Tering... Ik heb er echt series uit moeten halen die ik graag had terug gezien.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:56 schreef Mike het volgende:
Na de nominatieronde nu eerst een soort van voorronde om uit de 195 deelnemers te komen tot een mooi aantal van 64 deelnemers.
Hieronder zie je 8 poules met tv-series. Geef van elke poule aan welke 8 series jouw favoriete series zijn. Dat kun je doen door je favorieten vet te maken of makkelijker, door de series die niet tot je 8 favorieten behoren te verwijderen.
Poule 1
24
A-Team
Buck Rogers
Dallas
Sopranos
X-Files
Pleidooi
Star Trek: Enterprise
Poule 2
4400
Buffy the Vampireslayer
Dark Angel
South Park
Young Ones
Lost
Shield
Star Trek: The Next Generation
Poule 3
Baantjer
Carnivale
Dead Like Me
Twilight Zone
Dukes of Hazzard
Simpsons
Star Trek: Voyager
West Wing
Poule 4
Babylon 5
Dead Zone
Farscape
Las Vegas
Twin Peaks
Nikita
Pretender
Will & Grace
Poule 5
Cheers
Happy Days
Law & Order
CSI: Las Vegas
Nip/Tuck
Prison Break
Stargate SG1
Wire
Poule 6
Cold Case
Desperate Housewives
Law & Order: Criminal Intent
Outer Limits
Angel
CSI: Miami
NYPD Blue
Without a Trace
Poule 7
Battlestar Galactica (OUD)
Law & Order: Special Victims Unit
Miami Vice
OZ
Star Trek
Everwood
OC
Wonder Years
Poule 8
Alias
Columbo
Hill Street Blues
Murder She Wrote
Perfect Strangers
Star Trek: Deep Space Nine
Familie Knots
Smallville
Ik doe dit even zo, voordat dit in de drukte verloren gaat.quote:
Grappig...dat vond ik ook en ik heb toch allemaal andere series dan jij. Typisch om te zien dat smaken toch weer zo kunnen verschillen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:22 schreef ranja het volgende:
Poule 2![]()
alle goeie in 1 poule....
Avengers
Buffy the Vampireslayer
Dark Angel
Tour of Duty
Allo Allo
Bewitched
Duckman
Lost
Ik zie dat die er een beetje ongelukkig tussenuit is gevallen. Nadat Troel's enorme lijst met steunbetuigingen werd afgekeurd, is er niemand meer die CSI: NY een tweede stem heeft gegeven.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:23 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Ik doe dit even zo, voordat dit in de drukte verloren gaat.
Ja maar ik moest flink snijden... had er geloof ik eerst 12 ofzo waar ik op wilde stemmen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:24 schreef Mike het volgende:
[..]
Grappig...dat vond ik ook en ik heb toch allemaal andere series dan jij. Typisch om te zien dat smaken toch weer zo kunnen verschillen.
Zit er zoveel verschil tussen al die CSI's dan? Kunnen de 3 versies (ofzo) niet als 1 tellen? Valt het op dat ik nooit CSI kijk?quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:27 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik zie dat die er een beetje ongelukkig tussenuit is gevallen. Nadat Troel's enorme lijst met steunbetuigingen werd afgekeurd, is er niemand meer die CSI: NY een tweede stem heeft gegeven.
CSI NY is eigenlijk niet te vergelijken met de andere twee. Vooral qua sfeer is het zeer afwijkend.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:29 schreef ranja het volgende:
[..]
Zit er zoveel verschil tussen al die CSI's dan? Kunnen de 3 versies (ofzo) niet als 1 tellen? Valt het op dat ik nooit CSI kijk?
quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:56 schreef Mike het volgende:
Poule 1
24
A-Team
Knightrider
Married With Children
Nanny
Vrienden voor het Leven
Poule 2
South Park
Tour of Duty
Poule 3
Allstars
News Radio
Simpsons
Poule 4
Poule 5
Poule 6
Fawlty Towers
Scrubs
Futurama
Poule 7
Are You Being Served
Bottom
Poule 8
Poule 1
24
Family Guy
Married With Children
Office (UK)
Sopranos
X-Files
Cosby Show
House MD
Poule 2
4400
Buffy the Vampire Slayer
]South Park
Frasier
How I Met Your Mother
Lost
Shield
Poule 3
Dead Like Me
Grey's Anatomy
SamSam
Allstars
Fresh Prince of Bel-air
News Radio
Simpsons
Poule 4
Absolutely Fabulous
Charmed
Las Vegas
Ally McBeal
Bones
Friends
Six Feet Under
Will & Grace
Poule 5
According to Jim
Saved by the Bell
Spin City
Two and a Half Men
Joey
Nip/Tuck
Prison Break
Poule 6
Desperate Housewives
Fawlty Towers
Scrubs
Angel
Boston Public
Futurama
Mad About You
Poule 7
Cold Feet
Dharma & Greg
Seinfeld
Unhappily Ever After
Are You Being Served
Everwood
Malcolm in the Middle
OC
Poule 8
Alias
Sex and the City
Veronica Mars
Arrested Development
Gilmore Girls
King of Queens
Off Centre
Ik was niet echt handig bezigquote:Op maandag 28 augustus 2006 01:52 schreef -Mo- het volgende:
Je doet je ondertitel eer aan.
Poule 1
A-Team
Buck Rogers
Family Guy
Knightrider
Office (UK)
Red Dwarf
All in the Family
Dr Katz
Poule 2
Avengers
Buffy the Vampireslayer
Mash
Roseanne
Tour of Duty
Young Ones
Duckman
Poule 3
Carnivale
Family Ties
Twilight Zone
Zevensprong
Blackadder
News Radio
West Wing
Poule 4
Absolutely Fabulous
Charmed
Growing Pains
Twin Peaks
Ally McBeal
Friends
Love Boat
Will & Grace
Poule 5
Battlestar Galactica (NIEUW)
Cheers
Law & Order
Spin City
ER
Joey
MacGyver
Stargate SG1
Poule 6
Airwolf
Fawlty Towers
Outer Limits
Scrubs
Futurama
Mad About You
NYPD Blue
Sledgehammer
Poule 7
Alf
Battlestar Galactica (OUD)
Miami Vice
Star Trek
Malcolm in the Middle
Sliders
Wonder Years
Poule 8
Columbo
Dinosaurs
Hill Street Blues
Murder She Wrote
Familie Knots
Gilmore Girls
Quantum Leap
Ik denk dat je in die tijd wel 2 of meer studies had kunnen voltooien.quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:02 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
En dan te bedenken wat ik allemaal had kunnen doen in de tijd die ik heb besteed aan het kijken van deze series![]()
Zoals je ziet is het pas net begonnen. Deze voorronde zal dan ook pas op z'n vroegst morgenavond gesloten worden.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:50 schreef AntonDingeman het volgende:
wanneer sluit de inzending?
Dit is alles dat door de deelnemers is genomineerd.quote:
Ik wil even noteren dat ik hevig teleurgesteld ben in bob.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:59 schreef Mike het volgende:
[..]
Dit is alles dat door de deelnemers is genomineerd.
Inderdaad. Maar ja, poules zijn gewoon op alfabet dus dan kan dat.....alleen jammer dat sommige goeie series niet in ronde 2 zullen komen, maar ja, uiteindelijk moet de winnaar toch iedereen kunnen verslaan...quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:14 schreef Posdnous het volgende:
Aardig verschil in kwaliteit tussen de poules btw.
Ja maar jou favo serie zal toch hoger moeten komen staan dan een bout seriequote:Op maandag 28 augustus 2006 14:19 schreef ranja het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar ja, poules zijn gewoon op alfabet dus dan kan dat.....alleen jammer dat sommige goeie series niet in ronde 2 zullen komen, maar ja, uiteindelijk moet de winnaar toch iedereen kunnen verslaan...
Best leuk, maar wordt een beetje saai na een tijdje. En dat is een sterke poule.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat me heel erg opvalt is dat velen niet op "24" stemmen? Dan vraag ik me af, hebben deze mensen "24" nog nooit gezien of vinden ze er niks aan? Wat ik me overigens niet voor kan stellen...
Meer dan twee afleveringen hoefde ik er niet van te zien.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat me heel erg opvalt is dat velen niet op "24" stemmen? Dan vraag ik me af, hebben deze mensen "24" nog nooit gezien of vinden ze er niks aan? Wat ik me overigens niet voor kan stellen...
ikzelf heb het nog nooit gezien, ben het nog wel van plan overigens...quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hmmmz ieder z'n mening natuurlijk maar 24 saaiquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:22 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Best leuk, maar wordt een beetje saai na een tijdje. En dat is een sterke poule.
ach ik ben wel wat gewendquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:20 schreef outcast_within het volgende:
Ja maar jou favo serie zal toch hoger moeten komen staan dan een bout serie
Saai gaat wat ver maar het wordt wel steeds voorspelbaarder en bovendien lijkt Jack steeds meer een soort Rambo te worden en de rest van cta allemaal nitwits die zichzelf (of de te bewaken informant) bij de eerste de beste gelegenheid overhoop laten schieten of opblazen. Behalvequote:Op maandag 28 augustus 2006 14:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hmmmz ieder z'n mening natuurlijk maar 24 saai![]()
Ten eerste nog nooit gezien.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Net als de vorige keer toen dit tournament gehouden werd en The Simpsons won?quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:11 schreef Patch het volgende:
Is het geen oneerlijke strijd overigens tussen series die maar 20/25 minuten lopen en series die 3 kwartier/uurtje duren per episode?
Ik durf nu al te gokken dat de grote winnaars uiteindelijk series zullen zijn met een langere speelduur...
Ok, dan heb ik niks gezegd...quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:12 schreef Mike het volgende:
[..]
Net als de vorige keer toen dit tournament gehouden werd en The Simpsons won?
Ik zou niet weten waarom.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:11 schreef Patch het volgende:
Ik durf nu al te gokken dat de grote winnaars uiteindelijk series zullen zijn met een langere speelduur...
Waarom zou dat dan geen serie zijn?quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:48 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom.
Je kunt je alleen afvragen of Columbo met afleveringen van 90 minuten nog wel een serie is...
Ik dacht gewoon even krom na... ik dacht dat bijvoorbeeld de makers van 24 of The X Files meer speelduur tot hun beschikking hebben dan de makers van bijv. Friends of Roseanne... en daardoor dus meer in staat zijn kwaliteit te leveren, maar dat is natuurlijk onzin....quote:
iddquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:52 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik dacht gewoon even krom na... ik dacht dat bijvoorbeeld de makers van 24 of The X Files meer speelduur tot hun beschikking hebben dan de makers van bijv. Friends of Roseanne... en daardoor dus meer in staat zijn kwaliteit te leveren, maar dat is natuurlijk onzin....
iddquote:
quote:
quote:
quote:
Wat is dat met poule 8, mensen? Zulke slechte of onbekende series zitten er toch niet in!quote:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:00 schreef Stranger het volgende:
Verder hoop ik dat er genoeg mensen The Shield en Nip/Tuck hebben gekeken zodat deze geweldige series tenminste tot de eerste ronde doordringen.
Het zijn ook series die in nederland op krakkemikkige zenders op nog krakkemikkigere tijdstippen in verkeerde seizoensvolgorde en zonder enige regelmaat worden of werden uitgezonden.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]sorry, nog nooit gezien
(net als jij zo te zien House MD nooit hebt gezien)
En je hebt in poule 1 9 titels staan.
Dat is nou juist zo leuk aan deze tournaments.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:38 schreef Isabeau het volgende:
Sorry voor het reclame maken in dit topic
quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:38 schreef Isabeau het volgende:
House MD moet je kijkenSinds kort eindelijk op een Nederlandse zender (bar laat vergeleken met de rest van de wereld). SBS6 donderdagavond om 21:30, al 2 afleveringen geweest. Ga je leuk vinden, jij houdt wel van de cynische humor
![]()
Sorry voor het reclame maken in dit topic
Six feet under en 24 zijn gewoon ook echt niet leuk / spannend, en MD house zal wel een nieuwe serie zijn waardoor velen (waaronder ik) hem nog niet kennen...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:50 schreef Hapertje het volgende:
MY GOD!
Het lijkt erop dat DE kwaliteitsserie Six Feet Under nu al gaat sneuvelen! Dit kan toch waar zijn... dat is de mooiste serie ooit gemaakt! Stem op Six Feet Under mensen! Ken je het niet, ga het dan zeker kijken!
Heb je wel 24 wel gezien? Het wordt niet voor niks met vele Emmy's bekroond laatst.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 08:50 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Six feet under en 24 zijn gewoon ook echt niet leuk / spannend, en MD house zal wel een nieuwe serie zijn waardoor velen (waaronder ik) hem nog niet kennen...
Ja, heb het wel eens gezien, maar vond het niet zo leuk dat ik er dagelijks naar kijk... Zap dr zelfs een beetje langs. Smaken verschillen zullen we maar zeggen...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 08:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Heb je wel 24 wel gezien? Het wordt niet voor niks met vele Emmy's bekroond laatst.
Ik vind het ook een beetje raar, die weinig stemmen. Bijna iedereen die ik ken, en ikzelf, is lyrisch over de seriequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 08:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Heb je wel 24 wel gezien? Het wordt niet voor niks met vele Emmy's bekroond laatst.
Je doet net alsof niemand er op stemt. Als ik het zo bekijk komt 24 zeker in de top 10!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:03 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik vind het ook een beetje raar, die weinig stemmen. Bijna iedereen die ik ken, en ikzelf, is lyrisch over de serie
Florisquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat is dat met poule 8, mensen? Zulke slechte of onbekende series zitten er toch niet in!
Ik mis 1 van mijn grote favorieten: McLeod's Daughters... Maar daarvoor zal ik wel in de voorronde moeten hebben aangeven dat die ook een optie/keuze mocht zijn.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:56 schreef Mike het volgende:
[..]
Poule 1
Golden Girls
Knightrider
X-Files
Beverly Hills 90210
Cosby Show
Nanny
Star Trek: Enterprise![]()
Vrienden voor het Leven
Poule 2
Mash
Roseanne
Young Ones
Allo Allo![]()
Frasier
Lost
Star Trek: The Next Generation![]()
Poule 3
Baantjer
Grey's Anatomy
SamSam
Zevensprong![]()
Allstars
Blackadder
Fresh Prince of Bel-air![]()
Star Trek: Voyager![]()
Poule 4
Absolutely Fabulous![]()
Las Vegas
Matlock
Oppassen
Ally McBeal![]()
Bones
Friends![]()
![]()
Love Boat![]()
Pretender
Poule 5
Cheers![]()
Happy Days![]()
Law & Order
Saved by the Bell
CSI: Las Vegas![]()
![]()
ER![]()
![]()
![]()
Full House![]()
Joey![]()
MacGyver
Poule 6
Airwolf![]()
Cold Case
Chicago Hope
Law & Order: Criminal Intent
Melrose Place![]()
CSI: Miami![]()
![]()
NYPD Blue
Poule 7
Highlander
Miami Vice
Seinfeld
Star Trek![]()
Bottom
Kees & Co
Poule 8
Columbo
Dinosaurs
Law & Order: Trial By Jury
Murder She Wrote![]()
Perfect Strangers![]()
Familie Knots
Man About The House
Hoe durf je Six Feet Under zo onder te waarderen? *SLAP IN YOUR FACE*quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 08:50 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Six feet under en 24 zijn gewoon ook echt niet leuk / spannend, en MD house zal wel een nieuwe serie zijn waardoor velen (waaronder ik) hem nog niet kennen...
Amen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:47 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Hoe durf je Six Feet Under zo onder te waarderen? *SLAP IN YOUR FACE*
Enne, die Beau in je avatar... die is niet leuk/spannend![]()
quote:Poule 1
24
Married With Children
X-Files
Fort Alpha
Vrienden voor het Leven
Poule 2
4400
Young Ones
Allo Allo
Poule 3
SamSam
Blackadder
Dukes of Hazzard
Poule 4
Ally McBeal
Friends
Will & Grace
Poule 5
According to Jim
Joey
Prison Break
Poule 6
Cold Case
Fawlty Towers
Without a Trace
Poule 7
Alf
Seinfeld
Are You Being Served
Thin Blue Line
Poule 8
Columbo
Vrees het ook. Staat met The X Files en 24 bovenaan bij mij. Denk toch dat laatste twee series meer kans hebben.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:20 schreef cwk het volgende:
The Shield komt zeker hoog op mijn lijstje. Hoewel ik bang ben dat ie tegen een aantal klassiekers zeker niet op kan.
Misschien is er wel een reden dat die series het bekendst zijnquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zoals gebruikelijk blijven na zo'n poule-ronde niet de besten, maar gewoon de bekendsten over.
Er is wel een verschil tussen populair omdat men het goed vindt en "Oh, dat heb ik al vaak gezien omdat mijn TV op dat uur toevallig opstaat, maar eigenlijk kijk ik dan maar half omdat ik het ook maar troep vind, maar ach.... het staat tussen een hoop dingen die ik niet eens ken, dus ik zal het maar vet maken."quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:17 schreef cwk het volgende:
T gaat dan ook om de populairste, en niet om de beste.
En zelfs zo'n regel houdt mensen niet tegen. Als je favoriete serie tegen een onbekende serie uitkomt, dan zal je toch nog steeds op je eigen serie stemmen, ook al mag het niet volgens de regels.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:01 schreef Mike het volgende:
Er is geen enkele manier om series die WEL goed zijn maar NIET bekend zijn ver in het tournament te krijgen. Ja, als je de regel instelt dat je alleen mag stemmen als je van 1 paar series allebei de kandidaten kent, maar dan krijg je geen goeie afspiegeling van Fok en zal het aantal deelnemers per ronde afnemen. Je kunt dan zelfs een finale krijgen waarin maar 2 mensen kunnen stemmen.
Zoals?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ach, ik heb er geen probleem mee dat mijn (onbekende) favorietjes er uit gaan tegen bekendere maar ook nog goede series, dat hoort er bij en is logisch. Maar nu gaan ze er uit tegen dertien in een dozijn rommel, dat vind ik even wat minder.
zoals de paus en GWB de beste mensen ter wereld zijnquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
Misschien is er wel een reden dat die series het bekendst zijn.
Dat kan ik pas zeggen als ik weet welke (in mijn ogen matige) series de volgende ronde gaan halenquote:
Tot ik klaar ben met tellen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:35 schreef Sally het volgende:
Tot wanneer kunnen we stemmen, trouwens?
Ik heb dus net vanmorgen mijn eerdere tvp-post aangepast. Ik hoop dat die nog (goed) meetelt?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:23 schreef Mike het volgende:
Gisteravond om 23.00 uur.
Jahoor...net pas ingevoerd.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik heb dus net vanmorgen mijn eerdere tvp-post aangepast. Ik hoop dat die nog (goed) meetelt?
Het is die van ... Sally - dinsdag 29 augustus 2006 @ 11:16
wat een series hier, allemaal jeugdsentimentquote:
[b]Poule 1
24
A-Team
Office (UK)
Sopranos
X-Files
Cosby Show
Fort Alpha![]()
![]()
Vrienden voor het Leven
Poule 2
Family Matters
Roseanne
South Park
Tour of Duty
Young Ones
Allo Allo
Coupling (UK)
Frasier
Poule 3
21 Jump Street![]()
![]()
Family Ties
SamSam
Allstars
Blackadder
Fresh Prince of Bel-air
News Radio
Simpsons
Poule 4
Growing Pains
Oppassen
Ally McBeal
Friends
JAG
Love Boat
Six Feet Under
Will & Grace
Poule 5
Cheers
Happy Days
Saved by the Bell![]()
![]()
Spin City
Two and a Half Men
ER
Full House (zo erg dat t weer leuk word)
MacGyver
Poule 6
Airwolf
Desperate Housewives
Fawlty Towers![]()
Heartbreak High![]()
![]()
Scrubs![]()
Futurama
Mad About You
NYPD Blue
Poule 7 wat een geweldige poule, al mijn favo´s
Miami Vice
OZ
Seinfeld
Kees & Co
Malcolm in the Middle
OC
Wonder Years![]()
Poule 8
Dinosaurs
Floris
Perfect Strangers
Sex and the City
Boy Meets World
King of Queens
Smallville
Third Rock from the Sun
En Quantum Leap en Hill Street Blues leggen het af tegen Third rock en Boy meets world.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:28 schreef UIO_AMS het volgende:Nog meer van mijn favorieten eruit. Cheers weg.
Nu ja, in ieder geval bedankt voor het tellen Mike.
Cracker krijgt maar 4 stemmen. Maar die kreeg tenminste stemmen. Morse of Frost hadden niet eens een kans.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:31 schreef Dagonet het volgende:
En Quantum Leap en Hill Street Blues leggen het af tegen Third rock en Boy meets world.
we zijn t eensquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:31 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En Quantum Leap en Hill Street Blues leggen het af tegen Third rock en Boy meets world.
Welke?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:32 schreef Isabeau het volgende:
De twee beste series die ik ken (en ik ken een groot deel van de lijst) zijn niet door zo te zien
Poule 1
24
A-Team
Family Guy
Knightrider
Titus
X-Files
Nanny
Star Trek: Enterprise
Poule 2
Buffy the Vampireslayer