Bewijs het maar.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:23 schreef nixxx het volgende:
Dan zal ik maar de rol van Q. overnemen
Ik luister niet
Ik had me zo op je verheugd.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:25 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga een warme choco nemen denk ik, heb het nog steeds koud...
Een uur buiten in het midden van augustus en het gewoon koud hebben
Misschien nog aan de foon vanavond. Ik denk niet dat TL nog een keer zin heeft om die hele rit te makenquote:
quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:27 schreef flugeltje het volgende:
En er dan gewoon doorheen gaan zitten ratelen
Ik heb geen idee, dat is muziek die krakend uit je casettespeler in je Lada Niva hoort te komenquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Uiteraard.
Hebben ze ook George Baker?
quote:
true, truequote:Op maandag 28 augustus 2006 20:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, dat is muziek die krakend uit je casettespeler in je Lada Niva hoort te komen
Watskeburt?quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Misschien nog aan de foon vanavond. Ik denk niet dat TL nog een keer zin heeft om die hele rit te maken
quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of je dronken bent.
TL zou me ophalen bij m'n werk en daar kwam ie niet opdagen, ik heb een uur in de kou op 'm staan wachten. Achteraf blijkt dat hij er 3.5 uur over gedaan heeft om van Maastricht naar Tilburg te komen. Ik heb écht medelijden met 'm...quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |