Wat is zielig? Dat ik berichtjes van het anp hier plaats? Andere mensen vinden dat juist vaak leuk om te weten.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:12 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
het is best wel zielig, dat kan je niet ontkennen.
Van de laatste 5 wedstrijden tegen dat zootje uit Eihoven heeft ajax er 3 gewonnen en psv 1!quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:36 schreef Zorro het volgende:
Los hiervan zou ik voor het eerst in mijn leven Ajax een overwinning op PSV gunnen
Zo, jij kan goed tellen hoor.quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:15 schreef denthemen het volgende:
[..]
Van de laatste 5 wedstrijden tegen dat zootje uit Eihoven heeft ajax er 3 gewonnen en psv 1!![]()
Altijd leuk om even te melden.. is nog geen reden om te gaan huilen.. zo bedoelde ik het nietquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:16 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Zo, jij kan goed tellen hoor.
Maar wat heeft dat met Kluivert te maken?
Met een spits als kjh in je selectie?quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:17 schreef jorienvdherik het volgende:
hij is jaloers
heeft ook al even niet gescoordquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:19 schreef denthemen het volgende:
[..]
Met een spits als kjh in je selectie?
Feyenoord ook niet, maar daar blijf je toch ook trots opquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
heeft ook al even niet gescoord![]()
Anderlecht, Anderlechtquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:20 schreef denthemen het volgende:
[..]
Feyenoord ook niet, maar daar blijf je toch ook trots op?
ey Jorien zat je gister ook te fluiten na de wedstrijd?quote:
Ik heb niet geflotenquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:25 schreef piertje2 het volgende:
[..]
ey Jorien zat je gister ook te fluiten na de wedstrijd?
Zoja? waarom heb je dan Heracles in je sig. staan?
Wat een trieste actie van de supporters, krijgen ze eindelijk een topspits willen ze hem niet hebben.quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:30 schreef TilburgCasual het volgende:
haha de psv supporters gaan actie voeren tegen de komst van Patrick Kluivert.
Tjaa je moet iets doen om de nep-rivaliteit stand te houden met de joden![]()
quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Zegt een "TilburgCasual", ga een badkuip verven ofzo
Pleur op jankzak.quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:30 schreef TilburgCasual het volgende:
haha de psv supporters gaan actie voeren tegen de komst van Patrick Kluivert.
Tjaa je moet iets doen om de nep-rivaliteit stand te houden met de joden![]()
Jullie voorzitter niet, las ik?quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:54 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik ben eigenlijk wel pro-Kluivert!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |