Waarom zou dat dan geen serie zijn?quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:48 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom.
Je kunt je alleen afvragen of Columbo met afleveringen van 90 minuten nog wel een serie is...

Ik dacht gewoon even krom na... ik dacht dat bijvoorbeeld de makers van 24 of The X Files meer speelduur tot hun beschikking hebben dan de makers van bijv. Friends of Roseanne... en daardoor dus meer in staat zijn kwaliteit te leveren, maar dat is natuurlijk onzin....quote:

iddquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:52 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik dacht gewoon even krom na... ik dacht dat bijvoorbeeld de makers van 24 of The X Files meer speelduur tot hun beschikking hebben dan de makers van bijv. Friends of Roseanne... en daardoor dus meer in staat zijn kwaliteit te leveren, maar dat is natuurlijk onzin....

iddquote:

quote:
quote:
quote:
Wat is dat met poule 8, mensen? Zulke slechte of onbekende series zitten er toch niet in!quote:

quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:00 schreef Stranger het volgende:
Verder hoop ik dat er genoeg mensen The Shield en Nip/Tuck hebben gekeken zodat deze geweldige series tenminste tot de eerste ronde doordringen.

Het zijn ook series die in nederland op krakkemikkige zenders op nog krakkemikkigere tijdstippen in verkeerde seizoensvolgorde en zonder enige regelmaat worden of werden uitgezonden.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]sorry, nog nooit gezien
(net als jij zo te zien House MD nooit hebt gezien)
En je hebt in poule 1 9 titels staan.

Dat is nou juist zo leuk aan deze tournaments.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:38 schreef Isabeau het volgende:
Sorry voor het reclame maken in dit topic

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |