quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Etienne, in het washok, met de steeksleutel
Dat mag volgens mij welquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:50 schreef rubstar het volgende:
zijn er trouwens regels opgesteld over de kleiding ofzo? ik zou echt de hele dag in me trainingsbroek lopen..
Volgens mij nietquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:50 schreef rubstar het volgende:
zijn er trouwens regels opgesteld over de kleiding ofzo? ik zou echt de hele dag in me trainingsbroek lopen..
Ja, het moet genoeg bedekken.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:50 schreef rubstar het volgende:
Der zijn voorschriften ja(kweet niet welke) Tijn was net nog het zeuren dat ze te onduidelijk warenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:50 schreef rubstar het volgende:
Is dat HOT? Vandaar dat je het in centerparcs opeens NIET meer ziet dan?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:51 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Dat mag volgens mij wel
In de regels staat "zoals je ook op straat zou lopen" en aangezien het nu best hot is om in joggingbroek of traningsbroek te lopen
niet...zit ook vaak te zoeken en f5 te drukkenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:51 schreef roeland303 het volgende:
Hoe ga je handig naar de volgende topic?
Eerst even terug naar de Index van BB6, dan zie je snel het nieuwe COS-topic staan..... Handiger lukt niet imho...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:51 schreef roeland303 het volgende:
Hoe ga je handig naar de volgende topic?
Omdat de uitzending om 19:00 begintquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:53 schreef PhalanX het volgende:
ik snap de kledingsvoorschriften niet goed, want sex sells, dus waarom geen vrijheid qua kleding?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |