
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:29 schreef Nolius het volgende:
De uitzending is nu terug te luisteren op:
http://radio.fok.nl
Ow, ik zie het inderdaad. Heb het doorgegeven.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:50 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
(trouwens, in de select-box staan de datums er niet meer bij)
En ik krijg nog een 404 op de laatste uitzending?
Nee, nu werkt het allemaalquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:05 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ow, ik zie het inderdaad. Heb het doorgegeven.
En een 404? Krijg je die nu nog steeds?
In het balkje met "Meer informatie over de uitzending van : Vier FOK!kers zitten 4 etmalen in de trein" nog niet, of hoort dat ook niet?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:25 schreef Nolius het volgende:
Nu staat het er allemaal weer, toch?
Ik heb eigenlijk geen idee waarover je het hebt...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:48 schreef Piles het volgende:
[..]
In het balkje met "Meer informatie over de uitzending van : Vier FOK!kers zitten 4 etmalen in de trein" nog niet, of hoort dat ook niet?
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:57 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee waarover je het hebt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |