Mijn idee van een persoonlijke hel is juist hele dagen lang U2 en Oasis te moeten aanhoren, maar dat terzijde.quote:Op woensdag 13 september 2006 14:13 schreef Desensitized het volgende:
@Grobbel, vind ik wel, maar ik veroordeel het niet. Voor mijn part draai jij hele dagen U2 en Oasis, zal mij een worst wezen. Geef alleen mijn mening
You're kidding right?quote:Op woensdag 13 september 2006 14:22 schreef Desensitized het volgende:
Vergeef mij.
Maar om Blink te beoordelen als puberaal enzo vond ik ook wat ver gaan. Zonder Blink waren er heel veel punkbands niet geweestDus waren misschien wel net zo invloed rijk als een U2 ofzo.
Welke bands hebben ze dan geinspireerd?quote:Op woensdag 13 september 2006 14:27 schreef Desensitized het volgende:
Nee man. Men staat er alleen niet bij stil om het meteen afgedaan word als saaie simpele puberale punk.
Daar zou ik niet rouwig om geweest zijn.quote:Op woensdag 13 september 2006 14:22 schreef Desensitized het volgende:
Zonder Blink waren er heel veel punkbands niet geweest
Sum41.quote:Op woensdag 13 september 2006 14:43 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Welke bands hebben ze dan geinspireerd?
Welnee, maar ik chargeer graag. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!quote:Op woensdag 13 september 2006 09:31 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Je baseert je mening dus op 1 nummer...![]()
Lijkt me sterk aangezien ze op dezelfde moment in de spotlights kwamen.quote:
en Sum41 muzikaal een stuk meer in zijn mars heeft dan Blink.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:54 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Lijkt me sterk aangezien ze op dezelfde moment in de spotlights kwamen.![]()
Dat zeker, hoewel ik Sum41 ook niet echt geweldig vind.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:40 schreef Dandelion het volgende:
[..]
en Sum41 muzikaal een stuk meer in zijn mars heeft dan Blink.
(alhoewel ze dat niet vaak laten merken...)
quote:Op woensdag 13 september 2006 14:22 schreef Desensitized het volgende:
Vergeef mij.
Maar om Blink te beoordelen als puberaal enzo vond ik ook wat ver gaan. Zonder Blink waren er heel veel punkbands niet geweestDus waren misschien wel net zo invloed rijk als een U2 ofzo.
Eens, vooral 'Like A Song' op War vind ik!!!quote:Op woensdag 13 september 2006 19:26 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
![]()
Och die term zou ik ook voor Oasis willen gebruiken.
U2 is trouwens ook gewoon als punkbandje begonnen en heeft op zn eerste 3 albums toch n vrij fel punkkarakter, hoewel t daar al lang en breed geen punk meer is.
Ole, weer eens echt uitlegquote:Op woensdag 13 september 2006 20:24 schreef DaisyDuke het volgende:
Geen Costello en U2 vandaag. Dus:
Blink 182 8 (-3) Geintje zeker?
Elvis Costello 46
Frank Zappa 41 (+1) Door niemand werd jazz, de avant-gardistische traditie, humor en intellectualisme zo briljant gecombineerd als door Zappa.
Golden Earring 21
James Brown 32 (+2) Fenomenale stageact. Een inspiratiebron voor zo'n beetje alle zwarte artiesten na hem. Ook op sociaal-politiek gebied van groot belang. The Godfather of Soul is absoluut HoF-waardig.
Janis Joplin 23
Jeff Buckley 56
Kraftwerk 13 (+3) Ik blijf ze steunen. Verdienen tussen al dat rockgeweld een plek in de HoF.
Manic Street Preachers 38
Oasis 28 (-2) Omdat ze alles deden (wat erg, ik spreek onbewust al in de o.v.t.) wat al lang daarvoor beter was gedaan. Hup, de neusjes op de spiegel en bekkies dicht!
The Doors 30
The Rolling Stones 39 (-1) Voor het worden van een parodie op een rockband.
Nick Cave & The Bad Seeds 30
U2 39
quote:Op donderdag 14 september 2006 10:03 schreef pfaf het volgende:
Kraftwerk 12 -1 Om DD dwars te zitten.![]()
Mooi dan vindt je Robbie dus ook coolquote:Op donderdag 14 september 2006 10:03 schreef pfaf het volgende:
...iedereen die samenwerkt met Kylie is per definitie cool.
quote:Op donderdag 14 september 2006 10:11 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
En iedereen die met Kylie samenwerkt per definitie cool?
.... 2 woorden: Jason Donovan.
[afbeelding]
Pfaf, toch...
Type ik in het Arabisch?quote:Op donderdag 14 september 2006 10:12 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Mooi dan vindt je Robbie dus ook cool![]()
Ga je eens heeeeeel hard schamenquote:Op donderdag 14 september 2006 11:18 schreef BlaineDeMono het volgende:
Dinosaur jr 30 -3 Oprotten, ik ken ze niet, maar mensen die U2 bagger vinden mag ik niet, dus om
die knakker dwars te zitten!![]()
Dit werd al eerder geopperd, maar ik vind het wel een goed idee. Het zal ingaan bij het volgende deeltje.quote:Op donderdag 14 september 2006 12:32 schreef _dirkjan_ het volgende:
Op deze manier komt 50% van alle bands in de hall of fame... om de hall of fame ECHT iets te laten betekenen kunnen we miss beter doen dat je pas bij 80 (of zelfs 100) punten in de hall of fame komt?
Ik kan me ook niet voorstellen dat mensen die U2 goed vinden, de geniale herrie van J Mascis en consorten kunnen waarderen.quote:Op donderdag 14 september 2006 12:00 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Ga je eens heeeeeel hard schamen![]()
Klik http://forum.fok.nl/fok/post_reply/812964
Ik vind het een dom idee, sommige bands blijven nu al veel te lang staan, dat zal dan nog langer zijn.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:01 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Dit werd al eerder geopperd, maar ik vind het wel een goed idee. Het zal ingaan bij het volgende deeltje.
Ik zal wel eens wat downloaden dan van dat stel pikkenlikkers!quote:Op donderdag 14 september 2006 16:04 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet voorstellen dat mensen die U2 goed vinden, de geniale herrie van J Mascis en consorten kunnen waarderen.
Als straks blijkt dat bepaalde bands na een half jaar of zo nog op een status quo staan (ik bedoel niet de band zelf!), dan zou je misschien een tussencategorie kunnen creeeren waar ze geparkeerd worden. Een soort Vagevuur ?quote:Op donderdag 14 september 2006 16:28 schreef placebeau het volgende:
[..]
Ik vind het een dom idee, sommige bands blijven nu al veel te lang staan, dat zal dan nog langer zijn.
Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:28 schreef placebeau het volgende:
[..]
Ik vind het een dom idee, sommige bands blijven nu al veel te lang staan, dat zal dan nog langer zijn.
En, als je een beetje nadenkt, krijg kje niet minder bands in de hall of fame, alle bands die er in dit systeem naartoe zouden gaan, gaan er met 80 ook naar toe, alleen trager.
Ik had daar niet over gedacht, en daar kun je alleen maar eens mee zijn, omdat het gewoon klopt.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:22 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn.
Uh, waarom niet.. Oh omdat U2 natuurlijk niet geniaal isquote:Op donderdag 14 september 2006 16:04 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet voorstellen dat mensen die U2 goed vinden, de geniale herrie van J Mascis en consorten kunnen waarderen.
Ja&, ik vind de regel dat je geen twee dagen na elkaar op dezelfde mag stemmen dwaas, ik verander op een dag niet van mening.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:41 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Ik had daar niet over gedacht, en daar kun je alleen maar eens mee zijn, omdat het gewoon klopt.
Hebben jullie in de overige 4 posts van deze thread nog suggesties?
het klopt niet dat er nog steeds evenveel bands naar de HOF gaan... als je er 90 van maakt bijv gaan er voor elke nieuwe HOF-band 2 bands naar de hall of shame.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:41 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Ik had daar niet over gedacht, en daar kun je alleen maar eens mee zijn, omdat het gewoon klopt.
Hebben jullie in de overige 4 posts van deze thread nog suggesties?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |