Huntelaar komt van de jeugd van PSV hoorquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:04 schreef BigFire het volgende:
[..]
alleen komt Huntelaar van origine van De Graafschap en Stam van Zwolle-Cambuur-Willem II![]()
Bron?quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:09 schreef DANILXL het volgende:
kluivert naar portsmouth
Die hebben hem gejat van De Graafschap wijsneus.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:13 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Huntelaar komt van de jeugd van PSV hoor
daar ging hij in 2000 naartoequote:Op maandag 28 augustus 2006 13:13 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Mwa, heeft ie 2 jaar gespeeld geloof ik.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:13 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Huntelaar is 2e jaar C gekomen en heeft de volledige B en A jeugd bij PSV doorlopen en is hij dus een volwaardig product van de PSV jeugdopleiding Sjakoquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:17 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Mwa, heeft ie 2 jaar gespeeld geloof ik.
Dus echt een produkt van de eigen jeugd, nee.
laten ze drempels aanleggenquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:09 schreef denthemen het volgende:
PSV-fans willen harde actie tegen Kluivert
EINDHOVEN - Een deel van de PSV-aanhang gaat actievoeren tegen de mogelijke komst van Patrick Kluivert naar PSV. Dat zegt Frits Bovers, voorzitter van PSV Fans United.
Wat voor actie er komt, is nog niet bekend. Maar volgens Bovers zal het eerder een harde dan een ludieke actie zijn.
De komst van Kluivert is omstreden door zijn Ajax-verleden en een aantal gebeurtenissen in zijn privé-leven. Toch is Kluivert een van de belangrijkste kandidaten om de spits Jan Vennegoor of Hesselink, die naar Celtic vertrok, op te volgen.
Tijdens de wedstrijd hoor je ze niet en nu komen de boefjes ilatn aktie
Beetje jammer van dat klein inschattingsfoutje ja, ze hadden hem nu graag gehad.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:11 schreef PyTh het volgende:
[..]
Huntelaar 2e jaar C en de volledige B en A jeugd bij PSV doorlopen en is hij dus een volwaardig product van de PSV jeugdopleiding Sjako
Wat een nepfansquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:09 schreef denthemen het volgende:
EINDHOVEN - Een deel van de PSV-aanhang gaat actievoeren tegen de mogelijke komst van Patrick Kluivert naar PSV. Dat zegt Frits Bovers, voorzitter van PSV Fans United.
Wat voor actie er komt, is nog niet bekend. Maar volgens Bovers zal het eerder een harde dan een ludieke actie zijn.
De komst van Kluivert is omstreden door zijn Ajax-verleden en een aantal gebeurtenissen in zijn privé-leven. Toch is Kluivert een van de belangrijkste kandidaten om de spits Jan Vennegoor of Hesselink, die naar Celtic vertrok, op te volgen.
Tijdens de wedstrijd hoor je ze niet en nu komen de boefjes in aktie
quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:09 schreef denthemen het volgende:
Dat shirt zit hem als gegoten. Jaloers?quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:14 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Kluivert is ook echt niet slecht, maar dat psv shirt stat hem waarschijnlijk net zo vies als dat Ajax shirt bij Stam. Niet halen die gast (n)
Ah...je bent pas een échte fan als je zonder kritiek alles wat bij de club gebeurt toejuicht.quote:
Mjah, raar. Genoeg spitsen bij PSV.quote:
Tuurlijkquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:20 schreef patrickt37 het volgende:
Dat shirt zit hem als gegoten. Jaloers?
Wat een stelletje hypocrieten zegquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:09 schreef denthemen het volgende:
Voetballers zijn in de eerste plaats gewoon werknemers, en clubsentimenten zijn tegenwoordig zeldzamer dan grizzlyberen op de Veluwe. Als Patrick daar goed kan verdienen, en bovendien zijn carriere uit het slop kan trekken, zijn zowel PSV als hijzelf daar ontzettend bij gebaat. Dat ie uit de Ajaxopleiding komt moet je onderhand maar eens vergeten, dat heeft hij waarschijnlijk al gedaan op het moment dat ie als jong jochie zijn handtekening zette onder een contract bij Milan.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:26 schreef Nashje het volgende:
Wat heeft dat met ras Ajacied te maken? Dan gaat het om clubgevoel.
Kluivert is Amsterdammer en komt uit de jeugdopleiding. Dat noem ik een ras Ajacied.
Hehe, de boefjes worden eindelijk wakkerquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:27 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Wat een stelletje hypocrieten zeg![]()
Nou, met alle respect, maar een Kluivert zou weleens een feestelijke aanwinst kunnen zijn met het oog op de CL...quote:
quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:28 schreef Hathor het volgende:
[..]
Voetballers zijn in de eerste plaats gewoon werknemers, en clubsentimenten zijn tegenwoordig zeldzamer dan grizzlyberen op de Veluwe. Als Patrick daar goed kan verdienen, en bovendien zijn carriere uit het slop kan trekken, zijn zowel PSV als hijzelf daar ontzettend bij gebaat. Dat ie uit de Ajaxopleiding komt moet je onderhand maar eens vergeten, dat heeft hij waarschijnlijk al gedaan op het moment dat ie als jong jochie zijn handtekening zette onder een contract bij Milan.
Kluivert bij PSV is doodnormaal. ik heb wel gekkere dingen gezien. Johan Cruyff bij Feyenoord bijvoorbeeld, of Wim Jansen bij Ajax.
En poema's?quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:28 schreef Hathor het volgende:
[..]
Voetballers zijn in de eerste plaats gewoon werknemers, en clubsentimenten zijn tegenwoordig zeldzamer dan grizzlyberen op de Veluwe.
Die liggen er genoeg, jammer genoeg helemaal afgetrapt en vaak ook nog de verkeerde maat.quote:
Zeker wel, hij heeft rust in zijn kop nodig.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Maar hij raakt nooit meer in vorm
Je hebt gelijk klojoquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:48 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Zeker wel, hij heeft rust in zijn kop nodig.
Hij had nadat ie naar NCU ging gewoon weer in NL moeten gaan ballen.
Familie in de buurt, rust.
Bij PSV krijgt ie dat. Dat gaat helemaal goedkomen.
Jij ookengerd.quote:
Vandaag gaan ze beslissen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:49 schreef HenkdeTank het volgende:
komt hij nu of niet?
Zodat Feyenoord De Kluif kan halen zeker.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik zou het niet doen :p
Wat een sukkels! Het IQ van al die mensen moet gewoon gemiddeld laag zijn. Hoe dom kun je zijn. Omdat iemand 10 jaar geleden bij Ajax heeft gespeeld?quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:09 schreef denthemen het volgende:
quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:59 schreef jorienvdherik het volgende:
Als Feyenoord Kluivert gaat halen, ga ik stemmen op de CU
+ moordernaar + verkrachter is, lijken me genoeg redenenquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:00 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wat een sukkels! Het IQ van al die mensen moet gewoon gemiddeld laag zijn. Hoe dom kun je zijn. Omdat iemand 10 jaar geleden bij Ajax heeft gespeeld?
Net alsof Kuyt zo'n lieverdje is.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:01 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
+ moordernaar + verkrachter is, lijken me genoeg redenen
Ach, daar heeft het geen fuck mee te maken. Waarom werd Seedorf dan uitgefloten in Eindhoven? Dat is ook belachelijk. Het meerendeel van de mensen dat zich 'harde kern' noemt bij voetbal heeft gewoon het verstand van een drol.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:01 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
+ moordernaar + verkrachter is, lijken me genoeg redenen
Inderdaad. Het kan altijd weer bedroevender en dommer.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:04 schreef Zwansen het volgende:
Ik erger me er echt overal aan, waar ik ook voetbal kijk, aan de kansloze spreekkoren van sommigen.
staat genoteerdquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:59 schreef jorienvdherik het volgende:
Als Feyenoord Kluivert gaat halen, ga ik stemmen op de CU
Ik hoor nu ook al 15 jaar bij een uittrap van de keeper het zeer fraaie: "Hhhhhhhhhhhhhomooooooo!"quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Inderdaad. Het kan altijd weer bedroevender en dommer.
Jij zou Kluivert graag in PSV-shirt zien? Los van het feit dat ie een redelijke 'vormcrisis' heeft.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:04 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ach, daar heeft het geen fuck mee te maken. Waarom werd Seedorf dan uitgefloten in Eindhoven? Dat is ook belachelijk. Het meerendeel van de mensen dat zich 'harde kern' noemt bij voetbal heeft gewoon het verstand van een drol.
Ik erger me er echt overal aan, waar ik ook voetbal kijk, aan de kansloze spreekkoren van sommigen.
Wat verwacht je dan vanaf de tribune??quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:12 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik hoor nu ook al 15 jaar bij een uittrap van de keeper het zeer fraaie: "Hhhhhhhhhhhhhomooooooo!"
"En steek die vlag maar in je reet!", niet te vergeten...
En dan hou ik het nu nog netjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |