Klopt, dat was ook een van de eerste dingen die mij opviel vanaf de eerste dag alquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:56 schreef arneaux het volgende:
Jeroen klinkt een beetje als Menno.
Idd. Net een kind uit groep 5.quote:
Inderdaad....quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:59 schreef Marrije het volgende:
Maar goed, dat er niet wordt genomineerd wil niet zeggen dat er geen nominaties zijn.
Misschien wél als de telefoon gaatquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:00 schreef scanman01 het volgende:
Er zou direct al iemand uitmoeten, werd in het begin gezegd. Dat is dus echt totaal niet aan de orde.
we hebben de telefoon nog hé?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:00 schreef scanman01 het volgende:
Er zou direct al iemand uitmoeten, werd in het begin gezegd. Dat is dus echt totaal niet aan de orde.
Zou wel vals zijn. Het gaat om heel veel geld en om dan iemand zo eruit te sturen..... Nee, dat kun je niet maken vind ik. Dus ik hoop ook niet dat ze dat gaan flikken.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Misschien wél als de telefoon gaat
Preciesquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:01 schreef Inca het volgende:
HAHAHAHAHA straks gaat die telefoon en moet er direct een naam genoemd worden en die gaat er maandag uit![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:02 schreef Kinga het volgende:
Misschien is het bericht van de telefoon wel, vertrek meteen.... dan hoeven er in principe geen nominaties plaats te vinden volgende week
Ja, dat meen ik me ook te herinneren! Dat er een zeer snelle exit zou zijn. Nee dus.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:00 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:01 schreef Marrije het volgende:
Want bij een keiharde BB kan een exit op korte termijn niet ontbreken.
Wat niet is kan nog komenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat meen ik me ook te herinneren! Dat er een zeer snelle exit zou zijn. Nee dus.
Ik ook, ze willen de bewoners zogenaamd het gevoel geven dat er niets aan de hand is....todat de telefoon gaatquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:04 schreef Kinga het volgende:
Maar ja dat wat in de brief stond van: zoek niet teveel achter de berichten bla bla bla
Nou, dat neem ik met een korreltje zout hoor.
Die nominaties blijven gewoon staan voor als de nominaties later gaan plaatsvindenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:05 schreef Inca het volgende:
Waarom zijn er dan al 2 genomineerd van vorige week?
Ja dan zoek je er juist wat achter........quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:04 schreef Kinga het volgende:
Maar ja dat wat in de brief stond van: zoek niet teveel achter de berichten bla bla bla
Nou, dat neem ik met een korreltje zout hoor.
De derde wordt degene die de telefoon opneemt dus dan zijn er inderdaad geen nominaties door bewoners meer nodigquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:05 schreef Inca het volgende:
Ik snap er geen bal meer van.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:05 schreef Inca het volgende:
"Wijs iemand aan die direct moet vertrekken"quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Misschien wél als de telefoon gaat
Ik denk dat ze van BB dat al keihard vinden. Er lopen er dus twee rond die vrij lang genomineerd staan.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:05 schreef Inca het volgende:
Tjep, maar stel nou dat Semih of Marlies opneemt heb je alsnog een 3e nodig toch want die staan al genomineerdquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
De derde wordt degene die de telefoon opneemt dus dan zijn er inderdaad geen nominaties door bewoners meer nodig![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |