quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat me heel erg opvalt is dat velen niet op "24" stemmen? Dan vraag ik me af, hebben deze mensen "24" nog nooit gezien of vinden ze er niks aan? Wat ik me overigens niet voor kan stellen...
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:38 schreef Isabeau het volgende:
House MD moet je kijkenSinds kort eindelijk op een Nederlandse zender (bar laat vergeleken met de rest van de wereld). SBS6 donderdagavond om 21:30, al 2 afleveringen geweest. Ga je leuk vinden, jij houdt wel van de cynische humor
![]()
Sorry voor het reclame maken in dit topic
Six feet under en 24 zijn gewoon ook echt niet leuk / spannend, en MD house zal wel een nieuwe serie zijn waardoor velen (waaronder ik) hem nog niet kennen...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:50 schreef Hapertje het volgende:
MY GOD!
Het lijkt erop dat DE kwaliteitsserie Six Feet Under nu al gaat sneuvelen! Dit kan toch waar zijn... dat is de mooiste serie ooit gemaakt! Stem op Six Feet Under mensen! Ken je het niet, ga het dan zeker kijken!
Heb je wel 24 wel gezien? Het wordt niet voor niks met vele Emmy's bekroond laatst.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 08:50 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Six feet under en 24 zijn gewoon ook echt niet leuk / spannend, en MD house zal wel een nieuwe serie zijn waardoor velen (waaronder ik) hem nog niet kennen...
Ja, heb het wel eens gezien, maar vond het niet zo leuk dat ik er dagelijks naar kijk... Zap dr zelfs een beetje langs. Smaken verschillen zullen we maar zeggen...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 08:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Heb je wel 24 wel gezien? Het wordt niet voor niks met vele Emmy's bekroond laatst.
Ik vind het ook een beetje raar, die weinig stemmen. Bijna iedereen die ik ken, en ikzelf, is lyrisch over de seriequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 08:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Heb je wel 24 wel gezien? Het wordt niet voor niks met vele Emmy's bekroond laatst.
Je doet net alsof niemand er op stemt. Als ik het zo bekijk komt 24 zeker in de top 10!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:03 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik vind het ook een beetje raar, die weinig stemmen. Bijna iedereen die ik ken, en ikzelf, is lyrisch over de serie
Florisquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat is dat met poule 8, mensen? Zulke slechte of onbekende series zitten er toch niet in!
Ik mis 1 van mijn grote favorieten: McLeod's Daughters... Maar daarvoor zal ik wel in de voorronde moeten hebben aangeven dat die ook een optie/keuze mocht zijn.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:56 schreef Mike het volgende:
[..]
Poule 1
Golden Girls
Knightrider
X-Files
Beverly Hills 90210
Cosby Show
Nanny
Star Trek: Enterprise![]()
Vrienden voor het Leven
Poule 2
Mash
Roseanne
Young Ones
Allo Allo![]()
Frasier
Lost
Star Trek: The Next Generation![]()
Poule 3
Baantjer
Grey's Anatomy
SamSam
Zevensprong![]()
Allstars
Blackadder
Fresh Prince of Bel-air![]()
Star Trek: Voyager![]()
Poule 4
Absolutely Fabulous![]()
Las Vegas
Matlock
Oppassen
Ally McBeal![]()
Bones
Friends![]()
![]()
Love Boat![]()
Pretender
Poule 5
Cheers![]()
Happy Days![]()
Law & Order
Saved by the Bell
CSI: Las Vegas![]()
![]()
ER![]()
![]()
![]()
Full House![]()
Joey![]()
MacGyver
Poule 6
Airwolf![]()
Cold Case
Chicago Hope
Law & Order: Criminal Intent
Melrose Place![]()
CSI: Miami![]()
![]()
NYPD Blue
Poule 7
Highlander
Law & Order: Special Victims Unit
Miami Vice
Seinfeld
Star Trek![]()
Bottom
Kees & Co
Poule 8
Columbo
Dinosaurs
Law & Order: Trial By Jury
Murder She Wrote![]()
Perfect Strangers![]()
Star Trek: Deep Space Nine
Familie Knots
Man About The House
Hoe durf je Six Feet Under zo onder te waarderen? *SLAP IN YOUR FACE*quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 08:50 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Six feet under en 24 zijn gewoon ook echt niet leuk / spannend, en MD house zal wel een nieuwe serie zijn waardoor velen (waaronder ik) hem nog niet kennen...
Amen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:47 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Hoe durf je Six Feet Under zo onder te waarderen? *SLAP IN YOUR FACE*
Enne, die Beau in je avatar... die is niet leuk/spannend![]()
quote:Poule 1
24
Married With Children
X-Files
Fort Alpha
Vrienden voor het Leven
Poule 2
4400
Young Ones
Allo Allo
Poule 3
SamSam
Blackadder
Dukes of Hazzard
Poule 4
Ally McBeal
Friends
Will & Grace
Poule 5
According to Jim
CSI: Las Vegas
Joey
Prison Break
Poule 6
Cold Case
Fawlty Towers
CSI: Miami
Without a Trace
Poule 7
Alf
Seinfeld
Are You Being Served
Thin Blue Line
Poule 8
Columbo
Vrees het ook. Staat met The X Files en 24 bovenaan bij mij. Denk toch dat laatste twee series meer kans hebben.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:20 schreef cwk het volgende:
The Shield komt zeker hoog op mijn lijstje. Hoewel ik bang ben dat ie tegen een aantal klassiekers zeker niet op kan.
Misschien is er wel een reden dat die series het bekendst zijnquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zoals gebruikelijk blijven na zo'n poule-ronde niet de besten, maar gewoon de bekendsten over.
Er is wel een verschil tussen populair omdat men het goed vindt en "Oh, dat heb ik al vaak gezien omdat mijn TV op dat uur toevallig opstaat, maar eigenlijk kijk ik dan maar half omdat ik het ook maar troep vind, maar ach.... het staat tussen een hoop dingen die ik niet eens ken, dus ik zal het maar vet maken."quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:17 schreef cwk het volgende:
T gaat dan ook om de populairste, en niet om de beste.
En zelfs zo'n regel houdt mensen niet tegen. Als je favoriete serie tegen een onbekende serie uitkomt, dan zal je toch nog steeds op je eigen serie stemmen, ook al mag het niet volgens de regels.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:01 schreef Mike het volgende:
Er is geen enkele manier om series die WEL goed zijn maar NIET bekend zijn ver in het tournament te krijgen. Ja, als je de regel instelt dat je alleen mag stemmen als je van 1 paar series allebei de kandidaten kent, maar dan krijg je geen goeie afspiegeling van Fok en zal het aantal deelnemers per ronde afnemen. Je kunt dan zelfs een finale krijgen waarin maar 2 mensen kunnen stemmen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |