Typfoutje.quote:Op maandag 4 september 2006 14:13 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Janis Joplin op 26, als mijn wiskunde klopt...
Toen ik m er in stopte wist ik eigenlijk al dat ze op de 3 bekendste nummers beoordeeld gingen wordenquote:Op zondag 3 september 2006 23:08 schreef Dandelion het volgende:
Golden Earring 27 -3 deze zijn voor het goreclipje bij When a lady smiles, punten aftrek voor radarlove volgt nog.
Ah jij hebt het hele oeuvre van TOOL beluisterd om tot je oordeel te komen? Los daarvan, punten aftrek vooor de rest van hun gejengel volgt nogquote:Op maandag 4 september 2006 17:15 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Toen ik m er in stopte wist ik eigenlijk al dat ze op de 3 bekendste nummers beoordeeld gingen worden![]()
Mja tis beter te doen dan een album van Golden Earring, dat is zo...quote:Op maandag 4 september 2006 19:33 schreef wallofdolls het volgende:
Dat oeuvre is natuurlijk onoverkomlijk groot. 5 albums waarvan er 4 matig zijn en 1 wel aardig met pieken tot goed is geen kruistocht op een mensenleven
quote:Op maandag 4 september 2006 19:46 schreef wallofdolls het volgende:
Laten we het er in ieder geval maar op houden dat het beter te doen is dan het hele oeuvre van Golden Earring.
Wilco en Neil Young saven en Queen en U2 killen??quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:10 schreef methodmich het volgende:
Gisteren niet meegedaan, dus ik mag iedereen!
Deep Purple 13
Dire Straits 7 KILL -1
Golden Earring 26
Janis Joplin 28
Kraftwerk 27
Neil Young 46 SAVE +2
Oasis 32 SAVE +1
Prince 47
Queen 3 KILL -3
Tool 23
The Rolling Stones 37
The Who 38
U2 11 KILL -2
Wilco 50 SAVE +3
Wie maakt Queen nu eindelijk af?
Zou ik ook zeggen als ik alleen de Top 40 kende hoor!quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:16 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Wilco en Neil Young saven en Queen en U2 killen??OMG
Heeft het dat ooit gehad dan? Volgens mij is het vanaf het begin af aan al een ordinaire populariteitspoll geweest, en dat is wat mij betreft ook prima - voor "verantwoorde" lijstjes kun je de Rolling Stone of NME openslaan of zo. Dat Queen er nu is uitgevolgen heeft in elk geval nul effect op de geloofwaardigheid ervan, wat mij betreft.quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:56 schreef Plengel het volgende:
Ghe, en in een keer verliest heel dit topic zijn geloofwaardigheid
welke band is volgens jij wel objectief te be-oordelen en waarop dan volgens jou?quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:11 schreef wallofdolls het volgende:
Er rust een taboe op mainstream bands en ik mis de clue?
edit:
Porcupine Tree, come on, get a grip on reality... Is dat een serieus objectief te beoordelen band? Doe dan Rainbow, volgens mij is dat nog minder neutraal
Nou ja, van Porcupine Tree ken ik helemaal niks en ik ga er ook niet een crash course in nemen puur voor dit topic, dus ik weet van mezelf al dat ik ze volledig links zal laten liggen in mijn stemgedrag - en ik vraag me af of ik daarmee wel de enige ben.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:53 schreef MarsX het volgende:
[..]
welke band is volgens jij wel objectief te be-oordelen en waarop dan volgens jou?
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:43 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Binnen de brede noemer van de jazzmuziek zijn nog heel wat grote namen (Louis Armstrong, John Coltrane, Charles Mingus, Duke Ellington, Ella Fitzgerald, Billie Holiday, Glenn Miller, Charlie Parker, Dave Brubeck, Benny Goodman etc), en verder heb je nog figuren als Michael Jackson, Nick Drake, Frank Sinatra, Elvis Presley, Madonna, Simon & Garfunkel, Stevie Wonder, en bands als Nirvana, the Kinks, Roxy Music, Beach Boys, Fleetwood Mac, Pearl Jam etc waar de meeste mensen waarschijnlijk wel een mening over zullen hebben - of dit nu positief of negatief is.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:56 schreef wallofdolls het volgende:
Kunnen we nog wel n hele lijst aan tips aan toevoegen:
Overbekend: Bryan Adams, Aerosmith, Beegees, Bon Jovi, James Brown, Counting Crows, The Doors, Golden Earring, Live, K's Choice, Gary Moore, Offspring, The Police, Santana, Soundgarden, Bruce Springsteen, Toto, The Who, Neil Young
Wat minder bekend: Ryan Adams, Iggy and The Stooges, Cream, The Cure, Joni Mitchell, Smashing Pumpkins, Bob Seger, The (Small) Faces (Rod Stewart) Talking Heads, Yes
nog minder bekend (maar voor mij allemaal hall of fame): Alice in Chains, Jeff Buckley, The Velvet Undergorund, Grand Funk Railroad, Joy Division, King Crimson, Jon Spencer, Zappa, Beefheart,
om maar wat te noemen
Ik denk dat het wel meevalt met het kennen van deze band.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:08 schreef Grobbel het volgende:
Nou ja, van Porcupine Tree ken ik helemaal niks en ik ga er ook niet een crash course in nemen puur voor dit topic, dus ik weet van mezelf al dat ik ze volledig links zal laten liggen in mijn stemgedrag - en ik vraag me af of ik daarmee wel de enige ben.
Wat andere suggesties betreft:
[..]
Alsof een sampletje of 5 een band eer aan kan doen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:25 schreef MarsX het volgende:
Ik denk dat het wel meevalt met het kennen van deze band.
En ik denk ook dat sommige mensen al (eerder genoemde) bands hebben links laten liggen, en ik denk ook dat er genoeg mensen zijn die even de moeite nemen om via last.fm een sammepltje of 5 van een band te beluisteren.
Wesley Willis heeft 60 albums uitgebracht in zijn carrière, dus dat zegt helemaal niks.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:25 schreef MarsX het volgende:
(overgens heeft porcupine tree 13 albums uitgebracht dus het is niet een heel vaag klein bandje)
kut voor je, zo net te laatquote:Op woensdag 6 september 2006 08:54 schreef Megalomaniac het volgende:
Deep Purple 13
Dire Straits 6
Golden Earring 23
Janis Joplin 29
Kraftwerk 25
Neil Young 45 -2
Oasis 34
Porcupine Tree 27 -3
Prince 47 +2
Tool 27
The Rolling Stones 38
The Who 42 +1
U2 16 +3
Wilco 48 -1
quote:Op woensdag 6 september 2006 08:55 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
kut voor je, zo net te laat![]()
Puur toeval.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:54 schreef methodmich het volgende:
Oeh leuk, boze Queen-fans komen ineens meespelen en gaan massaal Wilco minpunten geven?
quote:Op woensdag 6 september 2006 17:52 schreef Gatenkaas het volgende:
Deep Purple 13 KILL -3 Om te janken, vind ik
Golden Earring 25 KILL -1 Overrated
Janis Joplin 25
Kraftwerk 19 SAVE +3 Verschikkelijk goed en baanbrekend
Manic Street Preachers 28 KILL -2 Nooit van kunnen genieten
Neil Young 46
Oasis 38
Porcupine Tree 26
Prince 48
Tool 25
The Rolling Stones 40 SAVE +1 --> klassieke knapen
The Who 43
U2 39 SAVE +2 Goed
Wilco 37
Excuus.quote:Op donderdag 7 september 2006 01:14 schreef Dandelion het volgende:
ey hier gaat iets mis... 2x -2 in de post van Daisy Duke?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |