Tja, we worden 2 jaar op rij kampioen, halen de halve finale van de CL en nog moet Ajax er steeds bij gehaald worden. Sta er eens boven, door steeds Ajax erbij te halen maak je Ajax juist groot. Gewoon Ajax negeren, wij zijn toch immers de beste?quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat noemen wij dus calimero gedrag.
Ik zou er niet bij zijn iig.quote:
En het is wel erg hypothetisch. Als een Feyenoord team alleen nog Kluivert nodig heeft als laatste stukje van de puzzel, dan is da prima op een andere manier op te lossen. En anders word ik liever verliezend finalistquote:Tuurlijk maar dat staat hier toch los van, het gaat over het principe.
Zou jullie wel eens sieren jaquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:54 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Tja, we worden 2 jaar op rij kampioen, halen de halve finale van de CL en nog moet Ajax er steeds bij gehaald worden. Sta er eens boven, door steeds Ajax erbij te halen maak je Ajax juist groot. Gewoon Ajax negeren, wij zijn toch immers de beste?
Wat overheerst er dan eigenlijk bij jou?quote:
Rare vraag. Zoals ik al eerder aangeef heb ik geen enkel probleem met spelers als Scholten en Greene. Anti-Ajax liederen zijn sneu in wedstrijden met andere tegenstander. Maar Kluivert/Van Gaal/Bogarde komen de Kuip niet in. Zo wel, dan blijf ik thuis.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:00 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wat overheerst er dan eigenlijk bij jou?
Liefde voor Feyenoord of haat tegenover ander clubs?
Het lijkt soms meer op het laatste, zonde. Doet ook een beetje jaloers aan.
Dan overheerst dus duidelijk de haat tegen andere clubs.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:05 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Rare vraag. Zoals ik al eerder aangeef heb ik geen enkel probleem met spelers als Scholten en Greene. Anti-Ajax liederen zijn sneu in wedstrijden met andere tegenstander. Maar Kluivert/Van Gaal/Bogarde komen de Kuip niet in. Zo wel, dan blijf ik thuis.
Neen. Een Feyenoord met Kluivert is geen Feyenoord meer.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:06 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dan overheerst dus duidelijk de haat tegen andere clubs.
quote:Ajax ook in de race voor Kluivert
Naast PSV lijkt ook Ajax ineens belangstelling te hebben voor de spits van Valencia. De komende dagen moeten de clubs en speler een beslissing nemen over een mogelijke transfer.
De belangstelling van Ajax-kant is verrassend en heeft volgens ingewijden vooral te maken met de belangstelling die PSV heeft. Vanuit de supportersschare is er bij voorbaat al veel kritiek op een mogelijke komst van Kluivert. "Kluivert hoort bij Ajax en we zijn serieus aan het onderzoeken of er een mogelijkheid is om hem opnieuw aan ons te binden", aldus een Ajax-woordvoerder. Kluivert hoeft weinig tot niets te kosten en zou geen riante salariseisen stellen.
Dat vind ik nou niet echt een staaltje clubliefde om harde tepels van te krijgen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:07 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Neen. Een Feyenoord met Kluivert is geen Feyenoord meer.
Spelers zijn passanten enzo...quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat vind ik nou niet echt een staaltje clubliefde om harde tepels van te krijgen.
Daarom, wat kan jou die ene speler dan schelen. Ik ben ook gewoon Heerenveen fan gebleven ondanks Sibonquote:
Ik blijf gewoon Feyenoorder, maar geen fan van het team.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Daarom, wat kan jou die ene speler dan schelen. Ik ben ook gewoon Heerenveen fan gebleven ondanks Sibon![]()
schitterend, eerst kraait er geen haan naar Kluivert maar als PSV hem wil is het ineens foute boel en weten ze niet hoe snel ze m naar Amsterdam moeten terughalenquote:
Hij heeft ook al getekend hé...........quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:23 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
schitterend, eerst kraait er geen haan naar Kluivert maar als PSV hem wil is het ineens foute boel en weten ze niet hoe snel ze m naar Amsterdam moeten terughalen![]()
het is ook zo waar hequote:Op maandag 28 augustus 2006 16:23 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
schitterend, eerst kraait er geen haan naar Kluivert maar als PSV hem wil is het ineens foute boel en weten ze niet hoe snel ze m naar Amsterdam moeten terughalen![]()
Hey, kijk nou een vrouw in VBL...!!quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:36 schreef amaranta het volgende:
Dat ie maar gauw naar A'dam vertrekt. Ik meen dat de trein vanaf Ehv om 8 over het heel en 8 over het half vertrekt.
Doei Patrick.
Een loketteefjequote:Op maandag 28 augustus 2006 16:42 schreef Chadi het volgende:
ze werkt op het station
Ten eerste: Waarom zou Kluivert op dit moment in Eindhoven zijn?quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:36 schreef amaranta het volgende:
Dat ie maar gauw naar A'dam vertrekt. Ik meen dat de trein vanaf Ehv om 8 over het heel en 8 over het half vertrekt.
Doei Patrick.
Alsof Patrick met de trein reist.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:36 schreef amaranta het volgende:
Doei Patrick.
Voor of achter?quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:42 schreef Chadi het volgende:
ze werkt op het station
quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:02 schreef Flem het volgende:
SCH, eeuwige sufferd met je gare nepberichten. Tyf toch eens op.
Wat is zielig? Dat ik berichtjes van het anp hier plaats? Andere mensen vinden dat juist vaak leuk om te weten.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:12 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
het is best wel zielig, dat kan je niet ontkennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |