Kut Realplayer... die spoelt gewoon spontaan terug naar het begin van dat gare flugel-interview...quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:48 schreef Daffodil31LE het volgende:
Waarom hoor ik nou ineens een of andere gare remix?
Fok!radio kun je terug luisteren. Wees blij dat je nog een opa hebtquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:49 schreef Piles het volgende:
Heb ik nog wat gemist![]()
M'n opa stond om exact 20.00 uur op de stoep. Weg avond Fok!-radio![]()
Ik weet het, maar ik had me er zo op verheugdquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:50 schreef Blinky het volgende:
[..]
Fok!radio kun je terug luisteren. Wees blij dat je nog een opa hebt
De Snoop Dogg versie is beterquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:50 schreef --Christiaan-- het volgende:
Riders on the storm.
Je avatar.quote:
Waar slaat hij op?quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:55 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Het vuurwerk-seizoen is weer aangebroken![]()
toch welquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:00 schreef Brammie1 het volgende:
je krijgt toch niet zomaar een digitale tv decoder thuisgestuurd zonder dat je die aanvraagt?
upc helaas wel, heb hem zelf al 3x geweigerd....quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:00 schreef Brammie1 het volgende:
je krijgt toch niet zomaar een digitale tv decoder thuisgestuurd zonder dat je die aanvraagt?
quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:04 schreef nikky het volgende:
Even voor Teamlead een bakkie wamre choc met slagroom en een koekje. De arme ziel
Tnxquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:05 schreef eQuaL het volgende:
Snow Patrol - Chasing Cars
Ipaqquote:
Janknummer zegt yvonnequote:Op maandag 28 augustus 2006 22:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Tnx
Ik kende het helemaal niet, maar zit hier wel met kippenvel. Heerlijk om heel hard te zetten...
Dat magquote:
Zolang ze daar zin in hebben. Eerst 2*48 uur, daarna een paar keer verlengen met een maand... Komt helemaal goed.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:17 schreef flugeltje het volgende:
Politie -> hoelang mogen ze je vasthouden?
Rijdt heerlijk. En de mensen achter je krijgen spontaan honger.quote:
super mario toch?quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:34 schreef zaans_boefje het volgende:
dat muziekje![]()
zitten ze pacman te spelen ofzo?![]()
Da's Mario, barbaar,quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:34 schreef zaans_boefje het volgende:
dat muziekje![]()
zitten ze pacman te spelen ofzo?![]()
Zeker ik heb 5 minuten gehoordquote:
Ruim voldoende?quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zeker ik heb 5 minuten gehoord
Doen we het stiekempjesquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:16 schreef Blinky het volgende:
Heeft ie gedaan!
Op mijn mond nog wel. Toen ik vroeg of jij mij ook op mijn mond mag zoenen IRL zei hij dat als je dat zou doen, hij je de tanden uit je mond zou slaan
mp3 was vastgelopen ofzo. Maar hij doet het nu weerquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:17 schreef dubidub het volgende:
AR plat?
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:29 schreef Nolius het volgende:
De uitzending is nu terug te luisteren op:
http://radio.fok.nl
Ow, ik zie het inderdaad. Heb het doorgegeven.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:50 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
(trouwens, in de select-box staan de datums er niet meer bij)
En ik krijg nog een 404 op de laatste uitzending?
Nee, nu werkt het allemaalquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:05 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ow, ik zie het inderdaad. Heb het doorgegeven.
En een 404? Krijg je die nu nog steeds?
In het balkje met "Meer informatie over de uitzending van : Vier FOK!kers zitten 4 etmalen in de trein" nog niet, of hoort dat ook niet?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:25 schreef Nolius het volgende:
Nu staat het er allemaal weer, toch?
Ik heb eigenlijk geen idee waarover je het hebt...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:48 schreef Piles het volgende:
[..]
In het balkje met "Meer informatie over de uitzending van : Vier FOK!kers zitten 4 etmalen in de trein" nog niet, of hoort dat ook niet?
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:57 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee waarover je het hebt...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |