Ja ik weet het, het is misschien fout, maar Oasis haat ik dan ook weer niet in die mate om ze gelijk maarquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:10 schreef Grobbel het volgende:
Dus, BlaineDeMono, je trekt dus meer punten af bij bandjes die je niet kent dan bij een "schijtbandje"?
Iedereen mag natuurlijk zijn mening hebben, maar je weet wel dat het hier om een live-album gaat? Niet echt representatief om een mening op te baseren. Ik vind ze live namelijk ook niet heel sterk. Overigens zijn Morning Glory, Be Here Now en Don't Believe The Truth in mijn ogen topplaten, en ken ik geen cd van Blur die dit niveau benadert. Maar ook hierbij gaat het om smaak, niet iedereen zal het hiermee eens zijn.quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:40 schreef wallofdolls het volgende:
Oasis 34 -1 Het album familiar to millions zuigt ook al zo.
Daar ben ik me van bewust. Ik had het accent beter op de "ook" moeten leggen. Ik heb op de eerste en de laatste na alle albums en daar waar ik hiervoor mn kritiek op het studiowerk spuide voeg ik er nu aan toe dat tevens live de muziek niet om uit te houden is. Dat vind ik zelfs merkwaardig want een kenmerk van rock 'n roll bands is juist dat ze live een geinspireerde kick my ass show kunnen neerzetten. En als er 1 band is die zich zo hard mogelijk voordoet een rock n roll band te zijn...quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:58 schreef Hurricane_87 het volgende:
[..]
Iedereen mag natuurlijk zijn mening hebben, maar je weet wel dat het hier om een live-album gaat? Niet echt representatief om een mening op te baseren. Ik vind ze live namelijk ook niet heel sterk. Overigens zijn Morning Glory, Be Here Now en Don't Believe The Truth in mijn ogen topplaten, en ken ik geen cd van Blur die dit niveau benadert. Maar ook hierbij gaat het om smaak, niet iedereen zal het hiermee eens zijn.![]()
Voor iemand die het zo vaak met mij oneens is, heb je best smaak weet je dat?quote:Op woensdag 13 september 2006 08:56 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Oh ja en Blur is geslaagd. Ik vind t nog steeds niet briljant, maar Parklife mag er wat mij betreft gewoon wezen. Goed album.
Je baseert je mening dus op 1 nummer...quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:59 schreef methodmich het volgende:
* methodmich doet een oerschreeuw naar thijs van dik tien minuten.
Bandje oprichten?
Sorry mich, ben net naar de kapper geweest.quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:59 schreef methodmich het volgende:
* methodmich doet een oerschreeuw naar thijs van dik tien minuten.
Bandje oprichten?
Als je U2 alleen beoordeelt op de laatste 10 jaar, kan ik het me jammergenoeg wel indenken....quote:Op woensdag 13 september 2006 13:35 schreef Megalomaniac het volgende:
Hoe kun je iemand serieus nemen die Blink182 "Meesterlijk" vindt en U2 "Saaier"?
Ik doel eigenlijk meer op Blink182-meesterlijk.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:38 schreef cafca het volgende:
[..]
Als je U2 alleen beoordeelt op de laatste 10 jaar, kan ik het me jammergenoeg wel indenken....
Het "meesterlijke" aan Blink182 heb ik ook nog niet kunnen ontdekken, maar ik ben dan ook een muzikale nitwit......
Is 'saai' het nieuwe codewoord voor 'jouw smaak vind ik maar kut' of zo?quote:Op woensdag 13 september 2006 14:04 schreef Desensitized het volgende:
Mag ik een andere smaak hebben?
Ik merk alleen wel dat er hier heel veel mensen zitten die van saaie muziek houden. Enige niet saaie bands in de lijst zijn Blink 182 en The Who. De rest is van die uitgerangeerde saaie bagger. Te veel gehypet door de media en de rest van Nederland. U2 moet je zogenaamd mooi vinden, nou ikke niet.
quote:Op woensdag 13 september 2006 14:04 schreef Desensitized het volgende:
Mag ik een andere smaak hebben?
Ik merk alleen wel dat er hier heel veel mensen zitten die van saaie muziek houden. Enige niet saaie bands in de lijst zijn Blink 182 en The Who. De rest is van die uitgerangeerde saaie bagger. Te veel gehypet door de media en de rest van Nederland. U2 moet je zogenaamd mooi vinden, nou ikke niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |