Dat doe ik ook altijd.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:15 schreef Kinga het volgende:
Dat snap ik dan ook niet he, zittie in bad, gaat ie eruit, en dan onder de douche
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:17 schreef PhalanX het volgende:
NEEEEEEEEEEEE hebben we eindelijk eens de kant om kleine Tijn jr te zien, schakelen ze over naar een andere camera! Vervloekt zijt gij Talpa!
Dat zat ik net ook te denkenquote:
Bewijs maar.quote:
niet slecht neequote:
Ja ik denk draai de rollen eens omquote:
Ik twijfelde al toen ik het typtequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:23 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Ja ik denk draai de rollen eens om![]()
Dat zou fantastisch zijn lieverd.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:24 schreef Kinga het volgende:
[..]
Met als bericht, pak je koffer je vertrekt binnen 2 minuten, en dat Janine em dan opneemt...
Er is anders al een #3 tieten topic hoorquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:24 schreef gringoman het volgende:
De regie is wel gek op mannelijk naakt.Waarom niet de mooie dames in beeld brengen.
haha zelfdequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:27 schreef Peter6000 het volgende:
lip door je bloed, nee uhhhhhhhhh hoe heet het: tand door je lip
Je zou denken dat ze wel eens naar een verjaardag gingen van mensen die ze allebei kenden...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:25 schreef Tamaartje het volgende:
Vreemd dat Janine en Sabrina (?) elkaar niet kennen maar wel de mensen waar ze mee om gingen
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:27 schreef Tamaartje het volgende:
OMG
"altijd een lip door je bloed.. "
ohwnee.. hoe noem je dat?
" een tand door je lip "
Die is meer gevuld met geilende jongetjes praat dan met plaatjesquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:26 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Er is anders al een #3 tieten topic hoor
Of vanaf nu is het de bedoeling dat jij (degene die de telefoon opneemt) ruzie maakt met iedereen in het huisquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:24 schreef Kinga het volgende:
[..]
Met als bericht, pak je koffer je vertrekt binnen 2 minuten, en dat Janine em dan opneemt...
dat gezicht van Semih toen zussie Sabrina dat zei.....quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:27 schreef Tamaartje het volgende:
OMG
"altijd een lip door je bloed.. "
ohwnee.. hoe noem je dat?
" een tand door je lip "
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:28 schreef PhalanX het volgende:
de homo is naar madonna geweest... konden ze een nog groter cliche vinden dan Rik?
Ik wil ook zien!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]nu moet hij nog van het songfestival houden
(ik heb al foto's gezien van Rik als travestiet op een boot bij Gay Pride Amsterdam)
Ik denk dat het eerste beriht door de telefoon positief is. Dus als Janine dan opneemt krijgt ze bijv. te horen dat ze niet genomineerd kan wordenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:24 schreef Kinga het volgende:
We kunnen vanalles verwachten. Dat maakt het natuurlijk weer spannend. Het kutte is dat wij niet kunnen horen wat er op de foon gezegd wordt. We moeten dus weer de uitzending kijken om te weten wat er is gezegd.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerste beriht door de telefoon positief is. Dus als Janine dan opneemt krijgt ze bijv. te horen dat ze niet genomineerd kan worden
Alsjeblieft niet zegquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerste beriht door de telefoon positief is. Dus als Janine dan opneemt krijgt ze bijv. te horen dat ze niet genomineerd kan worden
In bad zit je in je eigen vuil. Vandaar dat veel mensen erna gaan douchen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:15 schreef Kinga het volgende:
Dat snap ik dan ook niet he, zittie in bad, gaat ie eruit, en dan onder de douche
Wat er gezegd wordt zegt de bewoner toch wel tegen de andere bewoners?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:32 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
We kunnen vanalles verwachten. Dat maakt het natuurlijk weer spannend. Het kutte is dat wij niet kunnen horen wat er op de foon gezegd wordt. We moeten dus weer de uitzending kijken om te weten wat er is gezegd.
Daar zal vast wel een sanctie op staanquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:35 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Wat er gezegd wordt zegt de bewoner toch wel tegen de andere bewoners?
Nee johquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:36 schreef Morwen het volgende:
[..]
Daar zal vast wel een sanctie op staan![]()
Ik denk eerder dat de persoon die opneemt niks tegen de anderen mag zeggen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:35 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Wat er gezegd wordt zegt de bewoner toch wel tegen de andere bewoners?
Heeft ze idd ook welquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:38 schreef Tamaartje het volgende:
In dit shirtje van Micheline zie je echt wel een beetje een buikje trouwens
We zullen zienquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:39 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat de persoon die opneemt niks tegen de anderen mag zeggen.
hahaha die 2 haten elkaar echtquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:43 schreef Isabeau het volgende:
Tijn: Mensen die een gebakken ei hebben gehad hebben geen recht meer op appeltaart
Hij is idd onzichtbaar, loopt wat te voetballen soms, en gisteren een "gesprek" over relaties, waarbij de dooddoeners elkaar in hoog tempo opvolgden.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:46 schreef MissX het volgende:
Het lijkt wel alsof Jeroen al naar huis isIk lees alleen maar hier mee eigenlijk en kijk de streams niet. Maar hij wordt hier praktische nooit genoemd en op caps zie je hem ook niet.
Wat denk je van Marcel, word ook bijna nooit genoemd.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:46 schreef MissX het volgende:
Het lijkt wel alsof Jeroen al naar huis isIk lees alleen maar hier mee eigenlijk en kijk de streams niet. Maar hij wordt hier praktische nooit genoemd en op caps zie je hem ook niet.
je ziet hem ook bijna niet op de streamsquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:46 schreef MissX het volgende:
Hij is ook niet spraakmakend. Behalve als hij en Marcel hebben gezopen, dan komt er een beetje uit.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:46 schreef MissX het volgende:
Maar Marcel zie je wel overal. Hij heeft alleen niets te melden.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:47 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wat denk je van Marcel, word ook bijna nooit genoemd.
Ik hoop 5quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:48 schreef scanman01 het volgende:
Iemand trouwens al een idee hoe het met nomineren gaat?
Marlies en Semih staan al genomineerd. Als de bewoners moeten nomineren, betekent dat dan dat er nog maar 1 bijkomt of zullen ze er toch 3 bijdoen (zoals normaal) zodat er dan 5 genomineerd staan?
Volgens mij is het een gewone nominatie-ronde.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:48 schreef scanman01 het volgende:
Marlies en Semih staan al genomineerd. Als de bewoners moeten nomineren, betekent dat dan dat er nog maar 1 bijkomt of zullen ze er toch 3 bijdoen (zoals normaal) zodat er dan 5 genomineerd staan?
Dat ligt aan de stemverdeling denk ik.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:48 schreef scanman01 het volgende:
Ik wil Eggbert weleens horen als de telefoon gaat. Volgens mij raakt hij dan in paniek.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:49 schreef Kinga het volgende:
Volgens mij als die telefoon gaat, schrikken ze zich dood, hysterisch geschreeuw incl.
Ik denk idd dat hij heeeeel erg aanwezig zal zijn dan.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:50 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Ik wil Eggbert weleens horen als de telefoon gaat. Volgens mij raakt hij dan in paniek.
Hahaha geweldigquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:51 schreef Debbus het volgende:
Attentie:
Janine en Tijn allebei in de keuken....
tik, tak, tik, tak, tik, tak....
Nee, Marlies eruit en Linda (hoerefeest) erin om de boel een beetje op te fleuren.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:51 schreef Tazmaniac het volgende:
Marlies en Sem moeten blijven!
Die zie ik nog wel regelmatig voorbij komen omdat het over Ettiene gaat.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:47 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wat denk je van Marcel, word ook bijna nooit genoemd.
Ik vind dat type oorbellen zo vreselijk lelijk!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:53 schreef scanman01 het volgende:
Pracht oorbel Tijn
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB260862.jpg]afbeelding][/URL]
ja idd 10 minuten is wel ERG lang.... alsof dat ding 10 minuten gaat rinkelen....10 seconden had het moeten zijn!!!!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:53 schreef MissX het volgende:
[..]
Die zie ik nog wel regelmatig voorbij komen omdat het over Ettiene gaat.
Voor de telefoon hebben ze 10 minuten toch? Eigenlijk is dat wel te lang een minuut of 2 was leuker geweest
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind dat type oorbellen zo vreselijk lelijk!![]()
In 10 minuten kan je volgens mij nog loten wie hem moet oppakkenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:54 schreef Kinga het volgende:
ja idd 10 minuten is wel ERG lang.... alsof dat ding 10 minuten gaat rinkelen....10 seconden had het moeten zijn!!!!
Brrrrrr. Gaat dat ooit weer dicht of ga je het bejaardenhuis in met gaten in je lellen?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:55 schreef ThaSandman het volgende:
Als je die oorbellen (eigenlijk zijn het piercings) uit gaat doen heb je een heel gat in je oor.
Dicht laten naaien denk ik. Mijn kleine gaatjes van 10 jaar geleden zijn nu nog open, dus die grote zullen niet dichtgroeien.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Brrrrrr. Gaat dat ooit weer dicht of ga je het bejaardenhuis in met gaten in je lellen?
Van Tijn kan nog dichtgroeien, als je het tever laat uitrekken met grotere tunnels dan hou je die gaten ja. Vind het ook erg lelijk die dingen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Brrrrrr. Gaat dat ooit weer dicht of ga je het bejaardenhuis in met gaten in je lellen?
Je kan het beste eerst ff het blog checkenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:58 schreef BONG4002 het volgende:
De telefoon is nog niet gegaan neem ik aan?(ik kom namelijk net binnenvallen)
Okquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je kan het beste eerst ff het blog checken
Doe ik ook altijd
Heb je een camera in de douche en een telefoon? (anders kan ik je niet op de hoogte houden hoor)quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:03 schreef Tazmaniac het volgende:
ik moet gaan douchen.. hou me op de hoogte hé!! Tot morguhhh
Vind jij mensen die een appeltaart bakken (met z'n vijven) niet boeiend dan?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:03 schreef -Myrt- het volgende:
saaiheid allom weeer
omg, lelijk!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:08 schreef Peter6000 het volgende:
Rik wil David Beckham-vlechten bij Jeroen maken.
Jeroen vindt dat "leuk" (klinkt vooral sociaal correct).
Ze gaan het straks al doen.
Dan komt Jeroen ook eens in beeldquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:08 schreef Peter6000 het volgende:
Rik wil David Beckham-vlechten bij Jeroen maken.
Jeroen vindt dat "leuk" (klinkt vooral sociaal correct).
Ze gaan het straks al doen.
Ik wilde er idd al iets van "leuk voor de dames" bijzettenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan komt Jeroen ook eens in beeld
Hehe neej niet echtquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vind jij mensen die een appeltaart bakken (met z'n vijven) niet boeiend dan?
Als ze zich op die manier wil inlikken is dat wel heel erg jammer.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:10 schreef Peter6000 het volgende:
Marcia vindt het "echt belachelijk" dat mensen zich gaan opmaken voor de DBK of de liveuitzending
Ik weet bijna zeker dat ze dat van Hummie heeft, die zei hetzelfde in de BB1 tm BB5 reeks, die de week voor BB op tv kwam.
ik denk niet dat het bewust inlikken is.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:14 schreef arneaux het volgende:
[..]
Als ze zich op die manier wil inlikken is dat wel heel erg jammer.
Och, wij riepen dat vorig jaar ook allemaal, dus misschien dat ze dat zelf vorig jaar ook fdacht. Net als wij.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:17 schreef Peter6000 het volgende:
ik denk niet dat het bewust inlikken is.
Maar ik weet wel bijna zeker dat ze het van die uitzending heeft.
Ik denk dat mensen zich vooral gaan opknappen omdat ze dan een bezig kunnen zijn tot de liveuitzending.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och, wij riepen dat vorig jaar ook allemaal, dus misschien dat ze dat zelf vorig jaar ook fdacht. Net als wij.
Caps!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:17 schreef Peter6000 het volgende:
Hilde gaat Egbert kaalscheren.
Egbert vindt het spannend.
Hilde: het maakt je zoveel jonger
Marcia noemde ook de DBK, dus niet alleen de live.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och, wij riepen dat vorig jaar ook allemaal, dus misschien dat ze dat zelf vorig jaar ook fdacht. Net als wij.
Gaat om hoofdhaar he! Voor de niet-streamersquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:25 schreef Kinga het volgende:
OMG, wat zijn ze aant doen... Hilde is echt haar-obsessed
Het debiele is, ik ben ervan overtuigd dat als je aan Hilde zou vragen of ze je schaamhaar zou willen scheren, ze het zou doen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:25 schreef witste het volgende:
[..]
Gaat om hoofdhaar he! Voor de niet-streamers
Nou ja, dat bedoel ik dus...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:30 schreef Kinga het volgende:
Sinds wanneer laat BB dat toe, dat ze zo de haren afscheren etc
Zoveel zaltie toch niet veranderen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:30 schreef Kinga het volgende:
Sinds wanneer laat BB dat toe, dat ze zo de haren afscheren etc
Neej Isa geen camera of telefoon in de douche... me not BB ik lees de COS morgen wel doorquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb je een camera in de douche en een telefoon? (anders kan ik je niet op de hoogte houden hoor)
Alsof de rest zo bijzonder actief is ofzoquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:34 schreef Suikeroom het volgende:
die Millica ofzo is ook niet meer dan een meubelstuk![]()
Ja wou er ook wle ff op liggenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alsof de rest zo bijzonder actief is ofzo
Doe mij maar zo'n meubelstuk trouwens
ja idd zij moet gewoon zwijgen en zo naakt mogelijk door het huis lopenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alsof de rest zo bijzonder actief is ofzo
Doe mij maar zo'n meubelstuk trouwens
Dat niet... dan is de lol er zo af. Zo af en toe even een shotje van onder de douche ofzo is prima.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:37 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ja idd zij moet gewoon zwijgen en zo naakt mogelijk door het huis lopen![]()
Ik blijf me erover verbazen hoezeer hij lijkt op JJ vd Wal, maar net toen hij achter Milica zat, kan hij zo de broer van Jan Vayne zijnquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:37 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB260871.jpg]afbeelding][/URL]
Ja! Angstaanjagend he!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:43 schreef arneaux het volgende:
Egbert lijkt nu wel heel erg op John Locke.
Om het haar er weer aan te plakkenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:54 schreef witste het volgende:
Nu laten ze vast weer een kapper komen om het een beetje te herstellen... Hahahaha
Wordt wel vaker gedaan als iemand in de dbk zit. Vorige jaren hadden we dan altijd storing met het geluid. Dat probleem is na 5 edities eindelijk verholpen .quote:
Klopt, dat was ook een van de eerste dingen die mij opviel vanaf de eerste dag alquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:56 schreef arneaux het volgende:
Jeroen klinkt een beetje als Menno.
Idd. Net een kind uit groep 5.quote:
Inderdaad....quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:59 schreef Marrije het volgende:
Maar goed, dat er niet wordt genomineerd wil niet zeggen dat er geen nominaties zijn.
Misschien wél als de telefoon gaatquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:00 schreef scanman01 het volgende:
Er zou direct al iemand uitmoeten, werd in het begin gezegd. Dat is dus echt totaal niet aan de orde.
we hebben de telefoon nog hé?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:00 schreef scanman01 het volgende:
Er zou direct al iemand uitmoeten, werd in het begin gezegd. Dat is dus echt totaal niet aan de orde.
Zou wel vals zijn. Het gaat om heel veel geld en om dan iemand zo eruit te sturen..... Nee, dat kun je niet maken vind ik. Dus ik hoop ook niet dat ze dat gaan flikken.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Misschien wél als de telefoon gaat
Preciesquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:01 schreef Inca het volgende:
HAHAHAHAHA straks gaat die telefoon en moet er direct een naam genoemd worden en die gaat er maandag uit![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:02 schreef Kinga het volgende:
Misschien is het bericht van de telefoon wel, vertrek meteen.... dan hoeven er in principe geen nominaties plaats te vinden volgende week
Ja, dat meen ik me ook te herinneren! Dat er een zeer snelle exit zou zijn. Nee dus.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:00 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:01 schreef Marrije het volgende:
Want bij een keiharde BB kan een exit op korte termijn niet ontbreken.
Wat niet is kan nog komenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat meen ik me ook te herinneren! Dat er een zeer snelle exit zou zijn. Nee dus.
Ik ook, ze willen de bewoners zogenaamd het gevoel geven dat er niets aan de hand is....todat de telefoon gaatquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:04 schreef Kinga het volgende:
Maar ja dat wat in de brief stond van: zoek niet teveel achter de berichten bla bla bla
Nou, dat neem ik met een korreltje zout hoor.
Die nominaties blijven gewoon staan voor als de nominaties later gaan plaatsvindenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:05 schreef Inca het volgende:
Waarom zijn er dan al 2 genomineerd van vorige week?
Ja dan zoek je er juist wat achter........quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:04 schreef Kinga het volgende:
Maar ja dat wat in de brief stond van: zoek niet teveel achter de berichten bla bla bla
Nou, dat neem ik met een korreltje zout hoor.
De derde wordt degene die de telefoon opneemt dus dan zijn er inderdaad geen nominaties door bewoners meer nodigquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:05 schreef Inca het volgende:
Ik snap er geen bal meer van.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:05 schreef Inca het volgende:
"Wijs iemand aan die direct moet vertrekken"quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Misschien wél als de telefoon gaat
Ik denk dat ze van BB dat al keihard vinden. Er lopen er dus twee rond die vrij lang genomineerd staan.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:05 schreef Inca het volgende:
Tjep, maar stel nou dat Semih of Marlies opneemt heb je alsnog een 3e nodig toch want die staan al genomineerdquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
De derde wordt degene die de telefoon opneemt dus dan zijn er inderdaad geen nominaties door bewoners meer nodig![]()
Dan moeten ze iemand aanwijzen?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:07 schreef BONG4002 het volgende:
Tjep, maar stel nou dat Semih of Marlies opneemt heb je alsnog een 3e nodig toch want die staan al genomineerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |