geloof mij veel PSV fans ook niet!quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:49 schreef De_Piere het volgende:
Volgens psvzone.nl zal Patrick Kluivert morgen door PSV worden gepresenteerd als vervanger van Jan vennegoor of Hesselink. Als Ajacied gun ik Kluivert het allerbeste maar het valt me zwaar van 'm tegen als ie in Eindhoven gaat spelen. Voor zover ik weet heeft Patrick nog heel veel vrienden onder de Ajax aanhang en die zal hij daar geen plezier mee doen. Ben erg benieuwd hoe ze daar in Amsterdam op gaan reageren. Ik ga er voorlopig vanuit dat het niet waar is want officieel is er nog niks bekend.
Er bestaan ook stadions waar je voetbal kunt kijken, hoor.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:29 schreef Logitik het volgende:
En als het wel zo is: weer een reden om geen voetbal meer te kijken (sinds Talpa kijk ik niet meer)
Precies. Al had ik het liever andersom gezienquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:32 schreef WeebI het volgende:
Stam naar Ajax
Kluivert naar PSV
niet huilen dus.
Ik moet huilen van jouw stomme Real Madrid icoontje.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:32 schreef WeebI het volgende:
Stam naar Ajax
Kluivert naar PSV
niet huilen dus.
Dat je een vrouw bent hoef je niet zo duidelijk te laten merken hoor.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:31 schreef amaranta het volgende:
PSV gaat dan naar de 1e divisie ben ik bang
Jij bent echt heel zielig hequote:Op zondag 27 augustus 2006 16:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik moet huilen van jouw stomme Real Madrid icoontje.
YUK ben je ooit in dat stadion geweest? Stink naar riool.
Nee die blijft liever bij een club die toekomst heeft...quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:30 schreef amaranta het volgende:
Ik krijg haast de neiging om dan spontaan geen PSV supporter meer te zijn als het waar is.
En straks zeker ook Louis van Gaal drbij
YUK
Stam is geen PSVer. Hij is daar niet opgeleid. Kluivert is Ajacied in hart en nieren heeft de hele jeugdopleiding doorlopen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:32 schreef WeebI het volgende:
Stam naar Ajax
Kluivert naar PSV
niet huilen dus.
Breng mij bier vrouwmens!quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
Waarom zou Kluivert geen PSV'er mogen worden? Als hij een contract tekent in Eindhoven zou het de Ajax-supporters sieren als ze hem verwelkomen met applaus als PSV in Amsterdam komt spelen. Maar dat zal wel niet gebeuren, neem ik aan.quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:49 schreef De_Piere het volgende:
Volgens psvzone.nl zal Patrick Kluivert morgen door PSV worden gepresenteerd als vervanger van Jan vennegoor of Hesselink. Als Ajacied gun ik Kluivert het allerbeste maar het valt me zwaar van 'm tegen als ie in Eindhoven gaat spelen. Voor zover ik weet heeft Patrick nog heel veel vrienden onder de Ajax aanhang en die zal hij daar geen plezier mee doen. Ben erg benieuwd hoe ze daar in Amsterdam op gaan reageren. Ik ga er voorlopig vanuit dat het niet waar is want officieel is er nog niks bekend.
Vrouw naar mijn hartquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
En heeft ons nog die cup met de grote oren bezorgd.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:56 schreef De_Piere het volgende:
[..]
Stam is geen PSVer. Hij is daar niet opgeleid. Kluivert is Ajacied in hart en nieren heeft de hele jeugdopleiding doorlopen.
quote:
En sindsdien is het alleen maar bergafwaarts gegaan met hem.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:02 schreef Urquhart het volgende:
[..]
En heeft ons nog die cup met de grote oren bezorgd.
Dat puntertje
Barcelona moet alleen wel uitkijken niet diezelfde kant op te gaan. Want tijdens die Super Cup finale had ik een beetje het idee naar een Real Madrid-versie van Barcelona te kijken, qua beleving en instelling.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:03 schreef Corksterr het volgende:
[..]
![]()
Real is inderdaad om te janken. Luie verwende arrogante miljonairtjes.
Ok, Huntelaar naar Ajax dan.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:56 schreef De_Piere het volgende:
[..]
Stam is geen PSVer. Hij is daar niet opgeleid. Kluivert is Ajacied in hart en nieren heeft de hele jeugdopleiding doorlopen.
Daarom. Kluivert doe het nietquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:02 schreef Urquhart het volgende:
[..]
En heeft ons nog die cup met de grote oren bezorgd.
Dat puntertje
Zit echt wel een verschil in hoor. Kluivert is een ras Ajacied, uit de eigen jeugdopleiding. Stam is gewoon door psv gehaald en heeft er 'maar' 3 seizoenen gespeeld.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:32 schreef WeebI het volgende:
Stam naar Ajax
Kluivert naar PSV
niet huilen dus.
Lekker boeiend. Ooijer en Kieft had ook niemand moeite mee in Ehv, zolang ze maar presteerden. Als Kluivert zijn oude vorm heeft en gaat scoren, loopt iedereen weer weg met hem.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:56 schreef De_Piere het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen, dat als je zo'n mooi succes heb geboekt met Ajax, dat je gewoon bij een andere Nederlandse club kan en wilt gaan voetballen. Maar misschien ben ik iets te sentimenteel voor de voetbalwereldquote:
Kieft heeft met Ajax lang niet zoveel gepresteerd dan Kluivert met Ajax, daarnaast was Ajax Kieft liever kwijt dan rijk, omdat Van Basten aan de deur klopte.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:11 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Ooijer en Kieft had ook niemand moeite mee in Ehv, zolang ze maar presteerden. Als Kluivert zijn oude vorm heeft en gaat scoren, loopt iedereen weer weg met hem.
Vanenburg, Lerby, Arnesen, Haan, Menzo. Kon allemaal vroeger. Zou nu ook moeten kunnen. Al dat gezeur. Bogarde wilden ze ook al niet in Eindhoven. En bij Feyenoord stond de telefoon roodgloeiend toen de naam Kluivert daar gevallen was. Zijn ze daar Johan Cruijff vergeten, die Feyenoord kampioen maakte?quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:11 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Ooijer en Kieft had ook niemand moeite mee in Ehv, zolang ze maar presteerden. Als Kluivert zijn oude vorm heeft en gaat scoren, loopt iedereen weer weg met hem.
In eindhoven hebben ze geen clubgevoel. Daar vindt iedereen het doornormaal als er weer eens een ras Ajacied of feyenoorder wordt gehaald.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:11 schreef LuukBes het volgende:
[..]
FC den Bosch toch??quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:28 schreef LuukBes het volgende:
Ras PSV'er Lucius speelt nu bij Feyenoord omdat ie meer wil spelen. Zo zijn er nog ontelbare voorbeelden te noemen nationaal en internationaal.
Ik denk dat er maar weinig mensen zijn die het bij 1 bedrijf hun hele leven lang uithouden qua werken. Je kijkt altijd verder als je het ergens wel gezien hebt. Club-liefde en trouw is een naieve illusie die bijna uitgestorven is.
Qua opleiding misschien, maar qua aantal aanwezige jaren en trouwe dienst was het de cult-PSV'er die 'nooit ergens anders zou spelen in NL'.quote:
Da's dan mooi klote voor je.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het er gewoon om dat ie ergens komt te spelen en of dat nou Ajax of Psv is, maakt volgens hem denk ik niet veel uit. Feyenoord was niet zo'n slimme keuze geweest, maar Psv is nix mis mee..quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:49 schreef De_Piere het volgende:
ja idd, de Bob P. van Eindhovenquote:
Ras ajaxied of niet, ik denk dat Patrick behoorlijk blij is dat ie weer ergens flink wat speeltijd gaat krijgen na die malaise van de afgelopen jaren. Als je een beetje realistisch bent dan snap je dat het gewoon onzinnig is om te verwachten dat hij uit solidariteit voor de ajaxfans liever blijft verpieteren op de bank bij Valencia. Sterker nog, als echte ajaxied kun je ook blij zijn dat Patrick weer ergens aan de bak komt.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:26 schreef Nashje het volgende:
Dat noem ik een ras Ajacied.
Indeed, een stadion vol Ajacieden die massaal hun ras-eigen Seedorfje gingen uitfluiten een paar jaar geleden (tegen Milan in de CL?), dat was pas respectvol en consequent.quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:03 schreef keeper het volgende:
Ik verheug me nu al op alle psv-supporters die gaan juichen bij doelpunten van Patje, nadat ze hem een x-aantal jaar geleden nog hebben toegezongen als moordenaar.
Ik heb niks tegen Patrick hoor. Als hij naar psv wil moet ie dat doen. Alleen bij psv vinden ze 't allemaal heel normaal om spelers te halen die vroeger bij de concurrent speelde. Bij Ajax of feyenoord gaan ze daar wat bewuster mee om. En anders maken de supporters wel een gebaar. Zul je bij psv niet zien.quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:05 schreef The_Martian het volgende:
[..]
Ras ajaxied of niet, ik denk dat Patrick behoorlijk blij is dat ie weer ergens flink wat speeltijd gaat krijgen na die malaise van de afgelopen jaren. Als je een beetje realistisch bent dan snap je dat het gewoon onzinnig is om te verwachten dat hij uit solidariteit voor de ajaxfans liever blijft verpieteren op de bank bij Valencia. Sterker nog, als echte ajaxied kun je ook blij zijn dat Patrick weer ergens aan de bak komt.
En dit is Koeman z'n eerste fatsoenlijke aankoop, blijkbaar heeft hij toch geleerd van z'n fouten uit z'n Ajax-periode.
Huntelaar heeft z'n hele leven al een voorkeur voor Ajax gehad en is door PSV afgedankt.quote:
Nee, doelman Bals was de eerste die van PSV naar Ajax ging. Spelers die van Ajax naar PSV gaan is veel vaker voorgekomen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:36 schreef The_Martian het volgende:
Had Ajax toendertijd met Peter Hoekstra niet de eerste speler ooit die van PSV naar Ajax ging en vice versa? Jaap Stam was ook niet de minste natuurlijk.
Yup, de club waar ie zijn carriere gaat afsluiten, dat riep al bij zijn vertrek naar PSV destijds.quote:
PSV spelers die gewild zijn bij Ajax en Feyenoord zijn doorgaans veel te duur, dat is de hoofdreden dat er weinig transferverkeer is van Ehv naar die 2. En niet supportersentimenten zoals jij suggereert. PSV verkoopt hun topmateriaal doorgaans aan rijke buitenlandse clubs.quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:17 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen Patrick hoor. Als hij naar psv wil moet ie dat doen. Alleen bij psv vinden ze 't allemaal heel normaal om spelers te halen die vroeger bij de concurrent speelde. Bij Ajax of feyenoord gaan ze daar wat bewuster mee om. En anders maken de supporters wel een gebaar. Zul je bij psv niet zien.
Nee, Farfan is idd knudde met een rietje, daarom was er zoveel belangstelling voorquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:52 schreef DaYwALKuR het volgende:
Ik zou van Bommel niet willen zijn in een Ajax shirt vind hem echt Mr. PSV. Dat gevoel heb ik ook bij Kluivert, maarja bij PSV zijn ze allang blij met een goeie spits
quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:52 schreef DaYwALKuR het volgende:
Ik zou van Bommel niet willen zijn in een Ajax shirt vind hem echt Mr. PSV. Dat gevoel heb ik ook bij Kluivert, maarja bij PSV zijn ze allang blij met een goeie spits
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |