Eén wedstrijd...quote:
Ga even in geld denkenquote:
En waarin spelen ze?quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:31 schreef twi het volgende:
Ik vind witte kousen mooier dan rode.
4-3-3. Olaf staat linksback volgens ajax.nlquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
343. dat beloofd veel goeds.
Rodequote:
vermaelen is geblesseerdquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:48 schreef Mangoworks2002 het volgende:
NAC komt er vooralsnog niet uit. Ajax balt nog niet heel erg lekker, kan een stuk beter. Vermaelen is er niet bij (?), Heitinga op zijn plek. Urby zit met de griep op de bank, Lindenbergh is zijn vervanger. Maduro krijgt rust, voor hem speelt Roger
Inderdaad.quote:
Linkje naar waar wel?quote:
kousen fetish?quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:31 schreef twi het volgende:
Ik vind witte kousen mooier dan rode.
Hij doet het ook goed, alleen zijn er te weinig afspeelpunten. Had een paar geweldige passes op babel. Maar we missen echte flankspelers, en dat wordt steeds duidelijker. Rosales raakt geen bal goed, en Babel trekt teveel naar binnen en draait zich dan vast.quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:20 schreef Jasza het volgende:
Ik hoor juist dat Roger het goed doet.
Roger is geen echte no 10, terwijl daar wel een groot gat ligt... Roger en Sneijder omdraaien misschien?quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:22 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Hij doet het ook goed, alleen zijn er te weinig afspeelpunten. Had een paar geweldige passes op babel. Maar we missen echte flankspelers, en dat wordt steeds duidelijker. Rosales raakt geen bal goed, en Babel trekt teveel naar binnen en draait zich dan vast.
hij heeft wel al een goede voorzet gegeven, alleen Babel kopte misquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:17 schreef HeatWave het volgende:
Rosales is gewoon weer erg ineffectief..... Ik ben echt niet gek hoor.
Omgquote:Exclusief - PSV presenteert morgen om 10.00 uur in het Philips Stadion haar nieuwe aankoop Patrick Kluivert. De Amsterdammer komt transfervrij over van de Spaanse topclub Valencia C.F. Kluivert moet de naar Glasgow Celtic vertrokken Jan Vennegoor of Hesselink opvolgen als diepste spits.
al 1 in 45 min... beetje weinig voor een vleugel vind je niet. Tevens vind ik dat het voor KJH ook moeilijker word...quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:23 schreef Houniet het volgende:
[..]
hij heeft wel al een goede voorzet gegeven, alleen Babel kopte mis
Liever Perez er in voor Sneijderquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:23 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Roger is geen echte no 10, terwijl daar wel een groot gat ligt... Roger en Sneijder omdraaien misschien?
Ik geloof het wel hoor, op voetbalprimeur.nl stond ook dat Cocu en Reiziger hem hadden gebeld. Wanneer sluit de transfermarkt?quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:28 schreef Houniet het volgende:
trouwens, dat over Patrick. dat is gewoon gelul, want dan had hij vandaag al door de medische keuring heen gemoeten
Inderdaad, ga dan naar Portsmouth ofzo...quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:31 schreef Ricky_ het volgende:
Kluivert heeft toch gezegd altijd een Ajacied te blijven? Wat moet ie dan bij PSV.
Valt me wel op dat die psv supporters eigenlijk nooit moeite hebben, met een Ajacied? ik moest er niet aan denken dat van Bommel bij ons kwam voetballenquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:31 schreef Ricky_ het volgende:
Kluivert heeft toch gezegd altijd een Ajacied te blijven? Wat moet ie dan bij PSV.
Tja, wij hebben Stam ook meer dan geaccepteerdquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:33 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Valt me wel op dat die psv supporters eigenlijk nooit moeite hebben, met een Ajacied? ik moest er niet aan denken dat van Bommel bij ons kwam voetballen
Geflopt bij zijn laatste 2 clubs en het is maar zeer de vraag of hij bij psv zijn oude niveau kan halen. Helaas bestaat de oude Kluivert niet meer ... helaas.quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:34 schreef HeatWave het volgende:
Rosales eruit, eindelijk een keer.
Kluivert naar psv is echt kut....
Bullshit, komt omdat ie geen vertrouwen en kansen kreeg bij zowel Newcastle als Valencia. Zet Kluivert een tijdje achter elkaar in de basis en hij zal weer opbloeien, weet ik zeker.quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:45 schreef Pinpas het volgende:
[..]
Geflopt bij zijn laatste 2 clubs en het is maar zeer de vraag of hij bij psv zijn oude niveau kan halen. Helaas bestaat de oude Kluivert niet meer ... helaas.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:54 schreef HeatWave het volgende:
Echt niet normaal, we gaan gewoon verder zoals vorig jaar hoor....
Ik zie kluivert liever niet komen ,maar dat heeft niets met het feit te maken dat het een ajacied is, maar meer een walgelijk mannetje(zie interview HS)quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:33 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Valt me wel op dat die psv supporters eigenlijk nooit moeite hebben, met een Ajacied? ik moest er niet aan denken dat van Bommel bij ons kwam voetballen
Mwah, die kerels van HS deden ook wel hun best om hem voor het blok te zetten.quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:56 schreef maril het volgende:
[..]
Ik zie kluivert liever niet komen ,maar dat heeft niets met het feit te maken dat het een ajacied is, maar meer een walgelijk mannetje(zie interview HS)
Die eikels moeten gewoon eens een doelpunt maken uit 10 doelpogingen!quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
ik ben echt bang dat het dit jaar weer niet voor ajax mee zit
quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:05 schreef TIM-846 het volgende:
koning des houten klaas in t veld bij ajax.. toP!
2e gemiste penalty van Klaas-Jan in korte tijd...quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:08 schreef HeatWave het volgende:
Penatly Ajax...
Hoe te openene?quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:11 schreef DaYwALKuR het volgende:
Sopcast: sop://211.152.34.35:3912/6670
Voor de volgers... Charisteas absoluut niet verkopen super sub!
Op welke zender?quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:14 schreef HeatWave het volgende:
Maar wat gaat het beroerd zeg....
Als ze nou maar is gaan scoren dan is er verdomme niks aan de hand. De eerste helft had het, net als tegen Kopenhagen, al 1- of 2-0 moeten staanquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:14 schreef HeatWave het volgende:
Maar wat gaat het beroerd zeg....
www.sopcast.org programma downloaden.quote:
Dank uquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:18 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
www.sopcast.org programma downloaden.
dit invullen in dat programma: sop://211.152.34.35:3912/6670
PSV heeft verloren en Feyenoord wordt weggetikt door Heracles. Het mag dan niet best zijn maar we hebben wel 6 punten.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:12 schreef HeatWave het volgende:
Wat een bagger dag, weer........
En we waren zo optimistisch na de JC schaal... Dit Ajax is nog helemaal nergens.
Tuurlijk, achteraf is het resultaat heilig, maar ik zou toch wel lekker voetbal willen zien, en meer goals uit al die kansen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:26 schreef Jajong het volgende:
[..]
PSV heeft verloren en Feyenoord wordt weggetikt door Heracles. Het mag dan niet best zijn maar we hebben wel 6 punten.
Daar hebben we de zuurpruim weer...quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:12 schreef HeatWave het volgende:
Wat een bagger dag, weer........
En we waren zo optimistisch na de JC schaal... Dit Ajax is nog helemaal nergens.
De grootste concurrent staat nu bovenaan hoor!quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:29 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Daar hebben we de zuurpruim weer...
Dit Ajax is wel degelijk ergens. Als het vizier van Huntelaar weer op scherp komt en de aanvallen wat soepeler gaan lopen zie ik het positief in voor de rest van het seizoen.
En de grootste concurrent heeft 3 punten laten liggen![]()
Fuck ja, dan was het deze week niet meer goedgekomen met mij!quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:26 schreef Erwtensoep het volgende:
God wat ben ik blij dat we gewonnen hebben. Veel beter zijn en niet kunnen winnen kan ik niet aan 2x in de week.
Geef Henk een half jaar om automatismen etc. erin te slijpen, je zult zien dat het een stuk beter is dan.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, achteraf is het resultaat heilig, maar ik zou toch wel lekker voetbal willen zien, en meer goals uit al die kansen.
maar goed, als we alles moeizaam winnen is het ook best. Maar leuk om naar te kijken is anders
.
Die is gebandquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:29 schreef Badabingea het volgende:
Ik heb DK een tijd niet gezien. Is die naar Engeland verhuisd?
Ban toch?quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:29 schreef Badabingea het volgende:
Ik heb DK een tijd niet gezien. Is die naar Engeland verhuisd?
Tja Huntelaar heeft het even niet, mag het een keer?quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:30 schreef Vicente het volgende:
Moeizaam. Gelukkig PSV al 3 punten kwijt. Huntelaar is niet in vorm lijkt het
Ik heb nog geen inzending van jequote:Op zondag 27 augustus 2006 16:31 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Tja Huntelaar heeft het even niet, mag het een keer?
Komt er binnenkort aan, maak je geen zorgen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik heb nog geen inzending van je
Thanks. Het spel zal vanzelf wel beter wordenquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:34 schreef venomsnake het volgende:
feli mensen.. ging weer niet echt makkelijk, maar toch.
Rosenberg is ook gevaarlijk, als Ajax 0-1 had gestaan was Rosenberg erin gekomen denk ik. Charisteas is als breekijzer idd uiterst waardevolquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:31 schreef Mangoworks2002 het volgende:
wat kut gespeelt zeg... huntelaar lijkt wel geen schim meer van vorig seizoen en mist dit seizoen al zijn 2e penaltie... verkoop ajb rosenberg en hou charisteas, was tenminste gevaarlijk toen hij er in kwam...
Inderdaad. Vleugels werden heel slecht benut. Babel was weer te voorspelbaar (alsmaar binnendoor). Ryan gaf maar een keer een voorzet, die overigens wel goed was.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:35 schreef Mangoworks2002 het volgende:
het is natuurlijk ook zo dat iedereen weet dat Huntelaar erg gedekt word tegenwoordig, tegenstanders focussen zich vaak puur op hem, dubbele dekking, dus een man vrij aan de buitenkant, maar dan moet je wel over de buitenkant spelen en niet alles centraal...
Laat rosenberg zijn wedstrijd ritme gewoon meepakken met het 2e...quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:35 schreef Jasza het volgende:
[..]
Rosenberg is ook gevaarlijk, als Ajax 0-1 had gestaan was Rosenberg erin gekomen denk ik. Charisteas is als breekijzer idd uiterst waardevolJe zag het vandaag ook weer
![]()
Juist, Charisteas is gewoon de ideale supersubquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:35 schreef Jasza het volgende:
[..]
Rosenberg is ook gevaarlijk, als Ajax 0-1 had gestaan was Rosenberg erin gekomen denk ik. Charisteas is als breekijzer idd uiterst waardevolJe zag het vandaag ook weer
![]()
Ik vond het ook wel goed. De intentie om aan te vallen was er tenminste itt vorig jaar.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:35 schreef TornadoDK het volgende:
Ik hoor mensen zeggen dat er slecht is gespeeld.
Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar op de radio zeiden ze dat het wel goed was??
Scoort 3 wedstrijden nietquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:31 schreef Mangoworks2002 het volgende:
wat kut gespeelt zeg... huntelaar lijkt wel geen schim meer van vorig seizoen en mist dit seizoen al zijn 2e penaltie... verkoop ajb rosenberg en hou charisteas, was tenminste gevaarlijk toen hij er in kwam...
So heuj, da's nog eens een statementquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:37 schreef Klapdeur het volgende:
NAC - WESLEY SNEIJDER 1-2
Ik denk dat Charisteas (wederom) volledig gaat aansluiten bij de groep. Die blijft gewoon weer.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:37 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Juist, Charisteas is gewoon de ideale supersub
aapje 7 heetmeelquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:34 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Komt er binnenkort aan, maak je geen zorgen.
(Waar moet het trouwens naar toe? (e-mail) )
Idd, maar Charisteas is een heel andere spits dan Rosenberg. Als je voorstaat en op de counter wil spelen kan je beter Rosenberg hebben dan Charisteas en als je achterstaat heb je meer aan Charisteasquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:39 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ik denk dat Charisteas (wederom) volledig gaat aansluiten bij de groep. Die blijft gewoon weer.
Ik denk het ook.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:39 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ik denk dat Charisteas (wederom) volledig gaat aansluiten bij de groep. Die blijft gewoon weer.
Tegen Roda Jc was die ook zo goed in de bekerfinalequote:Op zondag 27 augustus 2006 16:39 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
En terechtquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:39 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Die jongen doet het gewoon goed, hij scoort nu even niet. Maar wat geeft het.quote:
Jank es niet zo man, wordt nu echt een beetje matig. 7 voor 1 tegen na 2 wedstrijden.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:49 schreef HeatWave het volgende:
Tja, wie de goals maakt zal me worst zijn, maar ze moeten ECHT meer gaan scoren nu, de verhoudingen kans/goal is echt weer bedroevend....
Feyenoord gaat ook lekker. al een heel punt!
Misschien scoren ze volgende week welquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:54 schreef Me_Wesley het volgende:
Stijgende lijn bij feyenoord inderdaad.
Idd ja. Niet zo aanstellen. Winnen is winnen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:53 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jank es niet zo man, wordt nu echt een beetje matig. 7 voor 1 tegen na 2 wedstrijden.
Wil ik ook wel zien iddquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:55 schreef Ayaxola het volgende:
Iemand hier misschien gifjes dan van de goals? Talpa duurt te lang haha.
Ik vermoed 2 afstandschoten Sneijderquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:55 schreef Ayaxola het volgende:
Iemand hier misschien gifjes dan van de goals? Talpa duurt te lang haha.
je kan me wat.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:53 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jank es niet zo man, wordt nu echt een beetje matig. 7 voor 1 tegen na 2 wedstrijden.
Ow echt?quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:57 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik vermoed 2 afstandschoten Sneijder![]()
3 toch? Of is het zelfs 4?quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:58 schreef Urquhart het volgende:
Bij hoeveel gele kaarten ben je geschorst? Aangezien Stam weer geel pakte vandaag.
Kut van Bastenquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:58 schreef devv05 het volgende:
Huntelaar heeft nu gewoon zn dip, die je bij elke jonge speler ziet. Komt er wel weer bovenop.
Goed weekend
5quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:00 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ow echt?
[..]
3 toch? Of is het zelfs 4?
Volgens mij heb je per ongeluk de wedstrijd van vorig jaar gezien, want je doet wel erg dramatisch.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je kan me wat.!.
Het was kut, volkomen kut... natuurlijk ben ik OOK blij met de 3 punten, maar de manier waarop was beschamend weer..
Bij jou is het volgens mij altijd kutquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je kan me wat.!.
Het was kut, volkomen kut... natuurlijk ben ik OOK blij met de 3 punten, maar de manier waarop was beschamend weer..
Ik meen 4, KNVB had de regels wat soepeler gemaakt in verband met de geelzuchtige arbiters. Of dat was slechts het plan...quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:00 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ow echt?
[..]
3 toch? Of is het zelfs 4?
Nee hoor, als het goed is is het goedquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:00 schreef Jasza het volgende:
[..]
Bij jou is het volgens mij altijd kut![]()
Dat boeit nog niet HW. Als je 68% balbezit hebt en wint doe je het gewoon goed.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor, als het goed is is het goed.
Ajax was krachteloos en slap. Heel af en toe was er wat tempo, maar echt flitsend is anders..
Opzich wel ja, maar na Woensdag verwacht je een getergd en keihard werkend Ajax....quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat boeit nog niet HW. Als je 68% balbezit hebt en wint doe je het gewoon goed.
Neu na woensdag verwacht je een teleurgesteld en gedesillusioneerd Ajax, vooral de jonkies. Voorderest hadden ze het overwicht, maar de ballen gingen er gewoon niet in. En ja AZ verslaat ze dan wel met 8-1, maargoed elk seizoen heb je wel eens zo een uitslag tegen een team waar andere teams wel moeite mee hebben. Die zat nu alleen aan het begin van het seizoen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opzich wel ja, maar na Woensdag verwacht je een getergd en keihard werkend Ajax....
Als Az er met 8-1 van kan winnen moet je er zelf iig niet ZO'N moeite mee hebben vind ik.
Precies. Ben nog blij dat Ajax wél de veerkracht had om alsnog te winnen. Voetbal wordt vanzelf beter. Nu is het 2 gespeeld 6 punten, dus ik ben gewoon tevreden.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:08 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Neu na woensdag verwacht je een teleurgesteld en gedesillusioneerd Ajax, vooral de jonkies. Voorderest hadden ze het overwicht, maar de ballen gingen er gewoon niet in. En ja AZ verslaat ze dan wel met 8-1, maargoed elk seizoen heb je wel eens zo een uitslag tegen een team waar andere teams wel moeite mee hebben. Die zat nu alleen aan het begin van het seizoen.
NAC uit of thuis is een wereld van verschil natuurlijk.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opzich wel ja, maar na Woensdag verwacht je een getergd en keihard werkend Ajax....
Als Az er met 8-1 van kan winnen moet je er zelf iig niet ZO'N moeite mee hebben vind ik.
Én ze spelen thuisquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:13 schreef Trancelocator het volgende:
NAC speelde na de afstraffing door AZ natuurlijk ook veel defensiever.
We komen helemaal niet goed weg, NAC kwam bijna goed weg. Je moet het wel goed zeggenquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:34 schreef X-fi het volgende:
Komen we ff goed weg. Maar wel erg verdiend.
Ik hoop het!quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:39 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ok, true. Maarja, we zijn los van feyenoord en psvquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:39 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
We komen helemaal niet goed weg, NAC kwam bijna goed weg. Je moet het wel goed zeggenWij komen er gewoon bekaaid vanaf, want als je wel je goals maakt dan is het weer zo 4-, 5-0
![]()
Daarom Rosenberg in de basis op linksquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:47 schreef Nashje het volgende:
Charisteas is een held. Babel is gevaarlijker als ie invalt.
Vitesse thuisquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:51 schreef devv05 het volgende:
Gewoon goede uitslag voor NAC-uit. Op naar de volgende.
Nee daar moet je gewoon Rosales neer zetten teminste een echte buitenspelerquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:00 schreef Jasza het volgende:
[..]
Daarom Rosenberg in de basis op links![]()
Babel ff laten spelen tot dat de transfermarkt sluit, HSV hem niet meer kan contracteren en dan Rosenberg pas op links en Babel op de bankquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:00 schreef Jasza het volgende:
[..]
Daarom Rosenberg in de basis op links![]()
Rosales is vandaag erg hard door de mand gevallen. Hij was de afgelopen wedstrijden juist wat beter aan het spelen, maar hij vervalt weer in zijn oude spel. Komt zijn mannetje niet één keer voorbij, en zo'n speler hebben we nu juist wel nodig. Laat Manucharyan zijn minuten maar gaan pakken binnenkort!quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:11 schreef stefmans het volgende:
[..]
Nee daar moet je gewoon Rosales neer zetten teminste een echte buitenspeler![]()
Ja, is die gast weer geblesseerd?quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:17 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Rosales is vandaag erg hard door de mand gevallen. Hij was de afgelopen wedstrijden juist wat beter aan het spelen, maar hij vervalt weer in zijn oude spel. Komt zijn mannetje niet één keer voorbij, en zo'n speler hebben we nu juist wel nodig. Laat Manucharyan zijn minuten maar gaan pakken binnenkort!
Rosales op linksquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:11 schreef stefmans het volgende:
[..]
Nee daar moet je gewoon Rosales neer zetten teminste een echte buitenspeler![]()
Nee hij is fit, maar volgens mij durven ze het nog niet aan ofzoquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:18 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Ja, is die gast weer geblesseerd?![]()
Nounou, hij heeft nog amper iets laten zien. Hij kan aardig voetballen ja, maar je weet nooit of het iets wordt.quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:28 schreef Nashje het volgende:
Manucharyan moet inderdaad spelen. Die gast heeft snelheid, techniek, is 2 benig en heeft een fraaie voorzet in huis.
Wordt een grote.
Als je hem niet laat spelen niet nee.quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:41 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nounou, hij heeft nog amper iets laten zien. Hij kan aardig voetballen ja, maar je weet nooit of het iets wordt.
Inderdaad, die koppies moeten weer omhoog!quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:44 schreef HeatWave het volgende:
Het zit er echt wel in, dat zie je wel aan de ploeg, de uitschakeling van de Cl kwam (dhuuuh) gewoon op een heel slecht moment, de ploeg begon eindelijk een beetje te draaien.
Ik hoop dat het dus een tijdelijke dip is en dat ze de koppies weer omhoog krijgen. Vandaag winnen was echt HEEL erg belangrijk. Had dus erg leuk geweest als het ook goed voetbal was.
Tijdens voorbereiding was die echt wel goed bezig! mooie assist en ook zelf scoren.quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:41 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nounou, hij heeft nog amper iets laten zien. Hij kan aardig voetballen ja, maar je weet nooit of het iets wordt.
Yep. Maar die winnen we wel thuis.quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:48 schreef twi het volgende:
Volgende week thuis winnen van Vitesse. Ook zo'n wedstrijd die best wel eens lastig kan zijn.
/edit: Ah, is over 2 weken?
Hmmm oke.. toch jammer, vind het uitshirt coolerquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:40 schreef twi het volgende:
Als je uit met het thuisshirt kan spelen, doe je dat natuurlijk
Heeft imo iets te vaak van dat soort acties. btw, Babel en Sneijder weer grote klasse en met Huntelaar komt het wel weer goed.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:46 schreef HomerJ het volgende:
Stekeleburg zit ook weer te prutsen, bij die kopbal ver weg en die goal had hij ook wel kunnen hebben
Zit te twijfelen of ik deze quote als sig moet gaan gebruikenquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:54 schreef jorienvdherik het volgende:
Sneijder is fucking goed, al vaker gezegd
Wij hebben nog geld over, hoeveel kost die ?quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:55 schreef twi het volgende:
[..]
Zit te twijfelen of ik deze quote als sig moet gaan gebruiken
60 miljoenquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wij hebben nog geld over, hoeveel kost die ?
Geld over?quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wij hebben nog geld over, hoeveel kost die ?
Goed planquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:02 schreef Ordinair het volgende:
Wat dacht je ervan als we Charisteas en Rosenberg gewoon houden en elke wedstrijd kiezen tussen Charisteas, Rosenberg, Babel en Rosales?
Speelde 'ie na z'n wissel nog ergens een wedstrijd dan?quote:Rosales speelde trouwens ook weer top!
quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:02 schreef Ordinair het volgende:
Rosales speelde trouwens ook weer top!
quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:04 schreef HeatWave het volgende:
[..].
begint iedereen hier eens in te zien dat hij vandaag veel rent en niets produceert, kom jij.
Rosales is een man die mooie assists kan geven. Het is geen vent voor doelpunten oid..quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:04 schreef HeatWave het volgende:
[..].
begint iedereen hier eens in te zien dat hij veel rent en niets produceert, kom jij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |