wat ben jij een nerd zeg, frusti...quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:01 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
+ moordernaar + verkrachter is, lijken me genoeg redenen
Ja.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:17 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Jij zou Kluivert graag in PSV-shirt zien? Los van het feit dat ie een redelijke 'vormcrisis' heeft.
Zou je bv ook Van Gaal welkom heten bij PSV?
Je kunt toch ook fluiten en boe roepen? Das beter dan die kansloze uitspraken die ik op mn 13e al niet eens meer uit wilde spreken.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:18 schreef BoNi het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan vanaf de tribune??
'Wij willen bij deze bezwaar aantekenen tegen uw beslissing meneer de assistent scheidsrechter...?'
Er zijn sneue en trieste spreekkoren, maar naar mijn idee zijn dit nou net geen goede voorbeelden...
Ga eens naar een 'andere' sportwedstrijd kijken en luister wat er daar wordt geroepen... Zal niet veel afwijken.
Nu maar hopen dat je er onder komt.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:44 schreef jorienvdherik het volgende:
Gelukkig ga ik alleen met de trein naar Eindhoven
Als ie met PSV de CL wint, hoor je er helemaal niemand meer over.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:17 schreef Erasmusch het volgende:
Zou je bv ook Van Gaal welkom heten bij PSV?
Gohquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:27 schreef mcwops het volgende:
hoor net van een blije PSV-fan dat PSV alleen de Kluivert van 8 jaar geleden wil en niet de huidige Kluivert.![]()
Dan ben je al 9mnd verder.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Als ie met PSV de CL wint, hoor je er helemaal niemand meer over.
Daarom probeert men hem om te halen?quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:27 schreef mcwops het volgende:
hoor net van een blije PSV-fan dat PSV alleen de Kluivert van 8 jaar geleden wil en niet de huidige Kluivert.![]()
fan van een moordernaarquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:24 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat je er onder komt.
Boe roepen,dat zal indruk maken........quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:24 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Je kunt toch ook fluiten en boe roepen? Das beter dan die kansloze uitspraken die ik op mn 13e al niet eens meer uit wilde spreken.
Gamma.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:26 schreef SCH het volgende:
Als ie met PSV de CL wint, hoor je er helemaal niemand meer over.
Dan ben je echt een clubliefhebber als je zo bent. Als Feyenoorder zou dat misschien iets anders liggen, die zien Ajax liever verliezen dan dat ze hun eigen club zien winnen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:26 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk. Denk dat er aardig wat seizoenskaarten worden ingeleverd dan.
Let op: Dat zijn vast de reëele types.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:29 schreef HeatWave het volgende:
Gohgelukkig staat dat niet al 100 keer in dit topic
.
Je hoeft toch ook niet de grensrechter in zn broek te laten pissen?quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:30 schreef BoNi het volgende:
[..]
Boe roepen,dat zal indruk maken........
Dat is serieus een briljant idee, ik denk dat ik echt in mijn broek pis als ineens het hele stadion BOE gaat roepen...!![]()
Dit soort 'spreekkoren' hoort nou eenmaal bij het voetbal.... Intelligent is het inderdaad niet, maar ik zie het bezwaar niet zozeer...
Als Patrick nog naar PSV gaat ben ik ook erg benieuwd naar de reactie van het Ajax publiek. Ik weet wel dat ik voor hem ga staan 12 november....!
Hey zuignap, hoepel eens een heel eind op.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:37 schreef jorienvdherik het volgende:
Bij Heerenveen zitten er ook meer vrouwen dan mannen op de tribune
Kijk! En daar ben ik het nou wel 100% mee eens..........quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:34 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Je hoeft toch ook niet de grensrechter in zn broek te laten pissen?Gewoon laten zien dat je het niet mee eens bent, schelden met woorden als kankerlijer en hoerenjong omdat iemand gewoon zn best doet en misschien eens een fout maakt slaat gewoon nergens op.
Lijkt me niets mis meequote:Op maandag 28 augustus 2006 15:40 schreef jorienvdherik het volgende:
links van de camera toch, zag na een goal meer lekkere wijven dan kerels haha
En homo's!quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:37 schreef jorienvdherik het volgende:
Bij Heerenveen zitten er ook meer vrouwen dan mannen op de tribune
Misschien dat het idd voor PSV ers anders ligt die maken er nooit zo'n probleem van als hun halve team uit joden bestaatquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:32 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dan ben je echt een clubliefhebber als je zo bent. Als Feyenoorder zou dat misschien iets anders liggen, die zien Ajax liever verliezen dan dat ze hun eigen club zien winnen.
De haat tegen andere spelers en clubs is veel te ver doorgeschoten. Gewoon iets waar zonder enige reden aan wordt vastgehouden. Zonder die concurrenten was je eigen ploeg er ook niet geweest. Ik weet zeker dat er een hoop Feyenoorders, en ook wel PSV'ers, zijn die er meer plezier aan beleven dat Ajax verliest, dan dat hun eigen club wint. Dat is toch totaal gestoord als je er bij na gaat denken?
Als jullie met Kluivert en Van Gaal de CL winnen en Kluivert scoort de winnende treffer in de finale, heb je er dan nog steeds een probleem mee?quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:43 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Misschien dat het idd voor PSV ers anders ligt die maken er nooit zo'n probleem van als hun halve team uit joden bestaat![]()
Spelers als Scholten zijn nog te begrijpen, maar als je serieus Van Gaal of Kluivert bij je club wilt zien...Bezoek je ook wel eens wedstrijden van PSV?
Ludiek is altijd veel leuker.. zo had de f-side volgens mij vorig jaar tijdens de wedstrijd vlaggetjes uitgedeeld en ging men meevlaggen met de grensrechterquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:34 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Je hoeft toch ook niet de grensrechter in zn broek te laten pissen?Gewoon laten zien dat je het niet mee eens bent, schelden met woorden als kankerlijer en hoerenjong omdat iemand gewoon zn best doet en misschien eens een fout maakt slaat gewoon nergens op.
Ik bezoek zeker wel eens wedstrijden van PSV, en ik erger me ook heel erg aan dat soms meer gezongen wordt over Ajax, dan over PSV zelf.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:43 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Misschien dat het idd voor PSV ers anders ligt die maken er nooit zo'n probleem van als hun halve team uit joden bestaat![]()
Spelers als Scholten zijn nog te begrijpen, maar als je serieus Van Gaal of Kluivert bij je club wilt zien...Bezoek je ook wel eens wedstrijden van PSV?
Ja. Heb je Kluivert de laatste jaren nog zien voetballen?quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Als jullie met Kluivert en Van Gaal de CL winnen en Kluivert scoort de winnende treffer in de finale, heb je er dan nog steeds een probleem mee?
Dan vier je de CL-titel nietquote:
Tuurlijk maar dat staat hier toch los van, het gaat over het principe.quote:Heb je Kluivert de laatste jaren nog zien voetballen?
Dat ben ik met je eens.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:47 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik bezoek zeker wel eens wedstrijden van PSV, en ik erger me ook heel erg aan dat soms meer gezongen wordt over Ajax, dan over PSV zelf.
Dat noemen wij dus calimero gedragquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:47 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik bezoek zeker wel eens wedstrijden van PSV, en ik erger me ook heel erg aan dat soms meer gezongen wordt over Ajax, dan over PSV zelf.
Niet schijnheilig gaan doen......... Bij ons zitten ook wat van dat soort sukkeltjes....quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat noemen wij dus calimero gedrag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |