Maar dan komen we bij het volgende punt. Ik vind WIlco, net als dEUS, wel goed, stukken beter zelfs, maar of het wat in dee HoF te zoeken heeft. Wat mij betreft niks. Hall of Shame is het weer te goed voor. Ik zal m in evenwicht houdenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:06 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Maar goed, zit ik net te lobbyen om het vooral bij het bekendere spul te houden in dit toernooi, zaag jij de poten onder m'n stoelen weg door Wilco erin te gooien.
En ja, Wilco is een prima band - maar het is toch veel leuker om artiesten te nemen waarbij iedereen een uitgesproken mening heeft? Dat Wilco het wel tot de HoF zal schoppen betwijfel ik niet, maar dat zal voor een deel ook komen door onbekendheid bij anderen.
Dan wordt ie tenminste niet zo snel over het hoofd gezien bij het geven van negatieve punten in een toernooi als deze, vermoed ik.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:52 schreef wallofdolls het volgende:
Waarom wordt Tool altijd als TOOL geschreven?![]()
.
Om dat je het nu eenmaal zo schrijft. dEUS schreef je ook als dEUS en als Deus....quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:52 schreef wallofdolls het volgende:
Waarom wordt Tool altijd als TOOL geschreven?![]()
.
Dat van die belgen is waar natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:36 schreef wallofdolls het volgende:
uhuh![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
en dEUS, dat moet je niet onderschatten he, zijn Belgen. Dr hoeft maar iets met de Caps Lock knop te gebeuren....
Prima, alt.country, americana, whatever, het punt moge duidelijk zijn: geneuzelquote:Op zaterdag 2 september 2006 12:21 schreef methodmich het volgende:
Wilco heeft welgeteld twee albums gemaakt die je americana zou kunnen noemen.
Meerdere keren en open-minded luisteren is niet verboden hequote:Op zaterdag 2 september 2006 12:22 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Prima, alt.country, americana, whatever, het punt moge duidelijk zijn: geneuzel
klopt, en dat kan ik bij menig band ook wel. Maar niet bij wilco.quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:57 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Meerdere keren en open-minded luisteren is niet verboden he.
Geneuzel is het argument van mensen die hun oren niet open doen als ze rustige muziek horen![]()
Je vergeet 41 te maken bij Wilco!!!quote:Op zondag 3 september 2006 16:19 schreef placebeau het volgende:
Oasis, radiohead, tool en van halen kan ik niets maken
Deep Purple 12 -2
Dire Straits 7
Janis Joplin 32 + 3 Heldin! Ik ken geen vrouw met een krachtiger stem sie toch ook zo lief kan klinken als in leaving on a jetplane.
Kraftwerk 24
Neil Young 41
Oasis 33
Prince 47
Queen 11 -1
TOOL 27
The Rolling Stones 33 +1
The Who 30
U2 - 18 -3
Van Halen 3
Wilco 39 +2
Zie ook hierboven, placebeau was vergeten om er 2 punten bij te tellen.quote:Op zondag 3 september 2006 18:22 schreef wallofdolls het volgende:
Gooi ik er maar weer eens een oud rockcliche in, een van mijn favoriete classic rockbands: Golden Earring. Al geef ik ze niet veel kans.
Deep Purple 12
Dire Straits 7
Golden Earring 30
Janis Joplin 32
Kraftwerk 22
Neil Young 41
Oasis 33
Prince 46
Queen 13
TOOL 26 -1
The Rolling Stones 34
The Who 34
U2 - 18
Wilco 39 --> 41
Janis Joplin op 26, als mijn wiskunde klopt...quote:Op maandag 4 september 2006 14:00 schreef Gatenkaas het volgende:
Deep Purple 15 SAVE +3
Dire Straits 10 SAVE +2
Golden Earring 25
Janis Joplin 22 KILL -3
Kraftwerk 25 KILL -1
Neil Young 40
Oasis 32
Prince 46
Queen 7
TOOL 34 KILL -3
The Rolling Stones 32
U2 17