geloof mij veel PSV fans ook niet!quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:49 schreef De_Piere het volgende:
Volgens psvzone.nl zal Patrick Kluivert morgen door PSV worden gepresenteerd als vervanger van Jan vennegoor of Hesselink. Als Ajacied gun ik Kluivert het allerbeste maar het valt me zwaar van 'm tegen als ie in Eindhoven gaat spelen. Voor zover ik weet heeft Patrick nog heel veel vrienden onder de Ajax aanhang en die zal hij daar geen plezier mee doen. Ben erg benieuwd hoe ze daar in Amsterdam op gaan reageren. Ik ga er voorlopig vanuit dat het niet waar is want officieel is er nog niks bekend.
Er bestaan ook stadions waar je voetbal kunt kijken, hoor.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:29 schreef Logitik het volgende:
En als het wel zo is: weer een reden om geen voetbal meer te kijken (sinds Talpa kijk ik niet meer)
Precies. Al had ik het liever andersom gezienquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:32 schreef WeebI het volgende:
Stam naar Ajax
Kluivert naar PSV
niet huilen dus.
Ik moet huilen van jouw stomme Real Madrid icoontje.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:32 schreef WeebI het volgende:
Stam naar Ajax
Kluivert naar PSV
niet huilen dus.
Dat je een vrouw bent hoef je niet zo duidelijk te laten merken hoor.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:31 schreef amaranta het volgende:
PSV gaat dan naar de 1e divisie ben ik bang
Jij bent echt heel zielig hequote:Op zondag 27 augustus 2006 16:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik moet huilen van jouw stomme Real Madrid icoontje.
YUK ben je ooit in dat stadion geweest? Stink naar riool.
Nee die blijft liever bij een club die toekomst heeft...quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:30 schreef amaranta het volgende:
Ik krijg haast de neiging om dan spontaan geen PSV supporter meer te zijn als het waar is.
En straks zeker ook Louis van Gaal drbij
YUK
Stam is geen PSVer. Hij is daar niet opgeleid. Kluivert is Ajacied in hart en nieren heeft de hele jeugdopleiding doorlopen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:32 schreef WeebI het volgende:
Stam naar Ajax
Kluivert naar PSV
niet huilen dus.
Breng mij bier vrouwmens!quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
Waarom zou Kluivert geen PSV'er mogen worden? Als hij een contract tekent in Eindhoven zou het de Ajax-supporters sieren als ze hem verwelkomen met applaus als PSV in Amsterdam komt spelen. Maar dat zal wel niet gebeuren, neem ik aan.quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:49 schreef De_Piere het volgende:
Volgens psvzone.nl zal Patrick Kluivert morgen door PSV worden gepresenteerd als vervanger van Jan vennegoor of Hesselink. Als Ajacied gun ik Kluivert het allerbeste maar het valt me zwaar van 'm tegen als ie in Eindhoven gaat spelen. Voor zover ik weet heeft Patrick nog heel veel vrienden onder de Ajax aanhang en die zal hij daar geen plezier mee doen. Ben erg benieuwd hoe ze daar in Amsterdam op gaan reageren. Ik ga er voorlopig vanuit dat het niet waar is want officieel is er nog niks bekend.
Vrouw naar mijn hartquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
En heeft ons nog die cup met de grote oren bezorgd.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:56 schreef De_Piere het volgende:
[..]
Stam is geen PSVer. Hij is daar niet opgeleid. Kluivert is Ajacied in hart en nieren heeft de hele jeugdopleiding doorlopen.
quote:
En sindsdien is het alleen maar bergafwaarts gegaan met hem.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:02 schreef Urquhart het volgende:
[..]
En heeft ons nog die cup met de grote oren bezorgd.
Dat puntertje
Barcelona moet alleen wel uitkijken niet diezelfde kant op te gaan. Want tijdens die Super Cup finale had ik een beetje het idee naar een Real Madrid-versie van Barcelona te kijken, qua beleving en instelling.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:03 schreef Corksterr het volgende:
[..]
![]()
Real is inderdaad om te janken. Luie verwende arrogante miljonairtjes.
Ok, Huntelaar naar Ajax dan.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:56 schreef De_Piere het volgende:
[..]
Stam is geen PSVer. Hij is daar niet opgeleid. Kluivert is Ajacied in hart en nieren heeft de hele jeugdopleiding doorlopen.
Daarom. Kluivert doe het nietquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:02 schreef Urquhart het volgende:
[..]
En heeft ons nog die cup met de grote oren bezorgd.
Dat puntertje
Zit echt wel een verschil in hoor. Kluivert is een ras Ajacied, uit de eigen jeugdopleiding. Stam is gewoon door psv gehaald en heeft er 'maar' 3 seizoenen gespeeld.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:32 schreef WeebI het volgende:
Stam naar Ajax
Kluivert naar PSV
niet huilen dus.
Lekker boeiend. Ooijer en Kieft had ook niemand moeite mee in Ehv, zolang ze maar presteerden. Als Kluivert zijn oude vorm heeft en gaat scoren, loopt iedereen weer weg met hem.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:56 schreef De_Piere het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen, dat als je zo'n mooi succes heb geboekt met Ajax, dat je gewoon bij een andere Nederlandse club kan en wilt gaan voetballen. Maar misschien ben ik iets te sentimenteel voor de voetbalwereldquote:
Kieft heeft met Ajax lang niet zoveel gepresteerd dan Kluivert met Ajax, daarnaast was Ajax Kieft liever kwijt dan rijk, omdat Van Basten aan de deur klopte.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:11 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Ooijer en Kieft had ook niemand moeite mee in Ehv, zolang ze maar presteerden. Als Kluivert zijn oude vorm heeft en gaat scoren, loopt iedereen weer weg met hem.
Vanenburg, Lerby, Arnesen, Haan, Menzo. Kon allemaal vroeger. Zou nu ook moeten kunnen. Al dat gezeur. Bogarde wilden ze ook al niet in Eindhoven. En bij Feyenoord stond de telefoon roodgloeiend toen de naam Kluivert daar gevallen was. Zijn ze daar Johan Cruijff vergeten, die Feyenoord kampioen maakte?quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:11 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Ooijer en Kieft had ook niemand moeite mee in Ehv, zolang ze maar presteerden. Als Kluivert zijn oude vorm heeft en gaat scoren, loopt iedereen weer weg met hem.
In eindhoven hebben ze geen clubgevoel. Daar vindt iedereen het doornormaal als er weer eens een ras Ajacied of feyenoorder wordt gehaald.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:11 schreef LuukBes het volgende:
[..]
FC den Bosch toch??quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:28 schreef LuukBes het volgende:
Ras PSV'er Lucius speelt nu bij Feyenoord omdat ie meer wil spelen. Zo zijn er nog ontelbare voorbeelden te noemen nationaal en internationaal.
Ik denk dat er maar weinig mensen zijn die het bij 1 bedrijf hun hele leven lang uithouden qua werken. Je kijkt altijd verder als je het ergens wel gezien hebt. Club-liefde en trouw is een naieve illusie die bijna uitgestorven is.
Qua opleiding misschien, maar qua aantal aanwezige jaren en trouwe dienst was het de cult-PSV'er die 'nooit ergens anders zou spelen in NL'.quote:
Da's dan mooi klote voor je.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het er gewoon om dat ie ergens komt te spelen en of dat nou Ajax of Psv is, maakt volgens hem denk ik niet veel uit. Feyenoord was niet zo'n slimme keuze geweest, maar Psv is nix mis mee..quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:49 schreef De_Piere het volgende:
ja idd, de Bob P. van Eindhovenquote:
Ras ajaxied of niet, ik denk dat Patrick behoorlijk blij is dat ie weer ergens flink wat speeltijd gaat krijgen na die malaise van de afgelopen jaren. Als je een beetje realistisch bent dan snap je dat het gewoon onzinnig is om te verwachten dat hij uit solidariteit voor de ajaxfans liever blijft verpieteren op de bank bij Valencia. Sterker nog, als echte ajaxied kun je ook blij zijn dat Patrick weer ergens aan de bak komt.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:26 schreef Nashje het volgende:
Dat noem ik een ras Ajacied.
Indeed, een stadion vol Ajacieden die massaal hun ras-eigen Seedorfje gingen uitfluiten een paar jaar geleden (tegen Milan in de CL?), dat was pas respectvol en consequent.quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:03 schreef keeper het volgende:
Ik verheug me nu al op alle psv-supporters die gaan juichen bij doelpunten van Patje, nadat ze hem een x-aantal jaar geleden nog hebben toegezongen als moordenaar.
Ik heb niks tegen Patrick hoor. Als hij naar psv wil moet ie dat doen. Alleen bij psv vinden ze 't allemaal heel normaal om spelers te halen die vroeger bij de concurrent speelde. Bij Ajax of feyenoord gaan ze daar wat bewuster mee om. En anders maken de supporters wel een gebaar. Zul je bij psv niet zien.quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:05 schreef The_Martian het volgende:
[..]
Ras ajaxied of niet, ik denk dat Patrick behoorlijk blij is dat ie weer ergens flink wat speeltijd gaat krijgen na die malaise van de afgelopen jaren. Als je een beetje realistisch bent dan snap je dat het gewoon onzinnig is om te verwachten dat hij uit solidariteit voor de ajaxfans liever blijft verpieteren op de bank bij Valencia. Sterker nog, als echte ajaxied kun je ook blij zijn dat Patrick weer ergens aan de bak komt.
En dit is Koeman z'n eerste fatsoenlijke aankoop, blijkbaar heeft hij toch geleerd van z'n fouten uit z'n Ajax-periode.
Huntelaar heeft z'n hele leven al een voorkeur voor Ajax gehad en is door PSV afgedankt.quote:
Nee, doelman Bals was de eerste die van PSV naar Ajax ging. Spelers die van Ajax naar PSV gaan is veel vaker voorgekomen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:36 schreef The_Martian het volgende:
Had Ajax toendertijd met Peter Hoekstra niet de eerste speler ooit die van PSV naar Ajax ging en vice versa? Jaap Stam was ook niet de minste natuurlijk.
Yup, de club waar ie zijn carriere gaat afsluiten, dat riep al bij zijn vertrek naar PSV destijds.quote:
PSV spelers die gewild zijn bij Ajax en Feyenoord zijn doorgaans veel te duur, dat is de hoofdreden dat er weinig transferverkeer is van Ehv naar die 2. En niet supportersentimenten zoals jij suggereert. PSV verkoopt hun topmateriaal doorgaans aan rijke buitenlandse clubs.quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:17 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen Patrick hoor. Als hij naar psv wil moet ie dat doen. Alleen bij psv vinden ze 't allemaal heel normaal om spelers te halen die vroeger bij de concurrent speelde. Bij Ajax of feyenoord gaan ze daar wat bewuster mee om. En anders maken de supporters wel een gebaar. Zul je bij psv niet zien.
Nee, Farfan is idd knudde met een rietje, daarom was er zoveel belangstelling voorquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:52 schreef DaYwALKuR het volgende:
Ik zou van Bommel niet willen zijn in een Ajax shirt vind hem echt Mr. PSV. Dat gevoel heb ik ook bij Kluivert, maarja bij PSV zijn ze allang blij met een goeie spits
quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:52 schreef DaYwALKuR het volgende:
Ik zou van Bommel niet willen zijn in een Ajax shirt vind hem echt Mr. PSV. Dat gevoel heb ik ook bij Kluivert, maarja bij PSV zijn ze allang blij met een goeie spits
Dus Koeman moet weg.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:07 schreef LuukBes het volgende:
Voor mijn part scoort ie er maar 10, zo lang ie de bal vasthoudt voorin en met passes en assists strooit op de andere spelers doet ie het al gauw goed, want je zag weer hoe belangrijk Vennegoor was vandaag als je geen aanspeelpunt hebt, en alleen maar diepgaande spelers als Kone en Farfan. Te doorzichtig.
Vennegoor voor 7 miljoen verkopen, Kluivert gratis terugkrijgen, PSV boert daarmee gewoon goed, en gaat er als het goed is weer op vooruit. Nu moet het nog uit de verf komen onder leiding van een goeie trainer...
Liefst wel. Heb meteen al gezegd dat Stevens de enige juiste man was op het lijstje, nog voordat Koeman tekende. Maximaal rendement uit de spelers.quote:
Ik snap ook niet waarom de landskampioen een afdankertje van Ajax wil...quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:16 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Liefst wel. Heb meteen al gezegd dat Stevens de enige juiste man was op het lijstje, nog voordat Koeman tekende. Maximaal rendement uit de spelers.
Fout van Westerhof, die een naam wou en naar de verpakking keek i.p.v. naar de inhoud.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:17 schreef JohanDaButcher het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom de landskampioen een afdankertje van Ajax wil...
Ja en plakplaatjes van voetballers bestaan ook. WTF heeft dat met "nog een reden om niet meer te kijken" te maken?quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:30 schreef golfer het volgende:
Er bestaan ook stadions waar je voetbal kunt kijken, hoor.![]()
Dat lag wel FF anders.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:27 schreef JohanDaButcher het volgende:
Trouwens, dat gelul over clubliefde.
Onzer allervoetbal held Johan Cruijff. Bij welke 2 clubs speelde hij ook alweer?
Denk ik ook, ik ben benieuwd.quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:03 schreef popolon het volgende:
Prima aankoop natuurlijk, Kluivert kan echt nog wel voetballen.
Dat gaat 'ie ook laten zien.
En waarom zou dat onzin zijn?quote:
Kluivert is niet in onmin vertrokken bij Ajax.quote:
Tjezisquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Gaat leuk worden met PSV - Feyenoord
Kluivert is een moordernaar
Nou. Hilarisch.quote:
Cruijff die zich weg laat pestenquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:55 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Kluivert is niet in onmin vertrokken bij Ajax.
Cruijff werd door aarsvreter Harmsen destijds weggepest bij Ajax, omdat Harmsen vond dat Cruijff te oud was. Cruijff ging toen naar Feyenoord om het tegendeel te bewijzen. Kan ik meer mee leven dan een eventuele transfer van Kluivert naar psv.
Het is 10 jaar geleden; get over it.quote:
Nee, het is gewoon een even triest mannetje als die andere 2 en geen kloon.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:04 schreef SCH het volgende:
Die jorien is toch niet onze lieve Loekie van vroeger? Of een kloon van Dirk-Kuijt?
Het spel van jouw cluppie was dat vandaag ook weerquote:
Wegpesten is wat te zwaar misschien, maar je snapt de bedoelingquote:
Da's geen argument trouwens maar er is een rechtszaak geweest, de boel is afgehandeld en hoe pijnlijk ook allemaal: dat soort spreekkoren horen niet in voetbalstadions thuis.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het is 10 jaar geleden; get over it.
Volgens mij loopt die synchroon met de transfertermijn en telt slechts of iemand al voor zijn club is uitgekomen in Europees verband.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:11 schreef LuukBes het volgende:
Hoe zit dat met die CL inschrijvingen qua spelers, mag Kluivert nog wel meedoen met een dergelijke late transfer. Niet dat ie bij Valencia al meegespeeld heeft in Europees verband, maar ik dacht dat er ook een uiterste datum van selectie-inschrijvingen was die mee mogen doen in de CL.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:12 schreef patrickt37 het volgende:
En ja, bij Ajax-PSV kan hij van mij op een applaus rekenen.
Maar het zal gezongen gaan wordenquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Da's geen argument trouwens maar er is een rechtszaak geweest, de boel is afgehandeld en hoe pijnlijk ook allemaal: dat soort spreekkoren horen niet in voetbalstadions thuis.
Bij FC Zwolle - A.... laat maarquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Bij Ajax-FC Den Bosch kan hij van mij op applaus rekenen
Toch gun ik het Patrick wel, ook al gaat ie in een PSV shirt spelen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:22 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
Tien uur geweest, geen nieuws nog. Godzijdank.
Patrickquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:24 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Toch gun ik het Patrick wel, ook al gaat ie in een PSV shirt spelen.
Laat hem daar maar weer in vorm komen, om volgend jaar voor ons te spelen.
Ik zou het werkelijk waar niet kunnen bevatten als Kluivert, als icoon van hét team in 1995, z'n clubliefde zo te grabbel gooit.. Want iemand die ZO Ajacied is kan dit niet maken.quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:24 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Toch gun ik het Patrick wel, ook al gaat ie in een PSV shirt spelen.
Laat hem daar maar weer in vorm komen, om volgend jaar voor ons te spelen.
Club liefde werkt twee kanten op.. AJAX had hem meteen moeten polsen!quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:28 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Ik zou het werkelijk waar niet kunnen bevatten als Kluivert, als icoon van hét team in 1995, z'n clubliefde zo te grabbel gooit.. Want iemand die ZO Ajacied is kan dit niet maken.
Voor op de bank? Denk dat ie dat zelf niet eens zou willen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:31 schreef Chadi het volgende:
[..]
Club liefde werkt twee kanten op.. AJAX had hem meteen moeten polsen!
Zo werkt het dus niet in de voetbalwereld.quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:37 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Voor op de bank? Denk dat ie dat zelf niet eens zou willen.
Maar als je zo'n Ajacied bent dan zou je op voorhand al moeten weigeren.
Nee dat is idd zonde, hij kan beter in de vergetelheid raken bij clubs als Newcastle en Valencia.quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:30 schreef pfaf het volgende:
Fantastische voetballer, zou zonde zijn als die bij PSV terecht komt. Aan de andere kant is momenteel bij Ajax ook geen plek...
Ik bedoel dus dat ik hem liever bij Ajax zie dan bij PSV...quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:44 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee dat is idd zonde, hij kan beter in de vergetelheid raken bij clubs als Newcastle en Valencia.
Hij moet toch ergens aan de bak komen??quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:37 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Voor op de bank? Denk dat ie dat zelf niet eens zou willen.
Maar als je zo'n Ajacied bent dan zou je op voorhand al moeten weigeren.
Wat een ventje ook, die Westerhof.quote:PSV beslist vandaag welke spits de club voor het verstrijken van de transferdeadline naar Eindhoven gaat proberen te halen. Patrick Kluivert zal in ieder geval niet naar het Philips Stadion komen. Althans, als het aan voorzitter Rob Westerhof ligt.
De leidsman van PSV zegt in een tegenover de camera's van Omroep Brabant niet gecharmeerd te zijn van Kluivert. Volgens Westerhof is de Valencia-aanvaller niet de spits die hij geweest is. "De Patrick Kluivert van vandaag is niet dezelfde als die van acht jaar geleden. Wij zoeken een spits die Kluivert acht jaar geleden was."
Westerhof spreekt hiermee Ronald Koeman tegen. De trainer heeft Kluivert, net als Phillip Cocu en Michael Reiziger, persoonlijk gebeld in een poging hem te overtuigen.
In de sportkatern van het Algemeen Dagblad wordt vandaag geschreven dat er nog een aantal andere spitsen op het lijstje staan. Onder hen zou een Zuid-Amerikaan zijn.
Wtf?quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:57 schreef Elvislives het volgende:
Speknek is tof!
Dat slaat als een kut op Dirk, Spekkeh.quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:53 schreef speknek het volgende:
[..]
Wtf?.
Ach, Ajacieden moeten niet zo zeuren, die zijn nu ook blij met Stam.
Is altijd zo geweest. Ze hadden 5 ex-ajacieden nodig om een EC te winnen. Get used to it.quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:36 schreef jimjim1983 het volgende:
mij als ajacied boeit het echt geen moer of ze kluivert halen, die gozer is vergane glorie en mocht ie toch weer op zijn oude niveau komen dan vind ik dat alleen maar leuk voor hem.
wat ik wel gaar/raar vind is dat psv achter zo veel ex-ajacieden aanzit de laatste jaren.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:34 schreef Zwansen het volgende:
Ik denk dat Kluivert om 10:00uur nog wel in zn bed ligt.
laatste jaren is het wel heel extreemquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:37 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Is altijd zo geweest. Ze hadden 5 ex-ajacieden nodig om een EC te winnen. Get used to it.
Jullie hebben nu twee ex-PSV-ers lopen die als verlosser worden gezien. Get used to it.quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:37 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Is altijd zo geweest. Ze hadden 5 ex-ajacieden nodig om een EC te winnen. Get used to it.
dus dat zal altijd zo blijven?quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:56 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Jullie hebben nu twee ex-PSV-ers lopen die als verlosser worden gezien. Get used to it.
2 a 3 in z'n totaal. Bij psv kan je een heel elftal samenstellen van ex-ajacieden die later psv hebben gediend. Groot verschil dus.quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:56 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Jullie hebben nu twee ex-PSV-ers lopen die als verlosser worden gezien. Get used to it.
alleen komt Huntelaar van origine van De Graafschap en Stam van Zwolle-Cambuur-Willem IIquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:56 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:18 schreef DutchGooner het volgende:
Tis natuurlijk wel zo dat zonder Patje de helft van FOK! geen ajax-supporter geweest zou zijn.
Whehequote:Op maandag 28 augustus 2006 12:34 schreef Zwansen het volgende:
Ik denk dat Kluivert om 10:00uur nog wel in zn bed ligt.
Huntelaar komt van de jeugd van PSV hoorquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:04 schreef BigFire het volgende:
[..]
alleen komt Huntelaar van origine van De Graafschap en Stam van Zwolle-Cambuur-Willem II![]()
Bron?quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:09 schreef DANILXL het volgende:
kluivert naar portsmouth
Die hebben hem gejat van De Graafschap wijsneus.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:13 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Huntelaar komt van de jeugd van PSV hoor
daar ging hij in 2000 naartoequote:Op maandag 28 augustus 2006 13:13 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Mwa, heeft ie 2 jaar gespeeld geloof ik.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:13 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Huntelaar is 2e jaar C gekomen en heeft de volledige B en A jeugd bij PSV doorlopen en is hij dus een volwaardig product van de PSV jeugdopleiding Sjakoquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:17 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Mwa, heeft ie 2 jaar gespeeld geloof ik.
Dus echt een produkt van de eigen jeugd, nee.
laten ze drempels aanleggenquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:09 schreef denthemen het volgende:
PSV-fans willen harde actie tegen Kluivert
EINDHOVEN - Een deel van de PSV-aanhang gaat actievoeren tegen de mogelijke komst van Patrick Kluivert naar PSV. Dat zegt Frits Bovers, voorzitter van PSV Fans United.
Wat voor actie er komt, is nog niet bekend. Maar volgens Bovers zal het eerder een harde dan een ludieke actie zijn.
De komst van Kluivert is omstreden door zijn Ajax-verleden en een aantal gebeurtenissen in zijn privé-leven. Toch is Kluivert een van de belangrijkste kandidaten om de spits Jan Vennegoor of Hesselink, die naar Celtic vertrok, op te volgen.
Tijdens de wedstrijd hoor je ze niet en nu komen de boefjes ilatn aktie
Beetje jammer van dat klein inschattingsfoutje ja, ze hadden hem nu graag gehad.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:11 schreef PyTh het volgende:
[..]
Huntelaar 2e jaar C en de volledige B en A jeugd bij PSV doorlopen en is hij dus een volwaardig product van de PSV jeugdopleiding Sjako
Wat een nepfansquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:09 schreef denthemen het volgende:
EINDHOVEN - Een deel van de PSV-aanhang gaat actievoeren tegen de mogelijke komst van Patrick Kluivert naar PSV. Dat zegt Frits Bovers, voorzitter van PSV Fans United.
Wat voor actie er komt, is nog niet bekend. Maar volgens Bovers zal het eerder een harde dan een ludieke actie zijn.
De komst van Kluivert is omstreden door zijn Ajax-verleden en een aantal gebeurtenissen in zijn privé-leven. Toch is Kluivert een van de belangrijkste kandidaten om de spits Jan Vennegoor of Hesselink, die naar Celtic vertrok, op te volgen.
Tijdens de wedstrijd hoor je ze niet en nu komen de boefjes in aktie
quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:09 schreef denthemen het volgende:
Dat shirt zit hem als gegoten. Jaloers?quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:14 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Kluivert is ook echt niet slecht, maar dat psv shirt stat hem waarschijnlijk net zo vies als dat Ajax shirt bij Stam. Niet halen die gast (n)
Ah...je bent pas een échte fan als je zonder kritiek alles wat bij de club gebeurt toejuicht.quote:
Mjah, raar. Genoeg spitsen bij PSV.quote:
Tuurlijkquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:20 schreef patrickt37 het volgende:
Dat shirt zit hem als gegoten. Jaloers?
Wat een stelletje hypocrieten zegquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:09 schreef denthemen het volgende:
Voetballers zijn in de eerste plaats gewoon werknemers, en clubsentimenten zijn tegenwoordig zeldzamer dan grizzlyberen op de Veluwe. Als Patrick daar goed kan verdienen, en bovendien zijn carriere uit het slop kan trekken, zijn zowel PSV als hijzelf daar ontzettend bij gebaat. Dat ie uit de Ajaxopleiding komt moet je onderhand maar eens vergeten, dat heeft hij waarschijnlijk al gedaan op het moment dat ie als jong jochie zijn handtekening zette onder een contract bij Milan.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:26 schreef Nashje het volgende:
Wat heeft dat met ras Ajacied te maken? Dan gaat het om clubgevoel.
Kluivert is Amsterdammer en komt uit de jeugdopleiding. Dat noem ik een ras Ajacied.
Hehe, de boefjes worden eindelijk wakkerquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:27 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Wat een stelletje hypocrieten zeg![]()
Nou, met alle respect, maar een Kluivert zou weleens een feestelijke aanwinst kunnen zijn met het oog op de CL...quote:
quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:28 schreef Hathor het volgende:
[..]
Voetballers zijn in de eerste plaats gewoon werknemers, en clubsentimenten zijn tegenwoordig zeldzamer dan grizzlyberen op de Veluwe. Als Patrick daar goed kan verdienen, en bovendien zijn carriere uit het slop kan trekken, zijn zowel PSV als hijzelf daar ontzettend bij gebaat. Dat ie uit de Ajaxopleiding komt moet je onderhand maar eens vergeten, dat heeft hij waarschijnlijk al gedaan op het moment dat ie als jong jochie zijn handtekening zette onder een contract bij Milan.
Kluivert bij PSV is doodnormaal. ik heb wel gekkere dingen gezien. Johan Cruyff bij Feyenoord bijvoorbeeld, of Wim Jansen bij Ajax.
En poema's?quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:28 schreef Hathor het volgende:
[..]
Voetballers zijn in de eerste plaats gewoon werknemers, en clubsentimenten zijn tegenwoordig zeldzamer dan grizzlyberen op de Veluwe.
Die liggen er genoeg, jammer genoeg helemaal afgetrapt en vaak ook nog de verkeerde maat.quote:
Zeker wel, hij heeft rust in zijn kop nodig.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Maar hij raakt nooit meer in vorm
Je hebt gelijk klojoquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:48 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Zeker wel, hij heeft rust in zijn kop nodig.
Hij had nadat ie naar NCU ging gewoon weer in NL moeten gaan ballen.
Familie in de buurt, rust.
Bij PSV krijgt ie dat. Dat gaat helemaal goedkomen.
Jij ookengerd.quote:
Vandaag gaan ze beslissen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:49 schreef HenkdeTank het volgende:
komt hij nu of niet?
Zodat Feyenoord De Kluif kan halen zeker.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik zou het niet doen :p
Wat een sukkels! Het IQ van al die mensen moet gewoon gemiddeld laag zijn. Hoe dom kun je zijn. Omdat iemand 10 jaar geleden bij Ajax heeft gespeeld?quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:09 schreef denthemen het volgende:
quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:59 schreef jorienvdherik het volgende:
Als Feyenoord Kluivert gaat halen, ga ik stemmen op de CU
+ moordernaar + verkrachter is, lijken me genoeg redenenquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:00 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wat een sukkels! Het IQ van al die mensen moet gewoon gemiddeld laag zijn. Hoe dom kun je zijn. Omdat iemand 10 jaar geleden bij Ajax heeft gespeeld?
Net alsof Kuyt zo'n lieverdje is.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:01 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
+ moordernaar + verkrachter is, lijken me genoeg redenen
Ach, daar heeft het geen fuck mee te maken. Waarom werd Seedorf dan uitgefloten in Eindhoven? Dat is ook belachelijk. Het meerendeel van de mensen dat zich 'harde kern' noemt bij voetbal heeft gewoon het verstand van een drol.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:01 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Inderdaad. Het kan altijd weer bedroevender en dommer.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:04 schreef Zwansen het volgende:
Ik erger me er echt overal aan, waar ik ook voetbal kijk, aan de kansloze spreekkoren van sommigen.
staat genoteerdquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:59 schreef jorienvdherik het volgende:
Als Feyenoord Kluivert gaat halen, ga ik stemmen op de CU
Ik hoor nu ook al 15 jaar bij een uittrap van de keeper het zeer fraaie: "Hhhhhhhhhhhhhomooooooo!"quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Inderdaad. Het kan altijd weer bedroevender en dommer.
Jij zou Kluivert graag in PSV-shirt zien? Los van het feit dat ie een redelijke 'vormcrisis' heeft.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:04 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ach, daar heeft het geen fuck mee te maken. Waarom werd Seedorf dan uitgefloten in Eindhoven? Dat is ook belachelijk. Het meerendeel van de mensen dat zich 'harde kern' noemt bij voetbal heeft gewoon het verstand van een drol.
Ik erger me er echt overal aan, waar ik ook voetbal kijk, aan de kansloze spreekkoren van sommigen.
Wat verwacht je dan vanaf de tribune??quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:12 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik hoor nu ook al 15 jaar bij een uittrap van de keeper het zeer fraaie: "Hhhhhhhhhhhhhomooooooo!"
"En steek die vlag maar in je reet!", niet te vergeten...
En dan hou ik het nu nog netjes.
wat ben jij een nerd zeg, frusti...quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:01 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:17 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Jij zou Kluivert graag in PSV-shirt zien? Los van het feit dat ie een redelijke 'vormcrisis' heeft.
Zou je bv ook Van Gaal welkom heten bij PSV?
Je kunt toch ook fluiten en boe roepen? Das beter dan die kansloze uitspraken die ik op mn 13e al niet eens meer uit wilde spreken.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:18 schreef BoNi het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan vanaf de tribune??
'Wij willen bij deze bezwaar aantekenen tegen uw beslissing meneer de assistent scheidsrechter...?'
Er zijn sneue en trieste spreekkoren, maar naar mijn idee zijn dit nou net geen goede voorbeelden...
Ga eens naar een 'andere' sportwedstrijd kijken en luister wat er daar wordt geroepen... Zal niet veel afwijken.
Nu maar hopen dat je er onder komt.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:44 schreef jorienvdherik het volgende:
Gelukkig ga ik alleen met de trein naar Eindhoven
Als ie met PSV de CL wint, hoor je er helemaal niemand meer over.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:17 schreef Erasmusch het volgende:
Zou je bv ook Van Gaal welkom heten bij PSV?
Gohquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:27 schreef mcwops het volgende:
hoor net van een blije PSV-fan dat PSV alleen de Kluivert van 8 jaar geleden wil en niet de huidige Kluivert.![]()
Dan ben je al 9mnd verder.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Als ie met PSV de CL wint, hoor je er helemaal niemand meer over.
Daarom probeert men hem om te halen?quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:27 schreef mcwops het volgende:
hoor net van een blije PSV-fan dat PSV alleen de Kluivert van 8 jaar geleden wil en niet de huidige Kluivert.![]()
fan van een moordernaarquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:24 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat je er onder komt.
Boe roepen,dat zal indruk maken........quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:24 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Je kunt toch ook fluiten en boe roepen? Das beter dan die kansloze uitspraken die ik op mn 13e al niet eens meer uit wilde spreken.
Gamma.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:26 schreef SCH het volgende:
Als ie met PSV de CL wint, hoor je er helemaal niemand meer over.
Dan ben je echt een clubliefhebber als je zo bent. Als Feyenoorder zou dat misschien iets anders liggen, die zien Ajax liever verliezen dan dat ze hun eigen club zien winnen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:26 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk. Denk dat er aardig wat seizoenskaarten worden ingeleverd dan.
Let op: Dat zijn vast de reëele types.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:29 schreef HeatWave het volgende:
Gohgelukkig staat dat niet al 100 keer in dit topic
.
Je hoeft toch ook niet de grensrechter in zn broek te laten pissen?quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:30 schreef BoNi het volgende:
[..]
Boe roepen,dat zal indruk maken........
Dat is serieus een briljant idee, ik denk dat ik echt in mijn broek pis als ineens het hele stadion BOE gaat roepen...!![]()
Dit soort 'spreekkoren' hoort nou eenmaal bij het voetbal.... Intelligent is het inderdaad niet, maar ik zie het bezwaar niet zozeer...
Als Patrick nog naar PSV gaat ben ik ook erg benieuwd naar de reactie van het Ajax publiek. Ik weet wel dat ik voor hem ga staan 12 november....!
Hey zuignap, hoepel eens een heel eind op.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:37 schreef jorienvdherik het volgende:
Bij Heerenveen zitten er ook meer vrouwen dan mannen op de tribune
Kijk! En daar ben ik het nou wel 100% mee eens..........quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:34 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Je hoeft toch ook niet de grensrechter in zn broek te laten pissen?Gewoon laten zien dat je het niet mee eens bent, schelden met woorden als kankerlijer en hoerenjong omdat iemand gewoon zn best doet en misschien eens een fout maakt slaat gewoon nergens op.
Lijkt me niets mis meequote:Op maandag 28 augustus 2006 15:40 schreef jorienvdherik het volgende:
links van de camera toch, zag na een goal meer lekkere wijven dan kerels haha
En homo's!quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:37 schreef jorienvdherik het volgende:
Bij Heerenveen zitten er ook meer vrouwen dan mannen op de tribune
Misschien dat het idd voor PSV ers anders ligt die maken er nooit zo'n probleem van als hun halve team uit joden bestaatquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:32 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dan ben je echt een clubliefhebber als je zo bent. Als Feyenoorder zou dat misschien iets anders liggen, die zien Ajax liever verliezen dan dat ze hun eigen club zien winnen.
De haat tegen andere spelers en clubs is veel te ver doorgeschoten. Gewoon iets waar zonder enige reden aan wordt vastgehouden. Zonder die concurrenten was je eigen ploeg er ook niet geweest. Ik weet zeker dat er een hoop Feyenoorders, en ook wel PSV'ers, zijn die er meer plezier aan beleven dat Ajax verliest, dan dat hun eigen club wint. Dat is toch totaal gestoord als je er bij na gaat denken?
Als jullie met Kluivert en Van Gaal de CL winnen en Kluivert scoort de winnende treffer in de finale, heb je er dan nog steeds een probleem mee?quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:43 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Misschien dat het idd voor PSV ers anders ligt die maken er nooit zo'n probleem van als hun halve team uit joden bestaat![]()
Spelers als Scholten zijn nog te begrijpen, maar als je serieus Van Gaal of Kluivert bij je club wilt zien...Bezoek je ook wel eens wedstrijden van PSV?
Ludiek is altijd veel leuker.. zo had de f-side volgens mij vorig jaar tijdens de wedstrijd vlaggetjes uitgedeeld en ging men meevlaggen met de grensrechterquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:34 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Je hoeft toch ook niet de grensrechter in zn broek te laten pissen?Gewoon laten zien dat je het niet mee eens bent, schelden met woorden als kankerlijer en hoerenjong omdat iemand gewoon zn best doet en misschien eens een fout maakt slaat gewoon nergens op.
Ik bezoek zeker wel eens wedstrijden van PSV, en ik erger me ook heel erg aan dat soms meer gezongen wordt over Ajax, dan over PSV zelf.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:43 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Misschien dat het idd voor PSV ers anders ligt die maken er nooit zo'n probleem van als hun halve team uit joden bestaat![]()
Spelers als Scholten zijn nog te begrijpen, maar als je serieus Van Gaal of Kluivert bij je club wilt zien...Bezoek je ook wel eens wedstrijden van PSV?
Ja. Heb je Kluivert de laatste jaren nog zien voetballen?quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Als jullie met Kluivert en Van Gaal de CL winnen en Kluivert scoort de winnende treffer in de finale, heb je er dan nog steeds een probleem mee?
Dan vier je de CL-titel nietquote:
Tuurlijk maar dat staat hier toch los van, het gaat over het principe.quote:Heb je Kluivert de laatste jaren nog zien voetballen?
Dat ben ik met je eens.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:47 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik bezoek zeker wel eens wedstrijden van PSV, en ik erger me ook heel erg aan dat soms meer gezongen wordt over Ajax, dan over PSV zelf.
Dat noemen wij dus calimero gedragquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:47 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik bezoek zeker wel eens wedstrijden van PSV, en ik erger me ook heel erg aan dat soms meer gezongen wordt over Ajax, dan over PSV zelf.
Niet schijnheilig gaan doen......... Bij ons zitten ook wat van dat soort sukkeltjes....quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat noemen wij dus calimero gedrag.
Tja, we worden 2 jaar op rij kampioen, halen de halve finale van de CL en nog moet Ajax er steeds bij gehaald worden. Sta er eens boven, door steeds Ajax erbij te halen maak je Ajax juist groot. Gewoon Ajax negeren, wij zijn toch immers de beste?quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat noemen wij dus calimero gedrag.
Ik zou er niet bij zijn iig.quote:
En het is wel erg hypothetisch. Als een Feyenoord team alleen nog Kluivert nodig heeft als laatste stukje van de puzzel, dan is da prima op een andere manier op te lossen. En anders word ik liever verliezend finalistquote:Tuurlijk maar dat staat hier toch los van, het gaat over het principe.
Zou jullie wel eens sieren jaquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:54 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Tja, we worden 2 jaar op rij kampioen, halen de halve finale van de CL en nog moet Ajax er steeds bij gehaald worden. Sta er eens boven, door steeds Ajax erbij te halen maak je Ajax juist groot. Gewoon Ajax negeren, wij zijn toch immers de beste?
Wat overheerst er dan eigenlijk bij jou?quote:
Rare vraag. Zoals ik al eerder aangeef heb ik geen enkel probleem met spelers als Scholten en Greene. Anti-Ajax liederen zijn sneu in wedstrijden met andere tegenstander. Maar Kluivert/Van Gaal/Bogarde komen de Kuip niet in. Zo wel, dan blijf ik thuis.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:00 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wat overheerst er dan eigenlijk bij jou?
Liefde voor Feyenoord of haat tegenover ander clubs?
Het lijkt soms meer op het laatste, zonde. Doet ook een beetje jaloers aan.
Dan overheerst dus duidelijk de haat tegen andere clubs.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:05 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Rare vraag. Zoals ik al eerder aangeef heb ik geen enkel probleem met spelers als Scholten en Greene. Anti-Ajax liederen zijn sneu in wedstrijden met andere tegenstander. Maar Kluivert/Van Gaal/Bogarde komen de Kuip niet in. Zo wel, dan blijf ik thuis.
Neen. Een Feyenoord met Kluivert is geen Feyenoord meer.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:06 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dan overheerst dus duidelijk de haat tegen andere clubs.
quote:Ajax ook in de race voor Kluivert
Naast PSV lijkt ook Ajax ineens belangstelling te hebben voor de spits van Valencia. De komende dagen moeten de clubs en speler een beslissing nemen over een mogelijke transfer.
De belangstelling van Ajax-kant is verrassend en heeft volgens ingewijden vooral te maken met de belangstelling die PSV heeft. Vanuit de supportersschare is er bij voorbaat al veel kritiek op een mogelijke komst van Kluivert. "Kluivert hoort bij Ajax en we zijn serieus aan het onderzoeken of er een mogelijkheid is om hem opnieuw aan ons te binden", aldus een Ajax-woordvoerder. Kluivert hoeft weinig tot niets te kosten en zou geen riante salariseisen stellen.
Dat vind ik nou niet echt een staaltje clubliefde om harde tepels van te krijgen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:07 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Neen. Een Feyenoord met Kluivert is geen Feyenoord meer.
Spelers zijn passanten enzo...quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat vind ik nou niet echt een staaltje clubliefde om harde tepels van te krijgen.
Daarom, wat kan jou die ene speler dan schelen. Ik ben ook gewoon Heerenveen fan gebleven ondanks Sibonquote:
Ik blijf gewoon Feyenoorder, maar geen fan van het team.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Daarom, wat kan jou die ene speler dan schelen. Ik ben ook gewoon Heerenveen fan gebleven ondanks Sibon![]()
schitterend, eerst kraait er geen haan naar Kluivert maar als PSV hem wil is het ineens foute boel en weten ze niet hoe snel ze m naar Amsterdam moeten terughalenquote:
Hij heeft ook al getekend hé...........quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:23 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
schitterend, eerst kraait er geen haan naar Kluivert maar als PSV hem wil is het ineens foute boel en weten ze niet hoe snel ze m naar Amsterdam moeten terughalen![]()
het is ook zo waar hequote:Op maandag 28 augustus 2006 16:23 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
schitterend, eerst kraait er geen haan naar Kluivert maar als PSV hem wil is het ineens foute boel en weten ze niet hoe snel ze m naar Amsterdam moeten terughalen![]()
Hey, kijk nou een vrouw in VBL...!!quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:36 schreef amaranta het volgende:
Dat ie maar gauw naar A'dam vertrekt. Ik meen dat de trein vanaf Ehv om 8 over het heel en 8 over het half vertrekt.
Doei Patrick.
Een loketteefjequote:Op maandag 28 augustus 2006 16:42 schreef Chadi het volgende:
ze werkt op het station
Ten eerste: Waarom zou Kluivert op dit moment in Eindhoven zijn?quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:36 schreef amaranta het volgende:
Dat ie maar gauw naar A'dam vertrekt. Ik meen dat de trein vanaf Ehv om 8 over het heel en 8 over het half vertrekt.
Doei Patrick.
Alsof Patrick met de trein reist.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:36 schreef amaranta het volgende:
Doei Patrick.
Voor of achter?quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:42 schreef Chadi het volgende:
ze werkt op het station
quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:02 schreef Flem het volgende:
SCH, eeuwige sufferd met je gare nepberichten. Tyf toch eens op.
Wat is zielig? Dat ik berichtjes van het anp hier plaats? Andere mensen vinden dat juist vaak leuk om te weten.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:12 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
het is best wel zielig, dat kan je niet ontkennen.
Van de laatste 5 wedstrijden tegen dat zootje uit Eihoven heeft ajax er 3 gewonnen en psv 1!quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:36 schreef Zorro het volgende:
Los hiervan zou ik voor het eerst in mijn leven Ajax een overwinning op PSV gunnen
Zo, jij kan goed tellen hoor.quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:15 schreef denthemen het volgende:
[..]
Van de laatste 5 wedstrijden tegen dat zootje uit Eihoven heeft ajax er 3 gewonnen en psv 1!![]()
Altijd leuk om even te melden.. is nog geen reden om te gaan huilen.. zo bedoelde ik het nietquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:16 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Zo, jij kan goed tellen hoor.
Maar wat heeft dat met Kluivert te maken?
Met een spits als kjh in je selectie?quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:17 schreef jorienvdherik het volgende:
hij is jaloers
heeft ook al even niet gescoordquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:19 schreef denthemen het volgende:
[..]
Met een spits als kjh in je selectie?
Feyenoord ook niet, maar daar blijf je toch ook trots opquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
heeft ook al even niet gescoord![]()
Anderlecht, Anderlechtquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:20 schreef denthemen het volgende:
[..]
Feyenoord ook niet, maar daar blijf je toch ook trots op?
ey Jorien zat je gister ook te fluiten na de wedstrijd?quote:
Ik heb niet geflotenquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:25 schreef piertje2 het volgende:
[..]
ey Jorien zat je gister ook te fluiten na de wedstrijd?
Zoja? waarom heb je dan Heracles in je sig. staan?
Wat een trieste actie van de supporters, krijgen ze eindelijk een topspits willen ze hem niet hebben.quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:30 schreef TilburgCasual het volgende:
haha de psv supporters gaan actie voeren tegen de komst van Patrick Kluivert.
Tjaa je moet iets doen om de nep-rivaliteit stand te houden met de joden![]()
quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Zegt een "TilburgCasual", ga een badkuip verven ofzo
Pleur op jankzak.quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:30 schreef TilburgCasual het volgende:
haha de psv supporters gaan actie voeren tegen de komst van Patrick Kluivert.
Tjaa je moet iets doen om de nep-rivaliteit stand te houden met de joden![]()
Jullie voorzitter niet, las ik?quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:54 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik ben eigenlijk wel pro-Kluivert!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |