Dus Koeman moet weg.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:07 schreef LuukBes het volgende:
Voor mijn part scoort ie er maar 10, zo lang ie de bal vasthoudt voorin en met passes en assists strooit op de andere spelers doet ie het al gauw goed, want je zag weer hoe belangrijk Vennegoor was vandaag als je geen aanspeelpunt hebt, en alleen maar diepgaande spelers als Kone en Farfan. Te doorzichtig.
Vennegoor voor 7 miljoen verkopen, Kluivert gratis terugkrijgen, PSV boert daarmee gewoon goed, en gaat er als het goed is weer op vooruit. Nu moet het nog uit de verf komen onder leiding van een goeie trainer...
Liefst wel. Heb meteen al gezegd dat Stevens de enige juiste man was op het lijstje, nog voordat Koeman tekende. Maximaal rendement uit de spelers.quote:
Ik snap ook niet waarom de landskampioen een afdankertje van Ajax wil...quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:16 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Liefst wel. Heb meteen al gezegd dat Stevens de enige juiste man was op het lijstje, nog voordat Koeman tekende. Maximaal rendement uit de spelers.
Fout van Westerhof, die een naam wou en naar de verpakking keek i.p.v. naar de inhoud.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:17 schreef JohanDaButcher het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom de landskampioen een afdankertje van Ajax wil...
Ja en plakplaatjes van voetballers bestaan ook. WTF heeft dat met "nog een reden om niet meer te kijken" te maken?quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:30 schreef golfer het volgende:
Er bestaan ook stadions waar je voetbal kunt kijken, hoor.![]()
Dat lag wel FF anders.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:27 schreef JohanDaButcher het volgende:
Trouwens, dat gelul over clubliefde.
Onzer allervoetbal held Johan Cruijff. Bij welke 2 clubs speelde hij ook alweer?
Denk ik ook, ik ben benieuwd.quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:03 schreef popolon het volgende:
Prima aankoop natuurlijk, Kluivert kan echt nog wel voetballen.
Dat gaat 'ie ook laten zien.
En waarom zou dat onzin zijn?quote:
Kluivert is niet in onmin vertrokken bij Ajax.quote:
Tjezisquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Gaat leuk worden met PSV - Feyenoord
Kluivert is een moordernaar
Nou. Hilarisch.quote:
Cruijff die zich weg laat pestenquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:55 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Kluivert is niet in onmin vertrokken bij Ajax.
Cruijff werd door aarsvreter Harmsen destijds weggepest bij Ajax, omdat Harmsen vond dat Cruijff te oud was. Cruijff ging toen naar Feyenoord om het tegendeel te bewijzen. Kan ik meer mee leven dan een eventuele transfer van Kluivert naar psv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |