PSV heeft verloren en Feyenoord wordt weggetikt door Heracles. Het mag dan niet best zijn maar we hebben wel 6 punten.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:12 schreef HeatWave het volgende:
Wat een bagger dag, weer........
En we waren zo optimistisch na de JC schaal... Dit Ajax is nog helemaal nergens.
Tuurlijk, achteraf is het resultaat heilig, maar ik zou toch wel lekker voetbal willen zien, en meer goals uit al die kansen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:26 schreef Jajong het volgende:
[..]
PSV heeft verloren en Feyenoord wordt weggetikt door Heracles. Het mag dan niet best zijn maar we hebben wel 6 punten.
Daar hebben we de zuurpruim weer...quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:12 schreef HeatWave het volgende:
Wat een bagger dag, weer........
En we waren zo optimistisch na de JC schaal... Dit Ajax is nog helemaal nergens.
De grootste concurrent staat nu bovenaan hoor!quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:29 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Daar hebben we de zuurpruim weer...
Dit Ajax is wel degelijk ergens. Als het vizier van Huntelaar weer op scherp komt en de aanvallen wat soepeler gaan lopen zie ik het positief in voor de rest van het seizoen.
En de grootste concurrent heeft 3 punten laten liggen![]()
Fuck ja, dan was het deze week niet meer goedgekomen met mij!quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:26 schreef Erwtensoep het volgende:
God wat ben ik blij dat we gewonnen hebben. Veel beter zijn en niet kunnen winnen kan ik niet aan 2x in de week.
Geef Henk een half jaar om automatismen etc. erin te slijpen, je zult zien dat het een stuk beter is dan.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, achteraf is het resultaat heilig, maar ik zou toch wel lekker voetbal willen zien, en meer goals uit al die kansen.
maar goed, als we alles moeizaam winnen is het ook best. Maar leuk om naar te kijken is anders
.
Die is gebandquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:29 schreef Badabingea het volgende:
Ik heb DK een tijd niet gezien. Is die naar Engeland verhuisd?
Ban toch?quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:29 schreef Badabingea het volgende:
Ik heb DK een tijd niet gezien. Is die naar Engeland verhuisd?
Tja Huntelaar heeft het even niet, mag het een keer?quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:30 schreef Vicente het volgende:
Moeizaam. Gelukkig PSV al 3 punten kwijt. Huntelaar is niet in vorm lijkt het
Ik heb nog geen inzending van jequote:Op zondag 27 augustus 2006 16:31 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Tja Huntelaar heeft het even niet, mag het een keer?
Komt er binnenkort aan, maak je geen zorgen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik heb nog geen inzending van je
Thanks. Het spel zal vanzelf wel beter wordenquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:34 schreef venomsnake het volgende:
feli mensen.. ging weer niet echt makkelijk, maar toch.
Rosenberg is ook gevaarlijk, als Ajax 0-1 had gestaan was Rosenberg erin gekomen denk ik. Charisteas is als breekijzer idd uiterst waardevolquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:31 schreef Mangoworks2002 het volgende:
wat kut gespeelt zeg... huntelaar lijkt wel geen schim meer van vorig seizoen en mist dit seizoen al zijn 2e penaltie... verkoop ajb rosenberg en hou charisteas, was tenminste gevaarlijk toen hij er in kwam...
Inderdaad. Vleugels werden heel slecht benut. Babel was weer te voorspelbaar (alsmaar binnendoor). Ryan gaf maar een keer een voorzet, die overigens wel goed was.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:35 schreef Mangoworks2002 het volgende:
het is natuurlijk ook zo dat iedereen weet dat Huntelaar erg gedekt word tegenwoordig, tegenstanders focussen zich vaak puur op hem, dubbele dekking, dus een man vrij aan de buitenkant, maar dan moet je wel over de buitenkant spelen en niet alles centraal...
Laat rosenberg zijn wedstrijd ritme gewoon meepakken met het 2e...quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:35 schreef Jasza het volgende:
[..]
Rosenberg is ook gevaarlijk, als Ajax 0-1 had gestaan was Rosenberg erin gekomen denk ik. Charisteas is als breekijzer idd uiterst waardevolJe zag het vandaag ook weer
![]()
Juist, Charisteas is gewoon de ideale supersubquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:35 schreef Jasza het volgende:
[..]
Rosenberg is ook gevaarlijk, als Ajax 0-1 had gestaan was Rosenberg erin gekomen denk ik. Charisteas is als breekijzer idd uiterst waardevolJe zag het vandaag ook weer
![]()
Ik vond het ook wel goed. De intentie om aan te vallen was er tenminste itt vorig jaar.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:35 schreef TornadoDK het volgende:
Ik hoor mensen zeggen dat er slecht is gespeeld.
Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar op de radio zeiden ze dat het wel goed was??
Scoort 3 wedstrijden nietquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:31 schreef Mangoworks2002 het volgende:
wat kut gespeelt zeg... huntelaar lijkt wel geen schim meer van vorig seizoen en mist dit seizoen al zijn 2e penaltie... verkoop ajb rosenberg en hou charisteas, was tenminste gevaarlijk toen hij er in kwam...
So heuj, da's nog eens een statementquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:37 schreef Klapdeur het volgende:
NAC - WESLEY SNEIJDER 1-2
Ik denk dat Charisteas (wederom) volledig gaat aansluiten bij de groep. Die blijft gewoon weer.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:37 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Juist, Charisteas is gewoon de ideale supersub
aapje 7 heetmeelquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:34 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Komt er binnenkort aan, maak je geen zorgen.
(Waar moet het trouwens naar toe? (e-mail) )
Idd, maar Charisteas is een heel andere spits dan Rosenberg. Als je voorstaat en op de counter wil spelen kan je beter Rosenberg hebben dan Charisteas en als je achterstaat heb je meer aan Charisteasquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:39 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ik denk dat Charisteas (wederom) volledig gaat aansluiten bij de groep. Die blijft gewoon weer.
Ik denk het ook.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:39 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ik denk dat Charisteas (wederom) volledig gaat aansluiten bij de groep. Die blijft gewoon weer.
Tegen Roda Jc was die ook zo goed in de bekerfinalequote:Op zondag 27 augustus 2006 16:39 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |