Eén wedstrijd...quote:
Ga even in geld denkenquote:
En waarin spelen ze?quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:31 schreef twi het volgende:
Ik vind witte kousen mooier dan rode.
4-3-3. Olaf staat linksback volgens ajax.nlquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
343. dat beloofd veel goeds.
Rodequote:
vermaelen is geblesseerdquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:48 schreef Mangoworks2002 het volgende:
NAC komt er vooralsnog niet uit. Ajax balt nog niet heel erg lekker, kan een stuk beter. Vermaelen is er niet bij (?), Heitinga op zijn plek. Urby zit met de griep op de bank, Lindenbergh is zijn vervanger. Maduro krijgt rust, voor hem speelt Roger
Inderdaad.quote:
Linkje naar waar wel?quote:
kousen fetish?quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:31 schreef twi het volgende:
Ik vind witte kousen mooier dan rode.
Hij doet het ook goed, alleen zijn er te weinig afspeelpunten. Had een paar geweldige passes op babel. Maar we missen echte flankspelers, en dat wordt steeds duidelijker. Rosales raakt geen bal goed, en Babel trekt teveel naar binnen en draait zich dan vast.quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:20 schreef Jasza het volgende:
Ik hoor juist dat Roger het goed doet.
Roger is geen echte no 10, terwijl daar wel een groot gat ligt... Roger en Sneijder omdraaien misschien?quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:22 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Hij doet het ook goed, alleen zijn er te weinig afspeelpunten. Had een paar geweldige passes op babel. Maar we missen echte flankspelers, en dat wordt steeds duidelijker. Rosales raakt geen bal goed, en Babel trekt teveel naar binnen en draait zich dan vast.
hij heeft wel al een goede voorzet gegeven, alleen Babel kopte misquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:17 schreef HeatWave het volgende:
Rosales is gewoon weer erg ineffectief..... Ik ben echt niet gek hoor.
Omgquote:Exclusief - PSV presenteert morgen om 10.00 uur in het Philips Stadion haar nieuwe aankoop Patrick Kluivert. De Amsterdammer komt transfervrij over van de Spaanse topclub Valencia C.F. Kluivert moet de naar Glasgow Celtic vertrokken Jan Vennegoor of Hesselink opvolgen als diepste spits.
al 1 in 45 min... beetje weinig voor een vleugel vind je niet. Tevens vind ik dat het voor KJH ook moeilijker word...quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:23 schreef Houniet het volgende:
[..]
hij heeft wel al een goede voorzet gegeven, alleen Babel kopte mis
Liever Perez er in voor Sneijderquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:23 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Roger is geen echte no 10, terwijl daar wel een groot gat ligt... Roger en Sneijder omdraaien misschien?
Ik geloof het wel hoor, op voetbalprimeur.nl stond ook dat Cocu en Reiziger hem hadden gebeld. Wanneer sluit de transfermarkt?quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:28 schreef Houniet het volgende:
trouwens, dat over Patrick. dat is gewoon gelul, want dan had hij vandaag al door de medische keuring heen gemoeten
Inderdaad, ga dan naar Portsmouth ofzo...quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:31 schreef Ricky_ het volgende:
Kluivert heeft toch gezegd altijd een Ajacied te blijven? Wat moet ie dan bij PSV.
Valt me wel op dat die psv supporters eigenlijk nooit moeite hebben, met een Ajacied? ik moest er niet aan denken dat van Bommel bij ons kwam voetballenquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:31 schreef Ricky_ het volgende:
Kluivert heeft toch gezegd altijd een Ajacied te blijven? Wat moet ie dan bij PSV.
Tja, wij hebben Stam ook meer dan geaccepteerdquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:33 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Valt me wel op dat die psv supporters eigenlijk nooit moeite hebben, met een Ajacied? ik moest er niet aan denken dat van Bommel bij ons kwam voetballen
Geflopt bij zijn laatste 2 clubs en het is maar zeer de vraag of hij bij psv zijn oude niveau kan halen. Helaas bestaat de oude Kluivert niet meer ... helaas.quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:34 schreef HeatWave het volgende:
Rosales eruit, eindelijk een keer.
Kluivert naar psv is echt kut....
Bullshit, komt omdat ie geen vertrouwen en kansen kreeg bij zowel Newcastle als Valencia. Zet Kluivert een tijdje achter elkaar in de basis en hij zal weer opbloeien, weet ik zeker.quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:45 schreef Pinpas het volgende:
[..]
Geflopt bij zijn laatste 2 clubs en het is maar zeer de vraag of hij bij psv zijn oude niveau kan halen. Helaas bestaat de oude Kluivert niet meer ... helaas.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:54 schreef HeatWave het volgende:
Echt niet normaal, we gaan gewoon verder zoals vorig jaar hoor....
Ik zie kluivert liever niet komen ,maar dat heeft niets met het feit te maken dat het een ajacied is, maar meer een walgelijk mannetje(zie interview HS)quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:33 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Valt me wel op dat die psv supporters eigenlijk nooit moeite hebben, met een Ajacied? ik moest er niet aan denken dat van Bommel bij ons kwam voetballen
Mwah, die kerels van HS deden ook wel hun best om hem voor het blok te zetten.quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:56 schreef maril het volgende:
[..]
Ik zie kluivert liever niet komen ,maar dat heeft niets met het feit te maken dat het een ajacied is, maar meer een walgelijk mannetje(zie interview HS)
Die eikels moeten gewoon eens een doelpunt maken uit 10 doelpogingen!quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
ik ben echt bang dat het dit jaar weer niet voor ajax mee zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |