Ik denk dat je in die tijd wel 2 of meer studies had kunnen voltooien.quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:02 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
En dan te bedenken wat ik allemaal had kunnen doen in de tijd die ik heb besteed aan het kijken van deze series![]()
Zoals je ziet is het pas net begonnen. Deze voorronde zal dan ook pas op z'n vroegst morgenavond gesloten worden.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:50 schreef AntonDingeman het volgende:
wanneer sluit de inzending?
Dit is alles dat door de deelnemers is genomineerd.quote:
Ik wil even noteren dat ik hevig teleurgesteld ben in bob.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:59 schreef Mike het volgende:
[..]
Dit is alles dat door de deelnemers is genomineerd.
Inderdaad. Maar ja, poules zijn gewoon op alfabet dus dan kan dat.....alleen jammer dat sommige goeie series niet in ronde 2 zullen komen, maar ja, uiteindelijk moet de winnaar toch iedereen kunnen verslaan...quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:14 schreef Posdnous het volgende:
Aardig verschil in kwaliteit tussen de poules btw.
Ja maar jou favo serie zal toch hoger moeten komen staan dan een bout seriequote:Op maandag 28 augustus 2006 14:19 schreef ranja het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar ja, poules zijn gewoon op alfabet dus dan kan dat.....alleen jammer dat sommige goeie series niet in ronde 2 zullen komen, maar ja, uiteindelijk moet de winnaar toch iedereen kunnen verslaan...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |