Eén wedstrijd...quote:
Ga even in geld denkenquote:
En waarin spelen ze?quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:31 schreef twi het volgende:
Ik vind witte kousen mooier dan rode.
4-3-3. Olaf staat linksback volgens ajax.nlquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
343. dat beloofd veel goeds.
Rodequote:
vermaelen is geblesseerdquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:48 schreef Mangoworks2002 het volgende:
NAC komt er vooralsnog niet uit. Ajax balt nog niet heel erg lekker, kan een stuk beter. Vermaelen is er niet bij (?), Heitinga op zijn plek. Urby zit met de griep op de bank, Lindenbergh is zijn vervanger. Maduro krijgt rust, voor hem speelt Roger
Inderdaad.quote:
Linkje naar waar wel?quote:
kousen fetish?quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:31 schreef twi het volgende:
Ik vind witte kousen mooier dan rode.
Hij doet het ook goed, alleen zijn er te weinig afspeelpunten. Had een paar geweldige passes op babel. Maar we missen echte flankspelers, en dat wordt steeds duidelijker. Rosales raakt geen bal goed, en Babel trekt teveel naar binnen en draait zich dan vast.quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:20 schreef Jasza het volgende:
Ik hoor juist dat Roger het goed doet.
Roger is geen echte no 10, terwijl daar wel een groot gat ligt... Roger en Sneijder omdraaien misschien?quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:22 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Hij doet het ook goed, alleen zijn er te weinig afspeelpunten. Had een paar geweldige passes op babel. Maar we missen echte flankspelers, en dat wordt steeds duidelijker. Rosales raakt geen bal goed, en Babel trekt teveel naar binnen en draait zich dan vast.
hij heeft wel al een goede voorzet gegeven, alleen Babel kopte misquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:17 schreef HeatWave het volgende:
Rosales is gewoon weer erg ineffectief..... Ik ben echt niet gek hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |