Och, wij riepen dat vorig jaar ook allemaal, dus misschien dat ze dat zelf vorig jaar ook fdacht. Net als wij.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:17 schreef Peter6000 het volgende:
ik denk niet dat het bewust inlikken is.
Maar ik weet wel bijna zeker dat ze het van die uitzending heeft.
Ik denk dat mensen zich vooral gaan opknappen omdat ze dan een bezig kunnen zijn tot de liveuitzending.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och, wij riepen dat vorig jaar ook allemaal, dus misschien dat ze dat zelf vorig jaar ook fdacht. Net als wij.
Caps!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:17 schreef Peter6000 het volgende:
Hilde gaat Egbert kaalscheren.
Egbert vindt het spannend.
Hilde: het maakt je zoveel jonger
Marcia noemde ook de DBK, dus niet alleen de live.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och, wij riepen dat vorig jaar ook allemaal, dus misschien dat ze dat zelf vorig jaar ook fdacht. Net als wij.
Gaat om hoofdhaar he! Voor de niet-streamersquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:25 schreef Kinga het volgende:
OMG, wat zijn ze aant doen... Hilde is echt haar-obsessed
Het debiele is, ik ben ervan overtuigd dat als je aan Hilde zou vragen of ze je schaamhaar zou willen scheren, ze het zou doen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:25 schreef witste het volgende:
[..]
Gaat om hoofdhaar he! Voor de niet-streamers
Nou ja, dat bedoel ik dus...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:30 schreef Kinga het volgende:
Sinds wanneer laat BB dat toe, dat ze zo de haren afscheren etc
Zoveel zaltie toch niet veranderen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:30 schreef Kinga het volgende:
Sinds wanneer laat BB dat toe, dat ze zo de haren afscheren etc
Neej Isa geen camera of telefoon in de douche... me not BB ik lees de COS morgen wel doorquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb je een camera in de douche en een telefoon? (anders kan ik je niet op de hoogte houden hoor)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |