PSV heeft verloren en Feyenoord wordt weggetikt door Heracles. Het mag dan niet best zijn maar we hebben wel 6 punten.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:12 schreef HeatWave het volgende:
Wat een bagger dag, weer........
En we waren zo optimistisch na de JC schaal... Dit Ajax is nog helemaal nergens.
Tuurlijk, achteraf is het resultaat heilig, maar ik zou toch wel lekker voetbal willen zien, en meer goals uit al die kansen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:26 schreef Jajong het volgende:
[..]
PSV heeft verloren en Feyenoord wordt weggetikt door Heracles. Het mag dan niet best zijn maar we hebben wel 6 punten.
Daar hebben we de zuurpruim weer...quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:12 schreef HeatWave het volgende:
Wat een bagger dag, weer........
En we waren zo optimistisch na de JC schaal... Dit Ajax is nog helemaal nergens.
De grootste concurrent staat nu bovenaan hoor!quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:29 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Daar hebben we de zuurpruim weer...
Dit Ajax is wel degelijk ergens. Als het vizier van Huntelaar weer op scherp komt en de aanvallen wat soepeler gaan lopen zie ik het positief in voor de rest van het seizoen.
En de grootste concurrent heeft 3 punten laten liggen![]()
Fuck ja, dan was het deze week niet meer goedgekomen met mij!quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:26 schreef Erwtensoep het volgende:
God wat ben ik blij dat we gewonnen hebben. Veel beter zijn en niet kunnen winnen kan ik niet aan 2x in de week.
Geef Henk een half jaar om automatismen etc. erin te slijpen, je zult zien dat het een stuk beter is dan.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, achteraf is het resultaat heilig, maar ik zou toch wel lekker voetbal willen zien, en meer goals uit al die kansen.
maar goed, als we alles moeizaam winnen is het ook best. Maar leuk om naar te kijken is anders
.
Die is gebandquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:29 schreef Badabingea het volgende:
Ik heb DK een tijd niet gezien. Is die naar Engeland verhuisd?
Ban toch?quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:29 schreef Badabingea het volgende:
Ik heb DK een tijd niet gezien. Is die naar Engeland verhuisd?
Tja Huntelaar heeft het even niet, mag het een keer?quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:30 schreef Vicente het volgende:
Moeizaam. Gelukkig PSV al 3 punten kwijt. Huntelaar is niet in vorm lijkt het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |