Ach, dit soort muziek is wel tof opzich.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat een takkeherrie. Bijn anet zo erg als wat ik op het pauperstrafkamp aan moet horen als ze Slam FM draaien
Heeft ie gedaan!quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:31 schreef nixxx het volgende:
En geef je Blinky nog een dikke zoen van me?![]()
stem jij eens op The Doors voor mijquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:18 schreef donnahvh het volgende:
garoetjes van moi!
zo das weer een best tvptje![]()
SkypeOut is helemaal niet zo slecht hoorquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:20 schreef Hugster het volgende:
Kutpaupers met jullie SkypeOut.
Is een telefoonlijn nou echt te duur voor jullie?
Nee, maar als je pas de telefoonlijn erbij pakt nadat het 3x live fout gaat op SkypeOut dan ben je gewoon een prutser.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:21 schreef legermen het volgende:
[..]
SkypeOut is helemaal niet zo slecht hoor
quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:19 schreef GSMboy het volgende:
Woahaha, wat ik nu hoor van Geen Stijl...
Om 22. uur willen ze het logo van Geen Stijl over FOK plaatsen...
Vele man hebben al aangemeld...
Daaag Fok! :w
Integendeelquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:21 schreef legermen het volgende:
[..]
SkypeOut is helemaal niet zo slecht hoor
Minstens 2 keer bellen per persoonquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:20 schreef Hugster het volgende:
Kutpaupers met jullie SkypeOut.
Is een telefoonlijn nou echt te duur voor jullie?
GSquote:
Dit valt inderdaad redelijk goed mee. Afgezet tegen de herrie die ze normaal draaien toch zeker.quote:
Outfield - Your lovequote:
Dus tóch de zware Van Nelle?quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:35 schreef flugeltje het volgende:
Het is een gewone telefoon hoor....
Drumquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dus tóch de zware Van Nelle?
waar waar?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |