Het mietjequote:Op maandag 28 augustus 2006 20:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
TL zou me ophalen bij m'n werk en daar kwam ie niet opdagen, ik heb een uur in de kou op 'm staan wachten. Achteraf blijkt dat hij er 3.5 uur over gedaan heeft om van Maastricht naar Tilburg te komen. Ik heb écht medelijden met 'm...![]()
Het had toch geen zin meer om nog verder te rijden, ik zat al thuis in m'n pyama en na 3.5 uur rijden ben je behoorlijk gaar geloof ik...quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:41 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Het mietje. Ik deed er 3,5 uur over om van Utrecht naar huis te komen
Dan moet je alleen niet met TL meerijden. Dan kom je zéker als laatste binnenquote:
Alleen ThaFreak past er inquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ook. Maar niet in jou auto
(pas ik niet in)
Ach, als je het zonder ongelukken redt heb je in ieder geval een verdacht goede navigator nodig, want dat loopt ook allemaal nog niet vlekkeloos natuurlijkquote:
Ik neem de TomTom wel mee danquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ach, als je het zonder ongelukken redt heb je in ieder geval een verdacht goede navigator nodig, want dat loopt ook allemaal nog niet vlekkeloos natuurlijk
Dan maak ik allemaal van die diepe groeven in het asfalt, precies 1,435 meter naast elkaar, zeg maarquote:
Als een trein over de snelweg gaat, staat hij meestal op een diepladerquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan maak ik allemaal van die diepe groeven in het asfalt, precies 1,435 meter naast elkaar, zeg maarMag vast niet
De Suuz is heilig, die mag geen auwa hebben.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan nog die ongelukken hè.
Je laat je rijden voortaan?quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
De Suuz is heilig, die mag geen auwa hebben.
Op een dieplader kan je geen 330quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als een trein over de snelweg gaat, staat hij meestal op een dieplader
Truequote:Op maandag 28 augustus 2006 20:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het had toch geen zin meer om nog verder te rijden, ik zat al thuis in m'n pyama en na 3.5 uur rijden ben je behoorlijk gaar geloof ik...
quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:59 schreef ijsmeis het volgende:
[20:57] <Messenga> Tofje bent een schat
.
Als er nu eens wat meer op The Doors werd getemd.....quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:04 schreef Daffodil31LE het volgende:
En weer kutmuziek...
Dit lijkt mij nou het voorbeeld van een stem, van een 'nerd' welke nooit buiten komt, en nooit langer dan 5 minuten per 3 dagen met mensen spreekt en daarom zulks een taalgebruik heeft, met stotters en verlegen.quote:
Dat ik dat ooit nog zou zeggen op FOK!.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:59 schreef ijsmeis het volgende:
[20:57] <Messenga> Tofje bent een schat
.
zoiets had ik ook in gedachte jaquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:06 schreef legermen het volgende:
[..]
Dit lijkt mij nou het voorbeeld van een stem, van een 'nerd' welke nooit buiten komt, en nooit langer dan 5 minuten per 3 dagen met mensen spreekt en daarom zulks een taalgebruik heeft, met stotters en verlegen.
Woppa dat is mijn verslag over deze patient.
Gelijk heb je. DJ Triesto is wel echt triest zo.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als er nu eens wat meer op The Doors werd getemd.....
Ik ben al lang blij dat die kut Tiesto niet word gedraaid
Doe ik!quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:31 schreef nixxx het volgende:
En geef je Blinky nog een dikke zoen van me?![]()
Tiesto is goed.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:11 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Gelijk heb je. DJ Triesto is wel echt triest zo.
Arme Fles.quote:
Is dit tiesto ?quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:14 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Tiesto is goed.. Vooral deze track
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |